Значи става въпрос за колата която кара на братовчедка ми в момента. Не знам кой и я е дал и кво е правено с нея ама не ще да пали. Това всичкото е от разговор по телефона. Колата е с двигател 1,1 предполагам, че е този FIRE мотора. Акумулатора е зареждан цяла нощ. После стартера върти нормално, но не пали. Замирисъло е на бензин доста. Значи са я задавили. И до тук. Ама чак утре ще мога да я погледна. Някакви идей ако имате преди да съм отишъл, че Люлин ми е далечко малко от компютъра и няма да мога да пиша веднага какво става. А и ако знаете някой майстор в тоя квартал за такива неща ще съм благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типото не пали
Collapse
X
-
Е ако е 1.1 със сигурност е Fire като моя.Става дума за карбураторно двигателче.Първото което е това моторче няма давене (само на газ съм успявал да го задавя по-качествено).Та значи електроника по него почти няма - само делкото е с датчик на хол и оттам може да идва проблема.Като цяло причините за да не запали може да са няколко :-да няма ток по свещите (развии една - ключ 16 мисля че бяха и виж има ли).Оттам вече звиси - или датчика на хол си е отишъл,или се е откачил куплунгът му (на 15-тина см е от делкото)-проблем в бобината (на мен не ми се е случвало ама бобините се скапват понякога).Принципно друга причина да не запали този двигател кажи-речи няма.Карбуратора надали има проблем в смисъл че и той не е много сложен и просто или работи или не.Моето беше с повреден ама палеше идеално и след това идваха проблемите.Центровката надали му е отместена (ангренажния ремък имам в предвид) понеже на този двигател много рядко се случва подобно нещо а и ако е отместена или щеше да затегне или да прави детонации като се опитвате да го запалите.Доста са претенциозни откъм капачка и палец на делкото и кабелите така че ги погледни.Успех и ако има нещо - пиши.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Съжалявам че толкова съм се забавил - допираш резбата към маса (метал по купето,било даже на капака на клапаните отгоре) и въртиш малко на стартер (не повече от 2-3 секунди) и трябва да хвърли искра.Ако няма искра правиш друго - откачаш централния кабел,който излиза от бобината (ще го видиш къде се включва в капачката) и го слагаш на малко разстояние от нещо метално (без да го допираш и да не е на повече от 2-3мм) и пак завърташ.Ако пак няма искра вече има някакъв проблем в бобината или в датчика на хол.Моята е седяла и повече и само "цък" и си пали.Така че седенето не и пречи.Този двигател си е много добра палачка.Има ли възможност някой ден да се разберем някак да и чуя звука на двигателя защото моя нещо дрънчи при дадени обстоятелства (целия го разчастих и нищо нередно няма като луфтове и т.н. а се яува отвътре някъде) и не мога да разбера нормално ли е (дали се вманиачавам) или има нещо дето все пак съм пропуснал.Един ден го слушах със слушалка (медицинска) ама метала разсейва шума и не го хванах по-прецизно откъде е....Ако имаш някакви питания по това моторче - давай смело.Каквото мога ще помагам (icq-то го има в профила ми).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Мерси за отговора сега отивам да я видя, че до сега не съм я виждъл. Колата не е моя. Дали са я на братовчедка ми да я кара щото нейната е в сервиз. Ако я зема за няколко дена да я покарам ще пиша да я видиш да ги сравниш, че на нея няма да и трябва поне седмицаПроблемът е отстранен. Колата имаше някво подобие на аларма което е блокирало запалването. Върти си нормално, но цъка нещо и мигат мигачите и не пали. Няма дистанционно или имобилайзер. Имаше някво ключе и немерих къде се върти завъртях го и запали. Сега съм я изключил алармата. Направи ми впечатление, че като друпна смукача до край и не работи като хората. Като е до средата работи перфектно. Това е за сега мерси за отговорите. Ако я взема да я покарам ще се обадя и без това има да се сменя гарнитурата на капака на клапаните - тече масло от там
Коментар
-
И моята течеше оттам - нова и силикон и спи (с малката разлика че аз на моята откъснах единия болт от общо 4-те на капака понеже стягам докато изпука).Гарнитурата е 5.50лв а сликон зависи какъв.Тънкия момент е внимателно да се изчисти канала на капака понеже ако остане там масло не лови силикона.Най-лесно се прави с отвертка и коресилин...Успех!По повод смукача - има някакъв проблем с карбуратора явно (моята си работи много добре на всякакво положение на смукача).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:И моята течеше оттам - нова и силикон и спи (с малката разлика че аз на моята откъснах единия болт от общо 4-те на капака понеже стягам докато изпука).Гарнитурата е 5.50лв а сликон зависи какъв.Тънкия момент е внимателно да се изчисти канала на капака понеже ако остане там масло не лови силикона.Най-лесно се прави с отвертка и коресилин...Успех!По повод смукача - има някакъв проблем с карбуратора явно (моята си работи много добре на всякакво положение на смукача).
Коментар
-
Като/ако му дойде времето (дано) обаждай се да помагам с акъл или с хамалуване - с каквото се налага .Има една тефлонова грес в спрей под налягане (около 5-6лв в Бриколаж)...отразява се много добре на цялата система при жилото на този карбуратор.Самото жило също може да си поиграеш да го прибереш максимално (т.е. да не е на смукач) и да му капнеш малко масло (двигателно или техническо) и да го раздвижиш малко и пак да му капнеш и така докато ти омръзне.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар