Колеги имам следния проблем:Още при закупуването на колата лампата на зареждането на генератора свети при работещ двигател.По слабо свети, но си свети.Предишния собственик каза,че със тока на зареждане всичко е точно,но лампата свети защото не е оригиналното реле.Предполагам,че е така защото акумолатора се държеше нормално и през зимата,но аз искам да си го възтановя да бъде оригинално.Та въпроса ми е може ли някой да ми помогне със ел.схема на зареждането(генератор,реле ,контролна лампаq свързване)Ще Ви бъда много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел.схема на FIAT Tipo 1.9td
Collapse
X
-
Хмф, и при мен светеше и от време на време намаляше, угасваше и т.н., оказа се, че един куплунг е прегорял и не праи хубав контакт. Куплунга се намира в двигателното помещение, в дясно, под дясната чистачка. Незнам дали при Типото е там, но все пак можеш да го потърсиш и погледнеш. От него излизат един мн. дебел червен кабел и един по-тънък (пак червен).
Коментар
-
Re: Ел.схема на FIAT Tipo 1.9td
Mitko написа:kiki написа:Колеги имам следния проблем:Още при закупуването на колата лампата на зареждането на генератора свети при работещ двигател.По слабо свети, но си свети.Предишния собственик каза,че със тока на зареждане всичко е точно,но лампата свети защото не е оригиналното реле.Предполагам,че е така защото акумолатора се държеше нормално и през зимата,но аз искам да си го възтановя да бъде оригинално.Та въпроса ми е може ли някой да ми помогне със ел.схема на зареждането(генератор,реле ,контролна лампаq свързване)Ще Ви бъда много благодарен.
Коментар
-
Re: Ел.схема на FIAT Tipo 1.9td
kiki написа:Колеги имам следния проблем:Още при закупуването на колата лампата на зареждането на генератора свети при работещ двигател.По слабо свети, но си свети.Предишния собственик каза,че със тока на зареждане всичко е точно,но лампата свети защото не е оригиналното реле.Предполагам,че е така защото акумолатора се държеше нормално и през зимата,но аз искам да си го възтановя да бъде оригинално.Та въпроса ми е може ли някой да ми помогне със ел.схема на зареждането(генератор,реле ,контролна лампаq свързване)Ще Ви бъда много благодарен.И целия ремонт излизал над 40лв. заради диод от 2,70
Успокоиха ме, че ако динамото или генератора (както и да е) ако спре да зарежда, то лампата ще светне силно, както когато дадеш на контакт преди да запалиш. Дори момчето, което я гледа каза, че имал същия проблем на Ланчията и така я карал 2 години и след това така и я продал
Можеш да провериш дали ти зарежда генератора с мултицет на клемите на акумулатора. Ако имаш напрежение около 14 волта при запален двигател и около 2000 оборота всичко е наред! Поне при мене е така. Имам Типо 1.4 i.e. Успех!
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар