Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна ми индикацията за изгорели стопове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светна ми индикацията за изгорели стопове

    Странен проблем!Стоповете са здрави,а индикацията и за двата свети .Щом натисна педала,индикацията угасва,пусна ли го,светват.Чудя се,дали не е я стоп-машинката проблема,че в тоя дъжд е кофти да се проследяват вериги.На някой ако се е случвал подобен проблем,да свирка,че ми вадят очите тия червени светлини.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    #2
    Re: Светна ми индикацията за изгорели стопове

    lu40 написа:
    Странен проблем!Стоповете са здрави,а индикацията и за двата свети .Щом натисна педала,индикацията угасва,пусна ли го,светват.Чудя се,дали не е я стоп-машинката проблема,че в тоя дъжд е кофти да се проследяват вериги.На някой ако се е случвал подобен проблем,да свирка,че ми вадят очите тия червени светлини.
    Нищо странно няма колега, това е ядено вече... Проблема се появява при зацапване на контактите на датчика, който се намира точно над педала на спирачката.Датчика се сваля със завъртане и издърпване от планката на която е закрепен.Разглобява се, подчистват се контактите, напръсква се вътрешноста с контактен спрей и се събира отново.Внимателската с разглобяването че е малко часовникарска работа, има прижинки, пластики а и щифтовете на корпуса са податливи към счупване.Качеството на пластмасата при марката Фиат не е нещо с което концерна би следвало да се гордее Аз накрая притегнах целия корпус със скоба за водно съединение - корпуса е цилиндричен и стана като заводско Ако едната двойка контакти е захабена, подвижната пластина може да се обърне.Така по-здравите контакти отиват към електрониката, а по-захабените към крушките на стоповете.Важно е към електрониката контактите да са чисти и да правят добър контакт.Тока през тях е много малък и ако са мръсни или захабени, не може да протече ток.Следва светване на лампата - това за което ти говориш.Към крушките за стоповете условията са по-други.Тока е доста по-голям и контактите се замозачистват от искрата при отваряне и затваряне.Работа за 1 час и спира да присветва ламБата
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      аз смених цялата машинка струваше 8 или подобно лева. като я отворих и се разпадна и не успях да я събера. в т и н кар я има. да не се е наводнила раотата в стоповете по тези дъждове
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        аз смених цялата машинка струваше 8 или подобно лева. като я отворих и се разпадна и не успях да я събера. в т и н кар я има. да не се е наводнила раотата в стоповете по тези дъждове
        Е, в интерес на истината ако знаех че е 8 лева определено нямаше да се занимавам с нея Колегата вече има избор, важното е че се знае какво поражда странностите
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Вчера я свалих,разглобих,изчистих всичко до блясък,но проблема си остана.Esper,а кой е контакта за електрониката?Защото от едната страна има контакт,притиснат с пружинка/вероятно постоянно включен/,а от другата страна са NO/NC контактите.Явно проблема е в стоп-машинката.Когато сложих мост,чека изгасна.Интересно,меря контактите,всичко е наред.Явно,нова машинка.
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #6
            lu40 написа:
            Вчера я свалих,разглобих,изчистих всичко до блясък,но проблема си остана.Esper,а кой е контакта за електрониката?Защото от едната страна има контакт,притиснат с пружинка/вероятно постоянно включен/,а от другата страна са NO/NC контактите.
            Ако гледаш тази схема, контакта за електрониката е нормално затворения.Говорим за датчика 68 и на схемата е начертан в положение ненатиснат педал на спирачката, тоест натиснат датчик.Ето снимка от реалния живот, вижда се и мода От снимката видях колко е мръсно долу, тцъ-тцъ-тцъ Като свалиш датчика обаче, нещата се обръщат, NO/NC контактите имам предвид.Премери ги със уред, нищо че изглеждат добре. Легенда на цветовете има на тази страница.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              Еsper,благодаря за схемата и поясненията.Ще се боря но по-нататък,защото сега установих,че не мога да си отключа колата откъм шофьорското место,а не мога да я заключа отдясно,отваря се сама Явно щангите са нещо разместени,та утре след работа ще се занимавам с тоя проблем.Но какво да се прави,от стара баба абитуриентка не става.Хайде,пък от мен като се видим.
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #8
                Аз вчера цял ден се борих с този проблем, с баща ми де не сама.Само че при мене е с пунто.Всичко ок и крушките здрави ама свтилина никва, та помпичката не избързахме да я отворимно заверихме пътищата на кабелчето на стоповете, оказа се че е прекъснато чак в края му вечеотзаде .Но ми направи впечатление , бушончетата много бързо гърмят и незнам защо
                ОБИЧАЙТЕ СЕ БЕ ХОРА!!!!

                Коментар


                  #9
                  Сигурно има някъде утечка по кабела или в самите стопове.Отваряне и чистене на стоповете,проследяване и преглеждане внимателно на + за протриване и допир до маса.Досадна работа,но трябва да ги оправиш,че без тях е опасно да се кара/може някой отзад да те изненада/,а пък и КАТ пишат актове за тия неща.
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар

                  Working...
                  X