Някой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAW
Collapse
X
-
Да де, под мултиплексор имах предвид хардуерната част - платката с двата цокъла и една 7400 за инвертиране на единия сигнал CE , ма още нямам никакава информация за разпределението на данните в EPROM-а Дори може да се използва един 27с256 вместо два по 27с128 като се запишат двете програми едната в младшата част а другара в старшата и да се превключват само от комутацията на най-старшия адресен извод - високо или ниско ниво. На двата чипа всички крака им съвпадат просто 27256-тата има един адресен извод в повече, който при 27128 не се използва.
Коментар
-
Жоро незнам но се надявам това да ти свърши работаhttp://www.hfalex.it/ECUspecs.htmа за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
Коментар
-
hf hpe написа:Жоро незнам но се надявам това да ти свърши работаhttp://www.hfalex.it/ECUspecs.htmа за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
Коментар
-
toko написа:hf hpe написа:а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
Коментар
-
hf hpe написа:toko написа:hf hpe написа:а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Пренаписах си софтуера за предварението на запалването на газ - верно че едно към гьотере :D - средно между 5 и 10 градуса в зависимост от оборотите, но определено има ефект като пъргавина в по ниските обороти а за разхода ще пиша по късно като я засека. На бензин ми се разтрака аванса като натисна рязко педала на газта, но на газ определено се подобри работата.
Коментар
-
Значи аз промених предварението при мощностен режим на работа на двигателя когато е загрял. При студен мотор предварението е по друга графика кято не съм я променял и ня знам в коя част на епрома е. Колата винаги я паля на газ. Почти не я карам на бензин. За това на двата датчика за температурата на течноста и на засмуквания въздух съм сложил съпротивления със стойности които са равни на истинските датчици при загрял мотор. За това когато е с нормално включени датчици пали нормално на бензин студена и топла. Със съпротивленията: когато е топла пали нормално на бензин, а като е студена на бензин не съм я пробвал, защото знам какъв ще е ефекта - просто няма да запали.А на газ с тези промени по предварението и с тези съпротивления пали нормално студена и топла и дърпа осезателно по добре. Разхода падна с 0,5-0,8 литра. Мултиплексор не съм правил, карам с препрограмирания епром, стария си го пазя за "официален" :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар