Колеги, знае ли някой за какво е този бушон и имате ли го изобщо? На празното място имаше 10-амперов изгорял бушон. До него има 20-амперов здрав бушон. Сложих нов 10-амперов бушон на мястото на изгорелия, дадох на контакт и отидох за 10 секунди до багажника за нещо . Като се върнах в купето не можеше да се види нищо от дим. Веднага изключих от контакт, но бушона се беше стопил, а и единия кабел, мисля че "+". Единия кабел (не изгорелия) е синьо-червен, а на другия изолацията вече беше заминала и не знам какъв цвят е Между другото в кабелите за задните тонколонки няма ток, може би има нещо общо, зная, че на лявата колонка "+"-а е синьо-червен. Моля, ако някой знае нещо по случая да пише. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен бушон ?!
Collapse
X
-
Разглеждам ръководствата които съм изтеглил обаче не мога да попадна на нищо за тези двата бушона.Другия вариант е да следиш кабелите накъде отиват което е много трудно.А иначе всичко ли работи по ел.системата на автомобила.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Разглеждам ръководствата които съм изтеглил обаче не мога да попадна на нищо за тези двата бушона.Другия вариант е да следиш кабелите накъде отиват което е много трудно.А иначе всичко ли работи по ел.системата на автомобила.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Нищо самоделно няма в това допълнително табло с бушони, при мен има също такива - ето го.Ограденото нещо е релето за подгряване на филтъра а единия от предпазителите е за него.Другите не знам за какво са защото са здрави и не ме интересуват Обаче гаранция че са си там фабрично.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Получих приложената снимка от наш колега и установих, че здравият бушон ми е за централното заключване, а изгорелия почти съм сигурен, че е за ЕрБег-а, защото откакто съм купил колата не ми работи и свети лампичката. На картинката пише, че бушона за ЕрБег-а трябва да е 5 ампера, а на въпросното място имаше изгорял 10-амперов. Понеже съм невежа с жиците и токовете ше попитам: какво става като сложиш 10 ампера бушон на място, където трябва да сложиш 5А ???M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Сега като гледам картинката виждам, че от изброените неща имам само централно заключване и ЕрБег. Нямам ел.огледала и стъкла, още по - малко пък ел.шибидах или нагряващи седалки. А фаровете за мъгла си ми работят.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Мдааа, стопен е "минус"-а и то доста. Отрязах го до мястото, където изолацията е все още здрава и го изолирах, за да не прави мизерии. Не знам обаче дали е давало на късо някъде до там, дето е стопен кабела или още по - навътре !!! Ако вържа един нов кабел от здравата част до буксата за бушона дали няма да направя някоя беля ?! Моля, дайте съвет, че без ЕрБег съм за никъде ...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар