Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво да правя ако задната чистачка откаже да бачка на ТИПО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Executor написа:
    Vladim написа:
    При нашите коли няма кабели, колега. Контактори правят връзката между купето и капака. Представляват квадратни пластинки наредени една до друга!
    Е хубаво, че са се сетили. Защото при типото даже да е добре изолирано при мен всичко беше на... сол!
    нормалнотова са коли на минимум 13 годинии opel и vw страдат от това

    Коментар


      #17
      Vladim написа:
      Detron написа:
      Гадния и редовен номер на всички хечбеци е, че кабелите за задната чистачка и отоплението на стъклото минават през един участък от 15-20 см от купето до капака, където при отваряне и затваряне на "5-тата" врата често прекъсват.
      При нашите коли няма кабели, колега. Контактори правят връзката между купето и капака. Представляват квадратни пластинки наредени една до друга!
      Къде няма кабели??? Май за Типо ставаше дума? Има, и то поне десетина, тънки, гадни проводничета, които идват от тавана и през един гъвкав маркуч влизат в петата врата. Обикновено след 10-15г експлоатация, кабелчетата почват да прекъсват и става шоу :P
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #18
        Rokambol написа:
        Къде няма кабели??? Май за Типо ставаше дума? Има, и то поне десетина, тънки, гадни проводничета, които идват от тавана и през един гъвкав маркуч влизат в петата врата. Обикновено след 10-15г експлоатация, кабелчетата почват да прекъсват и става шоу :P
        Аз съм се отнесъл явно... а пък и не предполагах, че при типото е с кабели. Баси... старият ми Кадет от 80-та година имаше контактори, а не кабели между капака и купето!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          И аз съм имал кадет, то там беше едно лъскане, едно шкурене на тия плочки и пак не работеха при Типо-то е добре измислено, ама да караш 5-6 г. и да я смениш с нова като бял човек, а ние като сме си третия свят ще доизносваме колите на западняците
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #20
            100% е прекъснат кабела от отваряне и затваряне на 5-та врата при мен беше така!!!
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
            Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

            Коментар


              #21
              Rokambol написа:
              И аз съм имал кадет, то там беше едно лъскане, едно шкурене на тия плочки и пак не работеха при Типо-то е добре измислено, ама да караш 5-6 г. и да я смениш с нова като бял човек, а ние като сме си третия свят ще доизносваме колите на западняците
              Моите си бачкаха без проблем! Още повече след, като смених капака си взех друг с чистачка. Тогава си направих сам две контакторчета, които работеха до последно! Ама хайде стига толкова OFF
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар

              Working...
              X