Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатор power/economy на DGT табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикатор power/economy на DGT табло

    Двете лампички, зелена и жълта, които светят съответно при икономичен и натоварен режим на двигателя, светят както си искат до 3000 об/мин независимо колко газ давам свети зелено, а жълтата светва след като мина 3000 об/мин до края. Това нормално ли е? Или се е пре***л някой тъп датчик ?
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    #2
    Тези лампички са зависими от натоварването на двигателя, сьответно от подналягането /вакуума/ в смукателния колектор! Имат само косвена врьзка с оборотите! Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!?

    Коментар


      #3
      ха аз на мойто табло нямам вакум а преди свтеше а сега не

      Коментар


        #4
        hit-ko написа:
        Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!?
        Там е работата, че не зависи от режима на двигателя. И на място, и в движение, с пълна газ или без - няма значение, превключва зелено жълто като мине 3000
        Mitko написа:
        Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатора
        А аз се чудех кво е пък това чудо. Значи може би не ми работи? Гледам че от него излизат 3 кабела, но единия е отрязан?? Знае ли някой как може да се провери?
        FIAT Tipo 1,4mi - EX
        Alfa Romeo 146ti - EX
        Alfa Romeo 156 2,4JTD

        Коментар


          #5
          според мен точно превключването на зелената и жълтата лампички на таблото става според оборотите следователно от количеството бензин подавано от инжекциона и при мен на 3000-3200 об/мин се включва от зелено на жълто всичко е до оборотите на джигателя
          FIAT
          Tempra 1.6 i.e cat

          Коментар


            #6
            В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              tonov написа:
              В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.
              И аз като се загледах в схемата ... стигам до същото - ако не работи вакуумния датчик - то ще се взема само сигнал от оборотите ... и ще "работи" както е при теб .... и ако схемата ти е изпълнена както тази на картинката ....
              Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

              Коментар


                #8
                А забелязвали ли сте че на този вакуумен датчик отдолу има един винт - може би за регулиране
                Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                BlueStorm transforms . . .
                . . . !!!

                Коментар


                  #9
                  дали по моргите го има този датчик

                  Коментар


                    #10
                    И при мен свети САМО в зависимост от оборотите. Същия случай като на колегата - спирам на скорост с над 3000 и свети оранжевото, като паднат под 3000 светва зеленото и колкото и газ до дупка да давам, точно когато мина 3000 пак светва оранжевото, явно и при мен е скапан вакуумния датчик Ако разберете нещо допълнително пишете.П.С. Моята е карбуратор, може нещо да е по-различно.П.С.2 М/у другото много съм доволен от тоя мотор 1.6 карбуратор, върви си прилично и газовата ми излезе 70лв със всичко и нямам никакви проблеми с нея върви си перфектно на газ, няма грам разлика с бензина. Май за газ е по-удачно карбуратора - хем газовата излиза доста по-евтина, хем нямаш никакви проблеми с газта като гърмежи и разваляне на вървежа и т.н. Поздрави - Нов съм тука :D Другата ми кола е BMW E30 със шестак и шпер диференциал - е тва е истината - The Ultimate Driving Machine - Ей с такава усмивка винаги я карам - Ама няма как с тея цени на бензина си трябва и "всекидневна" колица
                    Карали ли сте Е30 със шестак и шпер?

                    Коментар


                      #11
                      ОФФ: Това на аватара ти ли е Е30-ката? BMW е единствената немска марка която ме кефи (е и порше, ама то там вече е друга категория ) А специално твоята модификация ми е любимата. Тройния стоп ли е? ОФФЗа датчика: онзи ден пробвах да му изключа куплунга изобщо не ми светна жълтата лампа! Кой го знае това по какъв алгоритъм работи. Ще пробвам с друг отнякъде, а дотогава ще си карам така. Не е болка за умиране. И без това рядко падам под 3000 rpm
                      FIAT Tipo 1,4mi - EX
                      Alfa Romeo 146ti - EX
                      Alfa Romeo 156 2,4JTD

                      Коментар


                        #12
                        Re: Индикатор power/economy на DGT табло

                        tonov написа:
                        Двете лампички, зелена и жълта, които светят съответно при икономичен и натоварен режим на двигателя, светят както си искат до 3000 об/мин независимо колко газ давам свети зелено, а жълтата светва след като мина 3000 об/мин до края. Това нормално ли е? Или се е пре***л някой тъп датчик ?
                        и на мен ми правеше така само че на 2200 оборота поразгледах го и се оказа че се е пробило маркучето за вакума смених го и сега си бачка супер, така че виж и при теб да не е това
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          За кое маркуче става дума.Това което отива към MAP сензора или има едно отпред на смукателния колектор, до един датчик мисля, че е за температурата на въздуха. Става дума за Темпра 1.8 i.e. SX
                          Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
                          двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

                          Коментар


                            #14
                            Petko написа:
                            За кое маркуче става дума.Това което отива към MAP сензора или има едно отпред на смукателния колектор, до един датчик мисля, че е за температурата на въздуха. Става дума за Темпра 1.8 i.e. SX
                            ами аз съм с другия мотор159А4000 и при мен е само едно маркуче което влиза във въпросния датчик и другия му краи взима вакум от смук тръби при теб не знам как е
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X