въпроса ми е следния генератора на темпрата ми не зареждаше нормално а даваше 13,3V след смяна на реле регулатора /на стария му се бяха износили четките/ започна да зарежда нормално 14,00 V след около 1000км пак замерих и показваше 13,4V което малко ме притесни ,лошото е че след още 1000км вече зарежда на 13,00V свалих релето перфектно е сложих си старато/което преди даваше 13,3V/ пак показва 13,00V от където следва че проблема не е в релето, и въпроса ми е точно това ,от къде идва проблема според вас лампата на таблото не ме предупреждава че зареждането е ниско
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
генератора не зарежда
Collapse
X
-
Re: генератора не зарежда
stef написа:въпроса ми е следния генератора на темпрата ми не зареждаше нормално а даваше 13,3V след смяна на реле регулатора /на стария му се бяха износили четките/ започна да зарежда нормално 14,00 V след около 1000км пак замерих и показваше 13,4V което малко ме притесни ,лошото е че след още 1000км вече зарежда на 13,00V свалих релето перфектно е сложих си старато/което преди даваше 13,3V/ пак показва 13,00V от където следва че проблема не е в релето, и въпроса ми е точно това ,от къде идва проблема според вас лампата на таблото не ме предупреждава че зареждането е ниско
Коментар
-
Re: генератора не зарежда
rumen59 написа:stef написа:въпроса ми е следния генератора на темпрата ми не зареждаше нормално а даваше 13,3V след смяна на реле регулатора /на стария му се бяха износили четките/ започна да зарежда нормално 14,00 V след около 1000км пак замерих и показваше 13,4V което малко ме притесни ,лошото е че след още 1000км вече зарежда на 13,00V свалих релето перфектно е сложих си старато/което преди даваше 13,3V/ пак показва 13,00V от където следва че проблема не е в релето, и въпроса ми е точно това ,от къде идва проблема според вас лампата на таблото не ме предупреждава че зареждането е нискоTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: генератора не зарежда
stef написа:rumen59 написа:stef написа:въпроса ми е следния генератора на темпрата ми не зареждаше нормално а даваше 13,3V след смяна на реле регулатора /на стария му се бяха износили четките/ започна да зарежда нормално 14,00 V след около 1000км пак замерих и показваше 13,4V което малко ме притесни ,лошото е че след още 1000км вече зарежда на 13,00V свалих релето перфектно е сложих си старато/което преди даваше 13,3V/ пак показва 13,00V от където следва че проблема не е в релето, и въпроса ми е точно това ,от къде идва проблема според вас лампата на таблото не ме предупреждава че зареждането е ниско
Коментар
-
съмненията ми не са насочени към колектора защото с 2 различни реле регулатура дава еднакво зареждане а четките са различно износени съответно прилепват по различен начин към колектора но по тоците не ме бива много така че се съгласявам бързо със мненията на разбиращите :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
tinalex написа:Не е важно ние тук какво разбираме , а този дето ще го ремонтира.Все пак е добре като го даваш за ремонт,да знаеш какво да очакваш.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:tinalex написа:Не е важно ние тук какво разбираме , а този дето ще го ремонтира.Все пак е добре като го даваш за ремонт,да знаеш какво да очакваш.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
0.49-е много-така написано-при обхват 10А,се подразбира в А=490mA,Все пак да си абсолютно сигурен,провери пак,да не си объркал нещо,или примерно,да е останало нещо вкл. и да те лъже...По книгите пише,че мах.на празен ход трябва да е 0.5-0.6хКапацитета наАкк/Ah/=тока на пр.ход в mA30-40 mA max.е нормалноАко ген.работи на стенд,а на колата напрежението пада или колебае,провери веригата на тънката жица-от там взема ток за възбуждането и контрол...Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
stef написа:така значи сагата продължава, днес свалих генератора, но не можах да му развия шпилките т.е да го отворя и реших да го водя на майстор, нося го майстора го закачи на някъкъв уред и вика генератора е ок зарежда на 14,2 и аз шах , та въпроса ми е има ли някаква логика на колата да не зарежда добре, а на таза машинка да показва че зарежда и какъв е проблема според вас
Коментар
-
stef написа:stef написа:tinalex написа:Не е важно ние тук какво разбираме , а този дето ще го ремонтира.Все пак е добре като го даваш за ремонт,да знаеш какво да очакваш.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
От известно време и аз имах проблем със зареждането на дизеловото типо.Контролната лампа свети едва забележимо.Премерих напрежението-13,01v.Отидох при познат майстор и се започна дъъъъълго клатене-четки,колектор,регулатор.Никакъв ефект.Преди малко прочетох за подобен проблем на spiders-разхлабена гайка на дебелия червен кабел на стартера.Проверихмоя и се оказа същото-гайката се върти свободно.Стегнах я и о,чудо-14,3v. Колега spiders,имаш голяяяяма бира от мен за съвета.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар