Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Недостиг на ток за CD плеър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Недостиг на ток за CD плеър

    Колеги, отдавна се каня да питам, но все забравям, та сега се сетих.Имам CD плеър Sony, който вързах за стандартните букси, дето си беше стария касетофон. Всичко добре, но кабелчетата май са доста тънки и не могат да осигурят необходимия ток за да захранят добре сидито. При усилване над 17-18 при по-силен бас сидито се рестартира. (Изгася и пак тръгва). Смених бушона, на който е вързано (15А) с 25А. Сега почна да се рестартира някъде на около 21-22 като е усилено. Реших да му взема един сериозен кабел (2.5 мм2 с хубава оплетка) и да го вържа директно за акумулатора. Пробвах го на сухо - в смисъл кабела минава през джама и при отворен капак - супер. Бачка без проблем.Обаче изпитвам няколко съмнения и затруднения:1. Не съм сигурен дали е правилно да се върже директно за акумулатора. (Има си предпазител на самото сиди, ако трябва ще му сложа още един)...2. Незнам как да прекарам кабела от отсека за сидито до акумулатора. Отникъде не открих пролука. Май ще трябва да свалям цялото табло, за да промуша отнякъде кабела. Някой наясно ли е дали може някъде до се върже покрай таблото с бушоните???Същия проблем имам и на Опела, там сидито също е Сони, но друг модел. Проблемът е аналогичен. Мощността и на двете сидита е 4х50W.

    #2
    Според мен... поразглоби около бушонното табло в купето и намери някой по-дебел червен кабел! Вържи плеъра за него. Разбира се добре е и да сложиш едно бушонче 15-20 ампера.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Ами мощно ти е сидито такаче е напълно възможно. Ако инсталацията ти е изправна не ми трябвало да има какво да те притеснява да го свържеш директно. Предпазителят който си сложил е прекалено голям за сидито! 15А е идеален.относно прекарването на кабелите ... на бравата открих една дупка между купето и двигателя и от там промушвам кабели (няма начин да нямаш някъде такава и ти, само ги прекарвай внимателно и с една тел после го хвани и го издърпай нагоре.) вече вътре незнам как ти е каолата може да ти се наложи да сваляш таблото успех
      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

      Коментар


        #4
        @Interceptor: Сложих голям бушон, щото на същия са вързани стоповете (спирачките) и клаксона. Като набия спирачки и музиката спираше... Дано да намеря къде да го вържа за таблото с бушоните, щото наистина няма никаква пролука да се промушат към акумулатора без да се сваля таблото. А изобщо не ми се сваля таблото, щото като се знам какъв съм в ръцете, все ще счупя някое чопче, и колкото трака сега, ще почне да трака 5 пъти повече след моята намеса

        Коментар


          #5
          Имам абсолютно същия проблем само че става въпрос за касетофон JVC. Работи си перфектно, но... като го усилиш над 20-22 (от 50 възможни) започва да се рестартира. Забелязах, че като се намали баса на "-2" може да се усили до 28 без да се рестартира, а ако се намали до "-5" баса може още повече да се усили, но става гаден звука...С други касетофони не е имало проблем, захранени от същите кабели, същите говорители и т.н...Дори не става въпрос за силно слушане на музика, просто трябва да се слуша тихо за да не се рестартира, а в дизеларката ми от бученето почти не чувам музика....Колега, според мен ти е прецакано ЦД-то (а на мен касетофона). Аз моя си го взех на старо на съмнително ниска цена, от първия му собственик, със книжки, всичко точно, запазено, работи си перфектно... но това рестартиране... мисля че е от плейъра...

          Коментар


            #6
            Още един съвет освен че ще си пуснеш плюс не е зле да подсилиш и масата с едно по дебело кабелче завито добре за купето. А сигурен здрав плюс ще си хванеш от патрона на контактния ключ /там идва директно без да минава през предпазители/

            Коментар


              #7
              И двете CD-та са чистак-бърсак от магазина. Припомням, че като пусна дебел кабел директно от акумулатора и си работят перфектно. Просто са с доста голяма консумация, и наличните жички нямат достатъчно сечение за да пропуснат необходимия ток.@stenli - кабела е двоен - за плюс и за маса. Това за ключа е добра идея. Много благодаря!!!! И ако стане, следващия път в Търново имаш една бира от мен

              Коментар


                #8
                Сигурен ли си, че си се вързал за правилния кабел за +12 волта? Питам защото има такъв допълнителен, който да подава 12 волта за да се помни настройката на радиостанцийте, когато не си на контакт. Един познат така беше объркал двата кабела и след всяко изключване трябваше на ново да настройва станцийте. Този кабел също има предпазител (а някъде няма), но е по-малък. При положение обаче, че нямаш втори кабел за 12 волта тогава прекарай допълнително и задължително през предпазител. Ако ти се играе можеш да включиш ампермер между CD-то и захранващия кабел и да гледаш при каква консумация прекъсва. Възможно е този кабел по който ти идва захнаването за плеъра да има някъде по пътя лош контакт. Това също е проблем неприятен за ровене и откриване, така че може би най-добре да ти е мирна главата пусни отделен кабел.
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  взимай захранване направо от акумулатора с кабели 4 квадрата,няма да имаш никакъв пад

                  Коментар


                    #10
                    Пък най-добре следващия път като купуваш CD за кола гледай CD-то да е с MOSFET. Имал съм и без, но откак почнах да купувам с MOSFET (Kenwood, Pioneer,Clarion) такъв проблем нямам. Мисля че жиците в колата са добре сметнати, все пак плеара ти е 4х 24,25 или 26 W при B+14,4V (виж си упътването, това с 4х50 или 4х45 са глупости)

                    Коментар


                      #11
                      Travel_Mate написа:
                      Пък най-добре следващия път като купуваш CD за кола гледай CD-то да е с MOSFET. Имал съм и без, но откак почнах да купувам с MOSFET (Kenwood, Pioneer,Clarion) такъв проблем нямам. Мисля че жиците в колата са добре сметнати, все пак плеара ти е 4х 24,25 или 26 W при B+14,4V (виж си упътването, това с 4х50 или 4х45 са глупости)
                      съгласен съм с колегата захранващия проводник е с достатъчно сечение за да захрани едно cd .колкото до мощноста теоритично може и да изкара 4 х 50 защото мощноста е равна на напрежението на квадрат разделено на товара в случея 4 ома.та на теория се докарват нещата но само на теория .а и невиждам смисъл от смяната на предпазителя които е бил 15А защото СД то ти консумира най много 16А рак на теория :D
                      HONDA I-VTEC

                      Коментар

                      Working...
                      X