Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

CD плеър Pioneer

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    CD плеър Pioneer

    Скоро си купих cd player pioneer,но проблема е че не мога да го свържа да тръгне въобще,стаwа на въпрос за буксата със захранващите кабели а не тези със говорителите. Стария касетофон е заводския на бравата,които има четери извода на захранващата букса които колегата fcuk ми обясни на снимката http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2355&postdays=0&postorder=asc&star t=15" Горен ред... първата картинка е за ключа на запалването втората картинка е за 30 амперов бушон, т.е. захранване за касетофона Долен ред... първата картинка е за осветлението - когато пуснеш фаровете светва и осветлението на касетофона и обратното втората картинка е за масата "Но не мога да направя връзката между тях и тези на мойта снимка на cd player-a , и по специално синия и червения кабел за какво служат точно,сложил съм и снимка на схемата на свързване на cd player-a !!http://free.hit.bg/danzkix/Picture%2...pgОпитах се да свържа жълтия които трябда да е + и черния които е маса ,но не тръгна въобще Ако някои има на представа да пише,plsssss
    Brava 1.6 16V 96

    #2
    Колега не се мъчи,отиди да ти го вържат някъде,на мен ми взеха 10лв
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #3
      синия ти е за автоматична антена а жълтия и червения са за + 12в. съветвам те обаче да прежалиш 10-15лв и да отидеш да ти го свържат.
      HONDA I-VTEC

      Коментар


        #4
        И аз така за 10-те лева Иначе:Жълтия на 30Червен на символа с ключеЧерен на символа с масаСиния се използва за управление на външен усилвател. Поне според упътването ти. Ако нямаш такъв - вдигаш го "на трупчета"Символчето със лампа май касетовона ти не го подържа - това е като се пуснат габарити дисплея да свети по-слабо, за да не става като ТОВА. Ако не стане, размени местата на жълт и червен.Някъде дори ги свързват заедно - там трябва да имаш +12V за нормална работа.Символиката е от тази тема
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Ще пробваам да ги свържа още един път и ако не стане ,явно ще трябва да отида да ми го монтират. Може ли някой да ми препоръча къде в софия да ми го монтират!
          Brava 1.6 16V 96

          Коментар


            #6
            danzkix написа:
            Ще пробваам да ги свържа още един път и ако не стане ,явно ще трябва да отида да ми го монтират. Може ли някой да ми препоръча къде в софия да ми го монтират!
            Аз лично не защото не съм ползвал подобни услуги. Иначе във всеки сервиз за аларми или кар аудио ще ти свършат работа.Като начало, накарай техниката да "светне" - жълт и червен на +12V, черен на маса. Може и на акумулатора. Не светне ли така, имаш грижа.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              Ако колегата не е сигурен в действията си по добре да отиде да му го вържат,отколкото да изгори цд-то
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #8
                Abarth. написа:
                Ако колегата не е сигурен в действията си по добре да отиде да му го вържат,отколкото да изгори цд-то
                Е три жици са, ако черната не се мърда от маса, другите две няма къде да се пъхнат, така че да счупи музиката. Той си знае, като му омръзне че отиде в сервиз.Не е голяма философия а и човек не се е ражда научен.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Много благодарско на колегат Esper :D ,cd-to взе че тръгна,не че е голяма философия,просто е трябвало да се свържат жълтата и червена заедно за + -а ! Не че ми е за 10 кинта които щях да дам да ми го вържат,но все пак ще е срамно да съм учил 5 години електроника и да не мога да свърва едно цд, пък и сам като си го свържеш ти е по кеф :P !
                  Brava 1.6 16V 96

                  Коментар


                    #10
                    Колега синият ти е за автоматична антена ако нямаш такава го изолирай защото тече ток по него ,червеният ти е плюс ако го вържеш на плюса на колата от там на татака нищо страшно не можеш да направиш.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      dani389 написа:
                      Колега синият ти е за автоматична антена ако нямаш такава го изолирай защото тече ток по него ,червеният ти е плюс ако го вържеш на плюса на колата от там на татака нищо страшно не можеш да направиш.
                      Ако въпроса е в спора, според това което пише тук, синия би трябвало да се използва предимно за управление на външен усилвател.Ако го използваш за антена, то тя ще се напърчи при всяко включване на плеъра, което е излишно.Ако изхода е правен за антена, там ша дойдат 12V само когато плеъра е включен и сe намира в режим "радио".Изозбщо можеш да вържеш каквото си искаш на този изход, стига да не изяде повече от 300mA А иначе си прав, трябва да се изолира ако не се ползва.
                      danzkix написа:
                      не че е голяма философия,просто е трябвало да се свържат жълтата и червена заедно за + -а !
                      Ако си ги свързал така и плеъра ти работи дори и когато контактния ключ не в положение "паркинг" или "контакт", провери каква му е консумацията на ток когато е изключен.Някои устройства при този начин на свързване имат по-голяма консумация и може да ти разрежда акумулатора.
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        Esper: "Ако си ги свързал така и плеъра ти работи дори и когато контактния ключ не в положение "паркинг" или "контакт", провери каква му е консумацията на ток когато е изключен. Някои устройства при този начин на свързване имат по-голяма консумация и може да ти разрежда акумулатора" Мисля че си прав,аз също от това се опасявах,но нямам в момента амперметър да го замеря!!, а ето и какво пише в указанието на цд-то:"If this unit is installed in a vehicle that doesn’t have a ACC(accessory) position on the ignition switch the red lead of the unit should be connected to a terminal coupled with ignition switch ON/OFF operations.If it is not done,the battery may be drained when you are away from the vehicle for several hours." Ще се опитам да свържа въпросната червена жица със тази която идва от старият касетофон която е за ключа,може и да стане,но аз искам да работи дори и като не съм на контакт или паркинг,но все пак мисля че не си заслува пред това да си купувам нов акумулато :D !!
                        Brava 1.6 16V 96

                        Коментар


                          #13
                          Колега споко няма да ти се разреди акумулатора,пионерите консумират много малко ток когато са на стенбай само му изключи демо режима ако има такъв.
                          HONDA I-VTEC

                          Коментар


                            #14
                            А какво представлява демо режима, и знаеш ли как може да проверя дали имам?
                            Brava 1.6 16V 96

                            Коментар


                              #15
                              danzkix написа:
                              А какво представлява демо режима, и знаеш ли как може да проверя дали имам?
                              Демо режима няма как да не го видиш ако го има - когато плеъра е изключен, на дисплея почва да върви демонстрация на менютата, разни надписи и др.Това естествено хаби ток Аз на моето сони така и не разбрах как се маха тая "екстра", но при мен е свързан към:
                              ACC(accessory) position on the ignition switch
                              така че не ми пречи - като ключа е изваден и да иска, не може да пуска демото
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X