Алфа 146 има електроника за самоизключване само за лявото стъкло. Дясното е под напрежение, докато е натиснат бутона. Там токова защита няма. При Типо токова защита няма и за двата прозореца. Поне на моето беше така. Колкото за автоматичното сваляне на стъклата, при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното. Защо е така, само в Торино знаят
това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...
Именно.Вземи го измери.Колегата Vladim ти го е написал.
Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.
Аз също нямам такъв проблем,но на седмица правя 2-3 коли, с подобни.Както и да е.Vladim ако има желание да направи малко измервания,ще се разбере кой е прав.
Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...
Именно.Вземи го измери.Колегата Vladim ти го е написал.
Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.
Аз също нямам такъв проблем,но на седмица правя 2-3 коли, с подобни.Както и да е.Vladim ако има желание да направи малко измервания,ще се разбере кой е прав.
Честно казано... не съм учил електроника, но тя и електротехниката са ми хоби от малък! На шест години още си играех с батерии и крушки. Тези плоските батерии, каква готина горчива и лепкава киселина пускаха... Пак казвам! Колите на, които се усеща разликата между управлението на двата бутона към дясното стъкло са такива със запекла смазка и трудно движещ се механизъм! Ilkor, въобще четеш ли това, което пиша? Явно прозиводителите не са предвидили, че някой ден ще има разлика в управлението между двата бутона, може би качеството на смазката ги е подвело! И в крайна сметка, ако по-дългите кабели не са причината за по-бавно движещият се мотор, то единствената друга такава са нагорелите контакти на бутона вляво! Определено на моята кола систената е същата, като на подробната схема, която постнах. За шофьорският джам се грижи модула, който е зад жабката и от, който се чува "цъкане" на реле. При другият джам "цъкане" се чува от самият мотор, когато е в крайна позиция! Пак казвам, спора според мен е излишен. Схемите са на лице, колите също-който не вярва-да разглабя! И все пак не става въпрос за Алфа, или Опел! Попитах в началото за моята Брава SX! В подписа е описана!
това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :D
ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :D
ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
е то има все още кошници който са от 200х нагоре дето нямат и ел. стъкла ти за модули говориш /модели и марки няма да цитирам/ или пък като им сложат едни модули свят да ти се завие с по-мощен процесор от Пентиум 2 ка да има какво да гори и да прави проблеми.
Само казвах че не е от кабелите ...Има една камара конектори и ключета по пътя ...Може да се направи диагностика каква е причината - сравнява се тока през двата мотора - ако през по бавния токът е по малък вероятно има добавено съпротивление по веригата. Изключвам кабелите щото те не си менят свойствата с времето . Ако токът е по голям вероятно нещо задържа стъклото при движението. Ако са и двете на куп - не ми се мисли Аз бих предположил някой конектор - например този на вратите ... контактите през които тече сравнително голям ток имат свойството да се самопочистват ...
това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :D
ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си е чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
е то има все още кошници който са от 200х нагоре дето нямат и ел. стъкла ти за модули говориш /модели и марки няма да цитирам/ или пък като им сложат едни модули свят да ти се завие с по-мощен процесор от Пентиум 2 ка да има какво да гори и да прави проблеми.
дамм един приятел кара голф4 дори и централно няма
pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опит
Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.
при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опит
Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.
Е как не можеш да се съгласиш, като колата ми е ELX и най-добре знам как й работят ел. стъклата?
pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.
както писах на 145/146 тези които са при мен си имат модул ,даже се чува как цъкат релетата
при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опит
Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.
Е как не можеш да се съгласиш, като колата ми е ELX и най-добре знам как й работят ел. стъклата?
Виж сам:Както споменах, изглежда между ELX и ELX има разлики.
Коментар