Здравейте колеги, купих колата с тази грешка /B22A5 Electronic pedestrian protection module EPPM, DTC present / и на таблото свети лампата на airbag, ходих в няколко сервиза и не могат да я оправят. Има ли някой колега който да се е сблъскал с такъв проблем и да помогне? Колата е Фиат Фримонт 2.0 AWD 170 к. с 2014г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка 22А5 /EPPM / ФИАТ ФРИМОНТ
Collapse
X
-
Това с AlfaOBD ли го гледаш ? Има датчик зад предната броня, който е за близост. В случай на прекалена близост до обект при движение напред, се активира активния капак с цел предпазване на пешеходец. Възможно е да няма връзка с него, ако е имало удар отпред. Но трябва да се диагностицира конкретния модул (за еърбега в случая)и е препоръчително да стане с МЕS или Делфи 2015 или по-нова версия на Делфи за по-точна информация.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
В случая е леко обратното.
Направила се е диагностика на еърбег модула, който модул "казва", че има грешка в модула за защита на пешеходците (отделен модул / ЕРРМ).
Трябва да се направи диагностика на пешеходния модул и да се види в него каква грешка има записана. При късмет, често проблема е в лош контакт на връзка с някоя от пантите на капака, което се оправя с контактен спрей.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ами вземи си ELM327 и ползвай АлфаОБД, или дай 100 кинта за лицензен МЕС, пак с ELM327. Но ще ти трябва преходник №5 - син за връзка с половината ЕКУ-та. Общо около 160 лв. е всичко. С други диагностики нямаш всички функции които са ти необходими за пълна диагностика на тази кола. По сервизите ги гледат умно и само създават излишни проблеми, вместо да ти свършат работа.Ако решиш да си купуваш ELM327, ще ти пратя точния модел, който работи с ФИАТ-и, защото има много ментета, които не вършат никаква работа.Последна редакция от Dido_Lyubenov; 23.02.2022, 19:08.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Liuskata написа: Преглед на мнениетоПравена е диагностика с Delphi ds150e и с Launch X431
Влезте в ЕРРМ модула и от там изкарайте кодовете за грешки и сподели.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнениетоАми вземи си ELM327 и ползвай АлфаОБД, или дай 100 кинта за лицензен МЕС, пак с ELM327. Но ще ти трябва преходник №5 - син за връзка с половината ЕКУ-та. Общо около 160 лв. е всичко. С други диагностики нямаш всички функции които са ти необходими за пълна диагностика на тази кола. По сервизите ги гледат умно и само създават излишни проблеми, вместо да ти свършат работа.Ако решиш да си купуваш ELM327, ще ти пратя точния модел, който работи с ФИАТ-и, защото има много ментета, които не вършат никаква работа.Последна редакция от Liuskata; 23.02.2022, 20:33.
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоС Лаунча трябва да може да се направи диагностика на ЕРРМ модула. В случая на снимката, диагностиката и грешката е изкарана от ORC модула, който отговаря за въздушните възглавници.
Влезте в ЕРРМ модула и от там изкарайте кодовете за грешки и сподели.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоEPPM модула в алфаобд ми го показва като част от еърбега.
Liuskata написа: Преглед на мнениетоНе става с Launch колега само това излиза. Въобще не ми дава да вляза В EPPM модула. По интересното е че от няколко сервиза ме изпращат в оторизиран сервиз на Фиат щот нямат подходящ софтуер.
Ето в една малко по-стара база го има като наличен модул за диагностика:
https://manualzz.com/doc/10921309/la...overage-v33.90
Нямам Лънч при мен да пробвам, ама на ей това меню, точно под последния ред, или по-надолу, все трябва да го има модула:
В случая диагностиката и снимката, която си показал, е от последното меню/модул, който е избран за диагностика (SRS).
п.п. Ако имаш път към София сподели да го погледнем.Последна редакция от BO; 23.02.2022, 21:04.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоНе го показва, като част от еърбега, а е позициониран под графата еърбег, защото имат връзка. Два отделни модули са, на които им се правят независими диагностики.
Ами може, но не ми се вярва.
Ето в една малко по-стара база го има като наличен модул за диагностика:
https://manualzz.com/doc/10921309/la...overage-v33.90
Нямам Лънч при мен да пробвам, ама на ей това меню, точно под последния ред, или по-надолу, все трябва да го има модула:
В случая диагностиката и снимката, която си показал, е от последното меню/модул, който е избран за диагностика (SRS).
п.п. Ако имаш път към София сподели да го погледнем.
Коментар
-
След поредната диагностика във вече четвърти сервиз, се появи грешка U119E Lost communication with left pedestrian satellite acceleration sensor. Тази грешка се появи като се направи диагностика на ЕРРМ. Някой от колегите случайно да знае къде се намира този Сензор?
Някой от тези по долу на снимките ли е?Последна редакция от Liuskata; 27.02.2022, 15:34.
Коментар
-
Трябва да е този над гредата, защото тези ги няма ако няма активен капак.
Откачете десния от буксата и вижте каква грешка ще излезе. Най-лесния начин за потвърждение.
п.п. Внимавай като откачаш и сините, особено от мястото им. Лесно могат да гръмнат възглавниците ако така се откачат и третират.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоТрябва да е този над гредата, защото тези ги няма ако няма активен капак.
Откачете десния от буксата и вижте каква грешка ще излезе. Най-лесния начин за потвърждение.
п.п. Внимавай като откачаш и сините, особено от мястото им. Лесно могат да гръмнат възглавниците ако така се откачат и третират.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар