Rokambol написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аномалия с джама от другата страна на шофьора... !?
Collapse
X
-
re
Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Re: re
gmg_service написа:Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Rokambol написа:pugsy написа:това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
Коментар
-
pugsy написа:Rokambol написа:pugsy написа:това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
Коментар
-
Само казвах че не е от кабелите ...Има една камара конектори и ключета по пътя ...Може да се направи диагностика каква е причината - сравнява се тока през двата мотора - ако през по бавния токът е по малък вероятно има добавено съпротивление по веригата. Изключвам кабелите щото те не си менят свойствата с времето . Ако токът е по голям вероятно нещо задържа стъклото при движението. Ако са и двете на куп - не ми се мисли Аз бих предположил някой конектор - например този на вратите ... контактите през които тече сравнително голям ток имат свойството да се самопочистват ...
Коментар
-
stenli написа:pugsy написа:Rokambol написа:pugsy написа:това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
Коментар
-
pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
wwweb написа:Rokambol написа:при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
Коментар
-
Rokambol написа:wwweb написа:Rokambol написа:при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
Коментар
-
tonov написа:pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.
Коментар
-
wwweb написа:Rokambol написа:wwweb написа:Rokambol написа:при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
Коментар
-
sasco
Реклама
Collapse
Коментар