Здравейте! Не зная дали ще успеете да ме разберете, но ще се опитам да обясня. Видях, че на един автобус Сетра има някакви режими на присветкане, т.е. когато например са включени габаритите и халогените или късите и халогените, чрез задържане на лоста на светлините на горе без да се превключва на дълги(само светлинен клаксон)едновременно със светкането на дългите халогените изгасват. След като лоста се пусне халогените отново светват. А когато светят само габаритите или късите, след като се задържи лоста или превключи на дълги, халогените светват. Мисля си, че има някакви релета, които вършат тази работа. Някой, когото е по на "ти" с електрониката има ли представа дали мога да си го направя това на Темпрата? Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Релета на халогените или...?
Collapse
X
-
Ми аз нещо не разбрах добре... Значи:- Когато си на къси и халогени, като намигнеш искаш да се гасят халогените.- На къси без халогени, при намигане, палиш халогените.Такава ли е идеята?И каква е практическата полза? Да има по-открояващо се святкане?По принцип всичко може да се направи, при темпрата късите и халогените се палят през релета от лостчето.Ще се наложи да се сложи малко електроника между тях и ще стане.Аз обаче не бих си отворил толкоз работа за такава шукарияI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Освен това ще се наложи модифициране на лостчето на светлините - сигнала за "намигането" трябва да излезе извън ключа съвсем независимо от сигнала за включване на дълги светлини и да отиде във въпросната електроника.Във фабричното изпълнение от ключа излиза просто един сигнал за дълги светлини, независимо дали е от "намигане" или системата е превключена на дълги.Така че тази идея е свързана с доста работа и това според мен я обезмисля.За мен мога да кажа че не бих се захванал с товаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар