Двете лампички, зелена и жълта, които светят съответно при икономичен и натоварен режим на двигателя, светят както си искат до 3000 об/мин независимо колко газ давам свети зелено, а жълтата светва след като мина 3000 об/мин до края. Това нормално ли е? Или се е пре***л някой тъп датчик ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикатор power/economy на DGT табло
Collapse
X
-
hit-ko написа:Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!?Mitko написа:Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатораFIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
tonov написа:В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
И при мен свети САМО в зависимост от оборотите. Същия случай като на колегата - спирам на скорост с над 3000 и свети оранжевото, като паднат под 3000 светва зеленото и колкото и газ до дупка да давам, точно когато мина 3000 пак светва оранжевото, явно и при мен е скапан вакуумния датчик Ако разберете нещо допълнително пишете.П.С. Моята е карбуратор, може нещо да е по-различно.П.С.2 М/у другото много съм доволен от тоя мотор 1.6 карбуратор, върви си прилично и газовата ми излезе 70лв със всичко и нямам никакви проблеми с нея върви си перфектно на газ, няма грам разлика с бензина. Май за газ е по-удачно карбуратора - хем газовата излиза доста по-евтина, хем нямаш никакви проблеми с газта като гърмежи и разваляне на вървежа и т.н. Поздрави - Нов съм тука :D Другата ми кола е BMW E30 със шестак и шпер диференциал - е тва е истината - The Ultimate Driving Machine - Ей с такава усмивка винаги я карам - Ама няма как с тея цени на бензина си трябва и "всекидневна" колицаКарали ли сте Е30 със шестак и шпер?
Коментар
-
ОФФ: Това на аватара ти ли е Е30-ката? BMW е единствената немска марка която ме кефи (е и порше, ама то там вече е друга категория ) А специално твоята модификация ми е любимата. Тройния стоп ли е? ОФФЗа датчика: онзи ден пробвах да му изключа куплунга изобщо не ми светна жълтата лампа! Кой го знае това по какъв алгоритъм работи. Ще пробвам с друг отнякъде, а дотогава ще си карам така. Не е болка за умиране. И без това рядко падам под 3000 rpmFIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Re: Индикатор power/economy на DGT табло
tonov написа:Двете лампички, зелена и жълта, които светят съответно при икономичен и натоварен режим на двигателя, светят както си искат до 3000 об/мин независимо колко газ давам свети зелено, а жълтата светва след като мина 3000 об/мин до края. Това нормално ли е? Или се е пре***л някой тъп датчик ?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Petko написа:За кое маркуче става дума.Това което отива към MAP сензора или има едно отпред на смукателния колектор, до един датчик мисля, че е за температурата на въздуха. Става дума за Темпра 1.8 i.e. SXTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар