Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аномалия с джама от другата страна на шофьора... !?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Rokambol написа:
    Алфа 146 има електроника за самоизключване само за лявото стъкло. Дясното е под напрежение, докато е натиснат бутона. Там токова защита няма. При Типо токова защита няма и за двата прозореца. Поне на моето беше така. Колкото за автоматичното сваляне на стъклата, при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното. Защо е така, само в Торино знаят
    това,че няма защита не значи,че няма модул за управление

    Коментар


      #32
      pugsy написа:
      това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
      Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :D
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #33
        re

        Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...
        Именно.Вземи го измери.Колегата Vladim ти го е написал.
        Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.
        Аз също нямам такъв проблем,но на седмица правя 2-3 коли, с подобни.Както и да е.Vladim ако има желание да направи малко измервания,ще се разбере кой е прав.
        Fiat Bravo 1.9 JTD

        Коментар


          #34
          Re: re

          gmg_service написа:
          Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...
          Именно.Вземи го измери.Колегата Vladim ти го е написал.
          Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.
          Аз също нямам такъв проблем,но на седмица правя 2-3 коли, с подобни.Както и да е.Vladim ако има желание да направи малко измервания,ще се разбере кой е прав.
          Честно казано... не съм учил електроника, но тя и електротехниката са ми хоби от малък! На шест години още си играех с батерии и крушки. Тези плоските батерии, каква готина горчива и лепкава киселина пускаха... Пак казвам! Колите на, които се усеща разликата между управлението на двата бутона към дясното стъкло са такива със запекла смазка и трудно движещ се механизъм! Ilkor, въобще четеш ли това, което пиша? Явно прозиводителите не са предвидили, че някой ден ще има разлика в управлението между двата бутона, може би качеството на смазката ги е подвело! И в крайна сметка, ако по-дългите кабели не са причината за по-бавно движещият се мотор, то единствената друга такава са нагорелите контакти на бутона вляво! Определено на моята кола систената е същата, като на подробната схема, която постнах. За шофьорският джам се грижи модула, който е зад жабката и от, който се чува "цъкане" на реле. При другият джам "цъкане" се чува от самият мотор, когато е в крайна позиция! Пак казвам, спора според мен е излишен. Схемите са на лице, колите също-който не вярва-да разглабя! И все пак не става въпрос за Алфа, или Опел! Попитах в началото за моята Брава SX! В подписа е описана!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #35
            Rokambol написа:
            pugsy написа:
            това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
            Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :D
            ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха

            Коментар


              #36
              pugsy написа:
              Rokambol написа:
              pugsy написа:
              това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
              Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :D
              ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
              е то има все още кошници който са от 200х нагоре дето нямат и ел. стъкла ти за модули говориш /модели и марки няма да цитирам/ или пък като им сложат едни модули свят да ти се завие с по-мощен процесор от Пентиум 2 ка да има какво да гори и да прави проблеми.

              Коментар


                #37
                Само казвах че не е от кабелите ...Има една камара конектори и ключета по пътя ...Може да се направи диагностика каква е причината - сравнява се тока през двата мотора - ако през по бавния токът е по малък вероятно има добавено съпротивление по веригата. Изключвам кабелите щото те не си менят свойствата с времето . Ако токът е по голям вероятно нещо задържа стъклото при движението. Ако са и двете на куп - не ми се мисли Аз бих предположил някой конектор - например този на вратите ... контактите през които тече сравнително голям ток имат свойството да се самопочистват ...

                Коментар


                  #38
                  stenli написа:
                  pugsy написа:
                  Rokambol написа:
                  pugsy написа:
                  това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
                  Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :D
                  ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си е чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
                  е то има все още кошници който са от 200х нагоре дето нямат и ел. стъкла ти за модули говориш /модели и марки няма да цитирам/ или пък като им сложат едни модули свят да ти се завие с по-мощен процесор от Пентиум 2 ка да има какво да гори и да прави проблеми.
                  дамм един приятел кара голф4 дори и централно няма

                  Коментар


                    #39
                    Rokambol написа:
                    при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
                    При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опит

                    Коментар


                      #40
                      pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.
                      FIAT Tipo 1,4mi - EX
                      Alfa Romeo 146ti - EX
                      Alfa Romeo 156 2,4JTD

                      Коментар


                        #41
                        wwweb написа:
                        Rokambol написа:
                        при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
                        При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опит
                        Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #42
                          Rokambol написа:
                          wwweb написа:
                          Rokambol написа:
                          при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
                          При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опит
                          Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.
                          Е как не можеш да се съгласиш, като колата ми е ELX и най-добре знам как й работят ел. стъклата?

                          Коментар


                            #43
                            tonov написа:
                            pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.
                            както писах на 145/146 тези които са при мен си имат модул ,даже се чува как цъкат релетата

                            Коментар


                              #44
                              wwweb написа:
                              Rokambol написа:
                              wwweb написа:
                              Rokambol написа:
                              при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
                              При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опит
                              Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.
                              Е как не можеш да се съгласиш, като колата ми е ELX и най-добре знам как й работят ел. стъклата?
                              Виж сам:Както споменах, изглежда между ELX и ELX има разлики.
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар


                                #45
                                По темата:губи се маса!

                                Коментар

                                Working...
                                X