Първо искам да попитам колегите с Браво/Брава/Мареа дали имат следната функционалност: на работещ двигател или на контакт при отваряне на врата мигат ли аварийките няколко пъти? При мен мигат. Та да си кажа и защо питам. Ами защото релето, което се чува е доста по-тихо от това, което се чува ако включа аварийките от бутона на таблото. Това беше първото. Второто е, че май същото това реле се е попрех*бало и по дупките цъка и ми мигат мигачите, голем цирк. Та най-първо трябва да разбера това реле на колата ли си е или е на алармата и второ - къде го т’ва реле. Цъка някъде откъм таблото с бушоните долу вляво. Махнах капачето, но вътре се откри доста грозна гледка от кабели, куплунги и не знам си още к’во. Типото там изглеждаше доста по-прилично...Та кажете си вашите мигат ли така и ако да - ще съм благодарен да ме упътите кое е релето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реле, мигачи и може би аларма?
Collapse
X
-
Ако звука от релето е по-различен от този, когато работят мигачите, то тогава търси проблема в алармата! По принцип едва ли самото реле се е прецакало, по-скоро имаш така наречената "утечка" някъде. Оголен кабел, или лоша връзка, която при подрусване в дупките ти прави магарии.Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Re: Реле, мигачи и може би аларма?
vesko написа:Първо искам да попитам колегите с Браво/Брава/Мареа дали имат следната функционалност: на работещ двигател или на контакт при отваряне на врата мигат ли аварийките няколко пъти? При мен мигат. Та да си кажа и защо питам. Ами защото релето, което се чува е доста по-тихо от това, което се чува ако включа аварийките от бутона на таблото. Това беше първото. Второто е, че май същото това реле се е попрех*бало и по дупките цъка и ми мигат мигачите, голем цирк. Та най-първо трябва да разбера това реле на колата ли си е или е на алармата и второ - къде го т’ва реле. Цъка някъде откъм таблото с бушоните долу вляво. Махнах капачето, но вътре се откри доста грозна гледка от кабели, куплунги и не знам си още к’во. Типото там изглеждаше доста по-прилично...Та кажете си вашите мигат ли така и ако да - ще съм благодарен да ме упътите кое е релето.Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Колеги, никой ли няма да каже "Да, и на мойта мигат" или "Не, не мигат така" за да знам къде да търся проблема.Влади, бих заложил на релето, защото релето цъка и мигачите светят неравномерно. Ако просто релето си получава напрежение от някъде няма ли да цъкат регулярно? Хм, като се замисля - ако получава такива "рендъм импулси" знам ли го как ще цъка, може и да си прав. Пфу, как мрязя лесни проблеми с трудно решение. Типото за 3 години опроверга всички "разбирачи" и невероятните им истории за проблемите с електрониката на италианските коли. gmg_service, Не е от ключа на предния капак, пробвах го, като го вдигна на контакт мигачите не светят както ако отворя врата. До минутка-две слагам снимката на дистанционното.Едит: отне малко повече, но все пак - ето и снимката на дистанционното и книжката на алармата.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Oп, редактирах си поста без да видя, че има писано след мен. Сори и мерси, peho.Някой с Мареа? Иначе и на мен на алармата ми ходи.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Верен на стария принцип "Два дни дебъг спестяват цял час четене на хелп" осмърдях форума и т.н. И добре че постанх тази снимка да видя надписа "Ръководство за потребителя". Та реших да го прочета. И о, чудо - то си го пише -При подаден контакт ако отворите врата или имате не добре затворена врата, мигачите ще ви предупредя като светнат 10 пъти (ако е включена тази функция).Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
На мен не ми мигат, няма аларма! Но имах подобен проблем преди с Типо-то! Имаше си аларма и мигачите си мигаха при отворена врата и запален двигател! Отначало всичко беше ОК, но после така докато си карам (по равен път) релето си чаткаше един-два пъти и спираше! Проблема се оказа, че не е в релето! Просто при затваряне на шофьорската врата, тя не може да притисне добре механизма за светване на лампата в купето!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Ц, не са бутоните на вратите, щото плафоните не мигат. Колкото до функцията - не искам да я забранява щото си ме кефи. И накрая - предният капак си е вързан, просто проблемът не е от него. Май Владим се оказва прав - или релето или оголен кабел дава на маса някъде.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Не оспорвам, наистина е възможно да е от релетата, защото при Браво/а бутончетата които изгасят плафоните са съвсем различни и на различно място от тези на Типо-то! Вратите на Типо-то се затвярат по-тежко (сигурно от годините) от тези на Браво/а! Та мисълта ми е, че при леко притваряне на вратата плафонът угасва, но мигачите продължават да мигат! Не е задължително и плафонът да премигва!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
М, интересно. Значи все пак да не ги отхвърлям на 100% А къде всъщност са бутоните на вратите? На типото са на най-очевидното място, ама на Маруся ги няма там. Имах преди години един кадет - там бутоните ги бяха сложили между пантите на вратата, не знам фабрично или доработка, ама на Маруся и там ги няма Колкото до вратите - задните врати на типото се затваряха по-леко от на половината нови коли на пазара Виж, не така стояха нещата с предните, особено шофьорската, ама ти си го казал за годинкитеАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:М, интересно. Значи все пак да не ги отхвърлям на 100% А къде всъщност са бутоните на вратите? На типото са на най-очевидното място, ама на Маруся ги няма там. Имах преди години един кадет - там бутоните ги бяха сложили между пантите на вратата, не знам фабрично или доработка, ама на Маруся и там ги няма Колкото до вратите - задните врати на типото се затваряха по-леко от на половината нови коли на пазара Виж, не така стояха нещата с предните, особено шофьорската, ама ти си го казал за годинкитеFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар