Колеги помогнете!!! От три дена имам Фиат Брава 1.4 . Вечерта след закупуването установих, че десния фар не свети. На сутринта видях, че клемата е извадена. При включването на клемата фара си заработи и на къси и на дълги. Колата запали нормално, но след три четери минути започна да работи неравномерно и изгасна. После пак запали , но не работеше нормално оборотите се меняха и на моменти прекъсваше. След 4 , 5 километра се сетих да махна клемата от фара и всичко си заработи нормално. Сега ще изследвам фара, да не замасява някъде, но мисля , че няма да е от това. Ако някой може да помогне!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ
Collapse
X
-
Re: Помощ
reev написа:Колеги помогнете!!! От три дена имам Фиат Брава 1.4 . Вечерта след закупуването установих, че десния фар не свети. На сутринта видях, че клемата е извадена. При включването на клемата фара си заработи и на къси и на дълги. Колата запали нормално, но след три четери минути започна да работи неравномерно и изгасна. После пак запали , но не работеше нормално оборотите се меняха и на моменти прекъсваше. След 4 , 5 километра се сетих да махна клемата от фара и всичко си заработи нормално. Сега ще изследвам фара, да не замасява някъде, но мисля , че няма да е от това. Ако някой може да помогне!!!Ex. Grande Punto Driver
-
Благодаря за отговора колега. Сигурно ще излезеш праф, че може да е от степ моторчето или нещо от инжекциона, просто преди ми бяха първите впечатления, а и тази извадена клема!!! Сега това прекъсване го прави, само когато колата е студена ,до загряването. Преди просто уцелих момента на загряването. Прекъсването е само на около 1500 оборота . При увеличаване на оборотите всичко си е нормално , а при ниски леко се менят.Говорих с познат и той ми каза че можеби да имам повреден датчик на температурата, и той да дава невярна информация. Ако знаете колко датчика има за температурата , и къде се намират, а също и как си изменят съпротивлението ще съм много благодарен!!!! ;Благодаря
Коментар
-
mariobg
Реклама
Collapse
Коментар