не беше много много мръсен, но клапата яко блокирала, доста почуквах да я раздвижа (с по мека част, да не я нараня оста) и в началото както се премести така остава. Но тая тръба към колектора, явно съм я разместил, изкривил леко, няма слагане, накрая я сложих и пак духа от нея, и поксипол я намазах. Не виждам разлика във вървенето, единия болт не сложих на дроселовата клапа - та може малко въздух да смуче от там (после го намерих и утре ще го завия). Сега ЕГР-а ми отваря на 42 %, преди изписваше 67 % (макар че не виждах как е отварял) и не знам на колко трябва да отваря !!! Но не е за пред блока ремонт! А гаража ми е далеко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика на фиат мултиджет 1.3
Collapse
X
-
Това, че е пишело че е отворен не значи че е отварял реално според мен. Моя пишеше, че е 97% отворен, при блокирал затворен, след което компа го изключваше. Като пуснеш лог и караш се вижда дали работи - като дадеш газ трабва да затваря напълно, като пускаш газта/спреш отваря. На 1.9 се сваля с 6 болта за 5 мин. и не ти трябва гараж.Fiat Croma II 1.9. 16v Multijet, 2005
Alfa Romeo 147 1.6 T.S ECO 16v, 2003
Коментар
-
Сигурен съм че не е имало как да отваря, защото видях как е блокирал, едва го раздвижих. Но и преди си ми падаше на 2 % като дам газ и на място след време - се едно си работеше. Само не знам сега на колко е редно да отваря, това 42% ми се вижда малко. Да завия и това болтче, че ми се вижда мудна, сякаш пак дърпа въздух от някъде и чакам да видя дали ще светне чека. Не знам от къде да намеря какви трябва да са стойностите на датчиците, МАФ, МАП, ЕГР и т.н., а диагностики имам 3 вида. голямо ровене търсих и няма качено някъде и описано ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар