Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с акумолатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с акумолатора

    Здравейте, имам проблем с чисто нов акумолатор, при запалване на колата едва успява да завърти стартера. Измерих зареждането от динамото и е 13,8 v. То какаво може да пада така, дали има някъде отечка или нещо друго? Акумолатора е в гаранция, питам защото проблема ако е в колата няма да признаят гаранцията. Акумолатора е MONBAT 55 ah

    #2
    може да ти задържа стартера във фтулките
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Той може и да не задържа ами да са му за смяна четките и втулките.Преди със стария акумулатор имаше ли такива проблеми.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        Той може и да не задържа ами да са му за смяна четките и втулките.Преди със стария акумулатор имаше ли такива проблеми.
        ми може да има доста приини, може дори да му е хлабав дебеля кабел и като чукне да завърти да смуче много ток. но ако предположим, че акумулатора е ок, както се и полага на нов, ако кажем, че и няма някаква утечки като е изгасена колата и нощува, то тогава проблема 100% е в стартера
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          при стария положението бе същото, преди малко се опитах да запаля но беше толкова слаб че неможа дори да завърти. Дойде един приятел закачихме кабели от неговия акумолатор и запали моментално, сега се е заредил и запалва веднага. Съмнявавам се да е проблема в стартера. Според мен е нещо свързано с алармата, при смъкнат ел. прозорец и изключено радио давам на контакт и когато върна прозореца се вдига а радиото се включва, и започва да цъка някакво реле до алармата. Колата е Пунто 1 1200. Алармата е поставяна допълнително с модул за вдигане на стъкла.

          Коментар


            #6
            Прилича на някоя окислена връзка някъде или разхлабена.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              В момента на палене втори човек мери напрежението върху акумулатора.Ако не пада под 10 волта при добре зареден акумулатор то проблема не е в него.Ако има съмнения че се разрежда в покой то откачи масата за една нощ след като си го заредил и на другия ден пали.Може да се премери и тока в покой с мултицет но не си спомням колко е всеки случай не повече от 200 милиампера.Успех :D
              АЛ.ПЕТРОВ
              FIAT PUNTO 1.2 8V

              Коментар

              Working...
              X