Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. проблем с лампата а маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. проблем с лампата а маслото

    Здравейте, колеги. Проблема е следния: над 1500 оборота присветва лампата на маслото, но само когато колата е на скорост. Когато я форсирам на свободна не примигва. Измерих налягането на маслото в двигателя - перфектно е, смених масления датчик - продължава да примигва. Единственото, което ми идва на ум е някоя жица да дава маса някъде при вибрации на двигателя и за тва да мига лампата. Моля, дайте идеи какво може да е и как да се оправи проблема. Благодаря предварително.
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    #2
    мисля ,че си си отговорил сам ,ако го прави по често , пробваи да откачиш кабела от датчика , и виж дали пак ще прави така , но явно нещо се е протрило според мен, и едно краино според мен решение пусни по кабела на датчика ,като го откачиш + и би трябвало да прецърка някаде , но не те съветвам , просто като идея
    На брега на реката рибарите поставяха червеи на въдиците си, а в реката се виждаше обратното...

    Коментар


      #3
      Откачих кабела и като тръгвам на скорост пак след 1200-1500 оборота свети. Тва е няклъде по кабелаците и няма намиранеееее Има ли някаква опасност, ако пусна "+" по кабела? Питам, защото никак не съм на "ти" с жичкаджийските работи.
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #4
        msotiroff написа:
        Откачих кабела и като тръгвам на скорост пак след 1200-1500 оборота свети. Тва е няклъде по кабелаците и няма намиранеееее Има ли някаква опасност, ако пусна "+" по кабела? Питам, защото никак не съм на "ти" с жичкаджийските работи.
        Мнооого радикално, ако закъсява някъде както предполагаш, като подадеш +12В трябва бързо да се ориентираш по миризмата Ами аз първо бих откачил кабелчето някъде при таблото за проба. Може би някъде в него е грижата?Ако е кабела, внимателно гледане и дърпане му е майката.Накрая предполагам ще бъде по-лесно да дръпнеш нов кабел м/у датчика и таблото - няма нищо между тях.Та каква каза че е колата?
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Колата е Брава 1,4 12v. А за да прекарам нов кабел(което си е най - чистата работа) нужно ли е да разглобявам таблото?
          M-Benz E 250 TD 150hp
          M-Benz 200d 75 hp
          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

          Коментар


            #6
            А между другото кабела от датчика не отива ли в компютъра или се лъжа ?
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #7
              msotiroff написа:
              А между другото кабела от датчика не отива ли в компютъра или се лъжа ?
              Ами аз затова питах... Трябва да проверя.Мдаа...Нещо Download секцията я няма...Не знам как е при теб, трябва ми ел.схема. Ако някой е сигурен да каже въпреки че ме съмнява лампата да се управлява от компота.
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                ре

                аз имам нещо, което съм свалял от нашия сайт, но нищо не разбирам от тези чертежи...
                Прикачени файлове
                M-Benz E 250 TD 150hp
                M-Benz 200d 75 hp
                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                Коментар


                  #9
                  Re: ре

                  msotiroff написа:
                  аз имам нещо, което съм свалял от нашия сайт, но нищо не разбирам от тези чертежи...
                  Ами от картинките дето си постнал мога да видя само че лампата за налягане на масло свети когато се подаде маса (корпус) на активния край от таблото.Класическия датчик работи именно по този начин - когато налягането е ниско или го няма, подава маса към лампата в таблото и тя свети.Аз почти залагам че компота няма отночение към нея но знае ли човек до къде е стигнала техниката Потърси накъде страницата в които са показани датчиците или качи цялото сервизно описание тук:ftp://ftp.doomshell.net:2121/incoming/Аз ще го разгледам и ще ти кажа със сигурност кое кара да свети лампата.После ще го кача някъде на достъпно място...Интересно, и двата линка които имам не работят, някой го гони параноята май
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    Защо не мога да кача сервизното упътване, по д*волите ?!?! Пише, че не съм избрал тип на съобщението. Да не би, защото файла е много голям = 36 МБ
                    M-Benz E 250 TD 150hp
                    M-Benz 200d 75 hp
                    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                    Коментар


                      #11
                      msotiroff написа:
                      Защо не мога да кача сервизното упътване, по д*волите ?!?! Пише, че не съм избрал тип на съобщението. Да не би, защото файла е много голям = 36 МБ
                      Предполагам защото се опитваш да го направиш с браузер.Линка е ftp, би трябвало да уплоуднеш файла с FTP клиент, SmartFTP например.Няма лимит за обем, не е това проблема. Пробвай с подходящ клиент.
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        Уффф, не мога да работя с тия сложни програми. Ужас. Колега много, много ти благодаря, че се отзова. Пуснах темата много отдавна, но никой не писа нищо
                        M-Benz E 250 TD 150hp
                        M-Benz 200d 75 hp
                        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                        Коментар


                          #13
                          msotiroff написа:
                          Уффф, не мога да работя с тия сложни програми. Ужас. Колега много, много ти благодаря, че се отзова. Пуснах темата много отдавна, но никой не писа нищо
                          Дригия вариант е да намериш в документацията подобна страница на която има датчика "Oil pressure switch/sensor" и да го постнеш така както си направил по-горе.В страницата която съм дал, въпросния датчик е позиция 25 който е свързан с дясната лампа от таблото 50.Схемата е от Типо/Темпра, пращам ти я за да знаеш какво да търсиш в твоя файл.
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар

                          Working...
                          X