Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор

    Какъв може да е проблема (като изключим четки) за да се мени зарядното напрежение 12.2V - 13.9V?Когато проверих четките и почистих всичко и даваше 13.9V седмица по късно вече е 12.2V.
    Най-добрият ти приятел е не този, който ти бърше сълзите, а този, който не ти дава повод да плачеш!

    #2
    Един от трите диода е избил но не може да се сменя само един а цялата платка
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Забравих да спомена когато го почиствах забелязах пукнатина в корпуса (статора)
      Най-добрият ти приятел е не този, който ти бърше сълзите, а този, който не ти дава повод да плачеш!

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с алтернатор

        spiders написа:
        Какъв може да е проблема (като изключим четки) за да се мени зарядното напрежение 12.2V - 13.9V?Когато проверих четките и почистих всичко и даваше 13.9V седмица по късно вече е 12.2V.
        Каква е колата и алтернатора.Проблема може да е от пукнатината.Този който ремонтирвам тези дни е заваряван на две места.Не знам защо и от какво се пукат тези корпуси.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с алтернатор

          Tornado написа:
          Каква е колата и алтернатора.Проблема може да е от пукнатината.Този който ремонтирвам тези дни е заваряван на две места.Не знам защо и от какво се пукат тези корпуси.
          Fiat Punto 55SX 1.1i 95 г. за модела на алтернатора нямам спомени
          Най-добрият ти приятел е не този, който ти бърше сълзите, а този, който не ти дава повод да плачеш!

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с алтернатор

            Tornado написа:
            [.Този който ремонтирвам тези дни е заваряван на две места.Не знам защо и от какво се пукат тези корпуси.
            Термични"удари"-мястото,където са монтирани е достъпно за пръски вода при локви и дъжд,корпуса е нагрят ,следва рязко охлаждане и след много такива цикли се пука...а може би и не добре подбрана алуминиева сплав,този проблем се среща доста често...
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              Проблема е отстранен. Оказа се че релерегулатора работи когато той си поиска.
              Най-добрият ти приятел е не този, който ти бърше сълзите, а този, който не ти дава повод да плачеш!

              Коментар


                #8
                spiders написа:
                Проблема е отстранен. Оказа се че релерегулатора работи когато той си поиска.
                Това добре,ако обаче не е отстранена пукнатината-чрез смяна на капака или в краен случай заварка,в най-неподходящия момент ще те остави някъде на пътя...
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар


                  #9
                  Точно това се случи на мен когато имах същата кола. Ремъка се скъса и се наложи покупка на алтернатор "секънд хенд" за около 150 лв.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #10
                    Пукнатината не е поправяна, но се оказа че съм имал и хлабава връзка на стартера. Това ме води на мисълта, че не е имало смисъл от подмяна на релето.
                    Най-добрият ти приятел е не този, който ти бърше сълзите, а този, който не ти дава повод да плачеш!

                    Коментар

                    Working...
                    X