Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аномалия с джама от другата страна на шофьора... !?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аномалия с джама от другата страна на шофьора... !?

    Ммда... някой бе споменал преди време, че от копчето на шофьорската врата срещуположният му джам се вдига по-трудно, отколкото с копчето, което е на самата дясна врата! Забелязах го и при мен това явление. Добре де... как е възможно, като копчетата реално не затварят веригата на мотора, а само подават импулси на блока за управление на джамовете!?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    И при мен е така ...

    Коментар


      #3
      На десените врати май директно се управлява мотора само на шофьорската има автоматика поне на Пунтото ми беше така и Алфата ми е по същия начин едва ли е по различно при вас

      Коментар


        #4
        stenli написа:
        На десените врати май директно се управлява мотора само на шофьорската има автоматика поне на Пунтото ми беше така и Алфата ми е по същия начин едва ли е по различно при вас
        мислих какво си написал ама нъцки на алфата и 2-та джама минават през модула за управление

        Коментар


          #5
          При мен също е така, но си мислех че причината е в моя телевизор. Май ще се окаже, че си е масово
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            stenli написа:
            На десените врати май директно се управлява мотора само на шофьорската има автоматика поне на Пунтото ми беше така и Алфата ми е по същия начин едва ли е по различно при вас
            Това няма нищо общо с функцията на двете копчета. "Автоматика’, както ти казваш при SX версиите има само на шофьорският джам.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              pugsy написа:
              stenli написа:
              На десените врати май директно се управлява мотора само на шофьорската има автоматика поне на Пунтото ми беше така и Алфата ми е по същия начин едва ли е по различно при вас
              мислих какво си написал ама нъцки на алфата и 2-та джама минават през модула за управление
              Ако бушонната кутия на Алфата за теб е модул за управление така е. Има схеми и на Браво и на Алфа 146 всеки е достатъчно умен да погледне и да види за кво става въпрос, на всичките модели мотора на дясното ел стъкло минава през двата бутона на лявата и на дясната врата и няма никаква електроника, блокове за управлениеи тем подобни.

              Коментар


                #8
                а защо на 155 и 145/146 има едно малко блокче с 4 релета,интегрални схеми и т.н. почти 1:1 като на типо/темпра/делта/дедра и т.н.това не е модул ли ?

                Коментар


                  #9
                  Днес бях на село и колата стоя на слънце като я пече повече от към шофирското място като си тръгнахме моето стъкло не се помрдваше а модула се чуваше че чукат релетата му по път пробвах и всичко си беше наред много интересен проблем.
                  Обичам си работата.

                  Коментар


                    #10
                    re

                    За десните ел. стъкла няма модул за управление.Двата буона управляват директно моторът.По бавното вдигане идва от по дългите кабели. Колегата stenli е прав.
                    Fiat Bravo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Re: re

                      gmg_service написа:
                      За десните ел. стъкла няма модул за управление.Двата буона управляват директно моторът.По бавното вдигане идва от по дългите кабели. Колегата stenli е прав.
                      А на другите коли защо работят еднакво?Сигурно е без кабели а с блутуут. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                      Коментар


                        #12
                        pugsy написа:
                        а защо на 155 и 145/146 има едно малко блокче с 4 релета,интегрални схеми и т.н. почти 1:1 като на типо/темпра/делта/дедра и т.н.това не е модул ли ?
                        Покажи ми го на схемата къде е ако си прав си сменям професията.

                        Коментар


                          #13
                          Re: re

                          MartoModev написа:
                          gmg_service написа:
                          За десните ел. стъкла няма модул за управление.Двата буона управляват директно моторът.По бавното вдигане идва от по дългите кабели. Колегата stenli е прав.
                          А на другите коли защо работят еднакво?Сигурно е без кабели а с блутуут. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                          Кои други коли имаш в предвид?

                          Коментар


                            #14
                            Как да няма модул за управление ?!?Модула е един и всички копчета отиват в него. И пак от него излизат кабелите за моторчетата.Това с дължината на кабелите е достойно за темата "Бисери" Прочетете малко сервизното описание ... електрониката в контролера изключва мотора ако консумацията му надвиши 0,8А. За какви кабели говорим тук ???Пак в описанието пише и за това че на вратата на пътника няма автоматика за автоматично вдигане на стъклото - това става докато се държи бутона натиснат.Това явно е заблудило тези които твърдят че копчетата директно управляват мототора - това е абсурдно - представете си че някой си държи пръста на копчето докато се вози и мотора вътре си се мъчи ... нали за 20-30 минути ще го запали ...
                            Покажи ми го на схемата къде е ако си прав си сменям професията.
                            Част 3-та, страница 782 и 783 ...

                            Коментар


                              #15
                              stenli написа:
                              pugsy написа:
                              а защо на 155 и 145/146 има едно малко блокче с 4 релета,интегрални схеми и т.н. почти 1:1 като на типо/темпра/делта/дедра и т.н.това не е модул ли ?
                              Покажи ми го на схемата къде е ако си прав си сменям професията.
                              утре ще ти щракна на 155 да видишаиде ти ми покажи как бутона направо управлява мотора - при итал кола ?при голф,клио и астра съм го виждал ама при фиат,алфа,ланчия - не

                              Коментар

                              Working...
                              X