Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ

    Колеги помогнете!!! От три дена имам Фиат Брава 1.4 . Вечерта след закупуването установих, че десния фар не свети. На сутринта видях, че клемата е извадена. При включването на клемата фара си заработи и на къси и на дълги. Колата запали нормално, но след три четери минути започна да работи неравномерно и изгасна. После пак запали , но не работеше нормално оборотите се меняха и на моменти прекъсваше. След 4 , 5 километра се сетих да махна клемата от фара и всичко си заработи нормално. Сега ще изследвам фара, да не замасява някъде, но мисля , че няма да е от това. Ако някой може да помогне!!!

    #2
    Re: Помощ

    reev написа:
    Колеги помогнете!!! От три дена имам Фиат Брава 1.4 . Вечерта след закупуването установих, че десния фар не свети. На сутринта видях, че клемата е извадена. При включването на клемата фара си заработи и на къси и на дълги. Колата запали нормално, но след три четери минути започна да работи неравномерно и изгасна. После пак запали , но не работеше нормално оборотите се меняха и на моменти прекъсваше. След 4 , 5 километра се сетих да махна клемата от фара и всичко си заработи нормално. Сега ще изследвам фара, да не замасява някъде, но мисля , че няма да е от това. Ако някой може да помогне!!!
    Колега,от поста оставам с впечатление,че си на "Ти"?? с електричарските работи,ако наистина е така, няма да давам някакви общи рецепти как се търси късо между проводници в кабелни снопове,конектори или връзка към маса-хлабава или нежелана-защото-в крайна сметка ще излезе нещо от този род- ,проблема е много страннен и интересен,абсолютно нестандартен !!Все пак това, че мени оборотите ,ме кара да мисля,че проблема е свързан с регулатора на празен ход /степ мотора/,или запалването-затова копай по тези вериги...първо-второ-/може и обратно/-по ел. захранването на горивната помпа .А светва ли лампата за неизправност по инжекциона като се появи проблема...??/не е задължително/-но е допълнително инфо-ако светва...Успех !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора колега. Сигурно ще излезеш праф, че може да е от степ моторчето или нещо от инжекциона, просто преди ми бяха първите впечатления, а и тази извадена клема!!! Сега това прекъсване го прави, само когато колата е студена ,до загряването. Преди просто уцелих момента на загряването. Прекъсването е само на около 1500 оборота . При увеличаване на оборотите всичко си е нормално , а при ниски леко се менят.Говорих с познат и той ми каза че можеби да имам повреден датчик на температурата, и той да дава невярна информация. Ако знаете колко датчика има за температурата , и къде се намират, а също и как си изменят съпротивлението ще съм много благодарен!!!! ;Благодаря

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          Провери си замасяването на ECU-to и изобщо точките за заземяване на мабелните снопове. Някой път от това се явява подобен проблем
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Проблема ми се реши. Смених ламда сондата и сега си работи много по добре и изобщо не прекъсва. Дано и да гори по малко. Благодаря Ви!!!

            Коментар

            Working...
            X