Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Халогенки-бушони

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Халогенки-бушони

    здравейте.имам комплект халогени и искам да ги монтирам,но имам запитване-как? Мощността е 55Вт и се чудя какви предпазители да сложа:по 5А на всеки или да ги свържа към един заедно на 10А? Реле ли да използвам или само с нормален прекъсвач ?
    Tipo 1.6 i.e. '94

    #2
    Re: Халогенки-бушони

    plambi написа:
    здравейте.имам комплект халогени и искам да ги монтирам,но имам запитване-как? Мощността е 55Вт и се чудя какви предпазители да сложа:по 5А на всеки или да ги свържа към един заедно на 10А? Реле ли да използвам или само с нормален прекъсвач ?
    От предпазител на таблото вземаш един + (12V) ,който минава през ключ(желателно е със светлинна индикация).Ключа(1А) командва бобината на едно реле за фарове(от Лада например)Другия край на бобината е на --12vТова е тъй нар. оперативна верига.От акумулатора(за по-лесен монтаж) се взима + който се прекарва през гнездо с предпазител 20 А.(На крушка 55W силата на тока е 4,5А.) и същия се подава на единия край на силовия контак на релето, аот другия край на силовия контакт + отива към фаровете.Това е тъй нар. силова верига.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      варове

      сега след това обяснение ти остава само да го направиш и не взимай много тънки проводници
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        мерси много ако имам някви проблеми с поставянето ще запитам
        Tipo 1.6 i.e. '94

        Коментар


          #5
          Румба, мерси много искам да те запитам колко А трябва да е ключа който включва релето и има ли значение откъде ще взема ток-директно от акумулатора или от таблото, т.е това реле има ли голяма мощност? А какво ще стане ако не използвам реле, а ги включа директно с предпазител? Това го питам защото ми се струва че уно-то няма релета за фаровете/не чувам нищо да цъка докато ги светвам,а и съм чувал че например ауди 80 няма фабрично релета/
          Tipo 1.6 i.e. '94

          Коментар


            #6
            фарове

            слага се реле да не гори ключа релето е по-мощно нали крушките са 50+50=100W та ключа не е толкова мощен релето играе роля на ключ само включваш намотката -бобината на релето .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              днес сложих халогените както трябва светят си добре,но този ключ /със светлинната сигнализация/ не проработи,незнам счупен ли беше или аз не съм го монтирал правилно: има 4 клеми на две от които има знаци"+ и -" аз ги свързах така:проводника от който идва от плюса на акумулатора го свързах с клемата на която пише+заедно с едната клема на която не пише нищо, а другия проводник с тази клема на която пише"-" заедно с другата клема на която нищо не пише,резултата беше че само веднъж проработи.как мислите защо е ?
              Tipo 1.6 i.e. '94

              Коментар


                #8
                plambi написа:
                Румба, мерси много искам да те запитам колко А трябва да е ключа който включва релето и има ли значение откъде ще взема ток-директно от акумулатора или от таблото, т.е това реле има ли голяма мощност? А какво ще стане ако не използвам реле, а ги включа директно с предпазител? Това го питам защото ми се струва че уно-то няма релета за фаровете/не чувам нищо да цъка докато ги светвам,а и съм чувал че например ауди 80 няма фабрично релета/
                Ключа може да е 1 А. , защото когато замерих ампеража се оказа , че е 80 мА.( реле за фарове 12/30А)Захранването може да го вземеш от където ти е удобноыно ,но е желателно през предпазител.След като не знаеш дали УНОТО има реле просто не се занимавай и изгради нова инсталация за допълнителните фарове - купи реле за 2.00лв,красив ключ със светодиодна индикация за около 1.00лв.-малко проводник за оперативната верига 0.25, малко проводник за силовата верига мин.1кв.Можеш да захраниш фаровете директно от акумулатора през допъл. предпазител(15А) и през ключ без РЕЛЕ ,но ключатрябва да е минимум 10А.което означава ,че ше е голям.но не те съветвам. Просто не се работи така.Ключа управлява релето(като включва бубината) ,затова се нарича оперативна верига която се изгражда от по-тънки проводници и по-нежни ключове,а силовия контакт(30А) на релето включва и управлява консуматора(фаровете) и затова се нарича силова верига и се изгражда от по-дебели проводници.УСПЕХ..........

                Коментар


                  #9
                  ето така трябва да е ключа

                  ето така трябва да е ключа
                  Прикачени файлове
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    При бушоните и релетата няма специално реле, но трябва да има оставен извод за такова, иначе става и с руско реле(от Лада), както е при мен.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                    Търси се..

                    Коментар


                      #11
                      направил съм всичко както трябва,инсталацията е с реле,оперативната и силовата верига се захранва от акумулатора като преминава през предпазиел 15А, на оперативната верига съм сложил предпазител 0,6А .Този малкия ключ със светлинната индикация който е за оперативната верига така ли трябва да се свърже според вас:тези двете клеми които са с + и - обозначени трябва да се свържат към силовата верига на фаровете,а тези двете които нямат обозначение към оперативната,така ли ?
                      Прикачени файлове
                      Tipo 1.6 i.e. '94

                      Коментар


                        #12
                        plambi написа:
                        направил съм всичко както трябва,инсталацията е с реле,оперативната и силовата верига се захранва от акумулатора като преминава през предпазиел 15А, на оперативната верига съм сложил предпазител 0,6А .Този малкия ключ със светлинната индикация който е за оперативната верига така ли трябва да се свърже според вас:тези двете клеми които са с + и - обозначени трябва да се свържат към силовата верига на фаровете,а тези двете които нямат обозначение към оперативната,така ли ?
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          от тая схема едно голямо "благодаря" Румене! всичко е инсталирано благодарение на теб :D
                          Tipo 1.6 i.e. '94

                          Коментар


                            #14
                            Значи вече официално си с Тунинг......, както казват в "PIMP MY RIDE"по Mtv Честито
                            Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                            Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                            Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                            Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                            Търси се..

                            Коментар

                            Working...
                            X