Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка 22А5 /EPPM / ФИАТ ФРИМОНТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка 22А5 /EPPM / ФИАТ ФРИМОНТ

    Здравейте колеги, купих колата с тази грешка /B22A5 Electronic pedestrian protection module EPPM, DTC present / и на таблото свети лампата на airbag, ходих в няколко сервиза и не могат да я оправят. Има ли някой колега който да се е сблъскал с такъв проблем и да помогне? Колата е Фиат Фримонт 2.0 AWD 170 к. с 2014г.
    Прикачени файлове

    #2
    Това с AlfaOBD ли го гледаш ? Има датчик зад предната броня, който е за близост. В случай на прекалена близост до обект при движение напред, се активира активния капак с цел предпазване на пешеходец. Възможно е да няма връзка с него, ако е имало удар отпред. Но трябва да се диагностицира конкретния модул (за еърбега в случая)и е препоръчително да стане с МЕS или Делфи 2015 или по-нова версия на Делфи за по-точна информация.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      В случая е леко обратното.
      Направила се е диагностика на еърбег модула, който модул "казва", че има грешка в модула за защита на пешеходците (отделен модул / ЕРРМ).
      Трябва да се направи диагностика на пешеходния модул и да се види в него каква грешка има записана. При късмет, често проблема е в лош контакт на връзка с някоя от пантите на капака, което се оправя с контактен спрей.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Правена е диагностика с Delphi ds150e и с Launch X431 и с двете показва тази грешка B22A5 /EPPM /. Намерих си Multiecuscan кракната но не може да се свърже с OBD2 буксата, явно трябва да се закупи cantiecar v4.x софтуер. Знам ли? Но като че не ми се дават 250 евро за нея.

        Коментар


          #5
          Ами вземи си ELM327 и ползвай АлфаОБД, или дай 100 кинта за лицензен МЕС, пак с ELM327. Но ще ти трябва преходник №5 - син за връзка с половината ЕКУ-та. Общо около 160 лв. е всичко. С други диагностики нямаш всички функции които са ти необходими за пълна диагностика на тази кола. По сервизите ги гледат умно и само създават излишни проблеми, вместо да ти свършат работа.Ако решиш да си купуваш ELM327, ще ти пратя точния модел, който работи с ФИАТ-и, защото има много ментета, които не вършат никаква работа.
          Последна редакция от Dido_Lyubenov; 23.02.2022, 19:08.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Liuskata написа: Преглед на мнението
            Правена е диагностика с Delphi ds150e и с Launch X431
            С Лаунча трябва да може да се направи диагностика на ЕРРМ модула. В случая на снимката, диагностиката и грешката е изкарана от ORC модула, който отговаря за въздушните възглавници.
            Влезте в ЕРРМ модула и от там изкарайте кодовете за грешки и сподели.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнението
              Ами вземи си ELM327 и ползвай АлфаОБД, или дай 100 кинта за лицензен МЕС, пак с ELM327. Но ще ти трябва преходник №5 - син за връзка с половината ЕКУ-та. Общо около 160 лв. е всичко. С други диагностики нямаш всички функции които са ти необходими за пълна диагностика на тази кола. По сервизите ги гледат умно и само създават излишни проблеми, вместо да ти свършат работа.Ако решиш да си купуваш ELM327, ще ти пратя точния модел, който работи с ФИАТ-и, защото има много ментета, които не вършат никаква работа.
              Предпочитам да работя с Multiecuscan, така че ако имаш ELM327 и преходник номер 5 които да са съвместими с Multiecuscan може да ми пратиш. Ако искаш може да се чуем когато ти е удобно. 0886564803
              Последна редакция от Liuskata; 23.02.2022, 20:33.

              Коментар


                #8
                EPPM модула в алфаобд ми го показва като част от еърбега. Не иска да се ползват преходни кабели, така че би трябвало да стане и с ЕЛМ 327. Аз на браво 2 1,9 jtd 8v ползвам китайски ЕЛМ версия 2.1 и с преходни кабели(там където иска) чета абсолютно всичко. Инвестицията ми е към 40 лв.

