Здравейте, колата е Мареа ТД 75
историята е следната, преди седмица ми светеше лампата за зареждането на празен ход и на обороти изгасваше. Тъй като имам колата десет години и близо 100 хиляди навъртяни километри предположих, че е дошло време да се обслужи алтернатора. Закарах в сервиз да го свалят. Прегледали са алтернатора и са сменили четки и реле-регулатора. Всичко работеше, лампата не светеше. Алтернатора си зареждаше в около 14в без консуматори. Паркирах колата пред вкъщи, на другия ден нямаше ток дори за централното. Премерих, акумулатора паднал до 4в. Акумулатора е на година и половина. Премерих за утечка, показа много високи стойности от порядъка на 1А, махнах дебелия кабел на алтернатора, показа 0,02-0,04. Закачих отново кабела и пак показа 0,02-0,04. Въпроса е какво се промени с откачането на кабела?
Тази сутрин ток си имаше, алтернатора си зарежда. Днес ходих в сервиза, където обслужваха алтернатора, и те замериха за утечка, нямаше никаква. Нямам аларми или слагани допълнително неща. Четох, че е възможно да има избил диод на диодния блок. Сега ме гложди отвътре има ли проблеми в алтернатора и аз да се заблуждавам от показанията за утечка в норма.
Ще се радвам да чуя вашите мнения.
историята е следната, преди седмица ми светеше лампата за зареждането на празен ход и на обороти изгасваше. Тъй като имам колата десет години и близо 100 хиляди навъртяни километри предположих, че е дошло време да се обслужи алтернатора. Закарах в сервиз да го свалят. Прегледали са алтернатора и са сменили четки и реле-регулатора. Всичко работеше, лампата не светеше. Алтернатора си зареждаше в около 14в без консуматори. Паркирах колата пред вкъщи, на другия ден нямаше ток дори за централното. Премерих, акумулатора паднал до 4в. Акумулатора е на година и половина. Премерих за утечка, показа много високи стойности от порядъка на 1А, махнах дебелия кабел на алтернатора, показа 0,02-0,04. Закачих отново кабела и пак показа 0,02-0,04. Въпроса е какво се промени с откачането на кабела?
Тази сутрин ток си имаше, алтернатора си зарежда. Днес ходих в сервиза, където обслужваха алтернатора, и те замериха за утечка, нямаше никаква. Нямам аларми или слагани допълнително неща. Четох, че е възможно да има избил диод на диодния блок. Сега ме гложди отвътре има ли проблеми в алтернатора и аз да се заблуждавам от показанията за утечка в норма.
Ще се радвам да чуя вашите мнения.
Коментар