                Коментар


                  #9
                  С Лаунча трябва да може да се направи диагностика на ЕРРМ модула. В случая на снимката, диагностиката и грешката е изкарана от ORC модула, който отговаря за въздушните възглавници.
                  Влезте в ЕРРМ модула и от там изкарайте кодовете за грешки и сподели.
                  Не става с Launch колега само това излиза. Въобще не ми дава да вляза В EPPM модула. По интересното е че от няколко сервиза ме изпращат в оторизиран сервиз на Фиат щот нямат подходящ софтуер.

                  Коментар


                    #10
                    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                    EPPM модула в алфаобд ми го показва като част от еърбега.
                    Не го показва, като част от еърбега, а е позициониран под графата еърбег, защото имат връзка. Два отделни модули са, на които им се правят независими диагностики.

                    Liuskata написа: Преглед на мнението
                    Не става с Launch колега само това излиза. Въобще не ми дава да вляза В EPPM модула. По интересното е че от няколко сервиза ме изпращат в оторизиран сервиз на Фиат щот нямат подходящ софтуер.
                    Ами може, но не ми се вярва.
                    Ето в една малко по-стара база го има като наличен модул за диагностика:
                    https://manualzz.com/doc/10921309/la...overage-v33.90

                    Нямам Лънч при мен да пробвам, ама на ей това меню, точно под последния ред, или по-надолу, все трябва да го има модула:

                    В случая диагностиката и снимката, която си показал, е от последното меню/модул, който е избран за диагностика (SRS).

                    п.п. Ако имаш път към София сподели да го погледнем.
                    Последна редакция от BO; 23.02.2022, 21:04.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Не го показва, като част от еърбега, а е позициониран под графата еърбег, защото имат връзка. Два отделни модули са, на които им се правят независими диагностики.


                      Ами може, но не ми се вярва.
                      Ето в една малко по-стара база го има като наличен модул за диагностика:
                      https://manualzz.com/doc/10921309/la...overage-v33.90

                      Нямам Лънч при мен да пробвам, ама на ей това меню, точно под последния ред, или по-надолу, все трябва да го има модула:

                      В случая диагностиката и снимката, която си показал, е от последното меню/модул, който е избран за диагностика (SRS).

                      п.п. Ако имаш път към София сподели да го погледнем.
                      Или утре или в петък ще ми се отвори път до София дай някакъв телефон да ти звънна. Моят е 0886564803

                      Коментар


                        #12
                        След поредната диагностика във вече четвърти сервиз, се появи грешка U119E Lost communication with left pedestrian satellite acceleration sensor. Тази грешка се появи като се направи диагностика на ЕРРМ. Някой от колегите случайно да знае къде се намира този Сензор?
                        Някой от тези по долу на снимките ли е?
                        Прикачени файлове
                        Последна редакция от Liuskata; 27.02.2022, 15:34.

                        Коментар


                          #13
                          Трябва да е този над гредата, защото тези ги няма ако няма активен капак.
                          Откачете десния от буксата и вижте каква грешка ще излезе. Най-лесния начин за потвърждение.

                          п.п. Внимавай като откачаш и сините, особено от мястото им. Лесно могат да гръмнат възглавниците ако така се откачат и третират.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            Трябва да е този над гредата, защото тези ги няма ако няма активен капак.
                            Откачете десния от буксата и вижте каква грешка ще излезе. Най-лесния начин за потвърждение.

                            п.п. Внимавай като откачаш и сините, особено от мястото им. Лесно могат да гръмнат възглавниците ако така се откачат и третират.
                            Здравей колега, явно ще трябва да търся по обстойно, защото размених местата на левия и десния и показва същата грешка. Даже и със сините сензори направих същото. Направо се вкарах във филм с този проблем.

                            Коментар


                              #15
                              Нормално е при катастрофа да има прекъснат проводник.
                              Затова трябва да се прозвънят и проводниците.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X