Здравейте,
Преди два месеца си взех фиат крома 1.9 мултиджет, 2009, 150кс, автомат. Направих си стандартното за всяка кола нов внос обслужване (масла, филтри, антифриз, ангренаж и водна помпа) и не толкова стандарни като рециклиране на турбо, премахване на дпф и вихрови клапи и разни други дреболии. За съжаление подцених смяната на акумулатора, защото колата палеше без проблеми и усилвателя спря да работи и светна червения волан на таблото (грешката беше - ниско напрежение). Оказа се, че напрежението при палене пада на 8V. Днес я дарих и с нов акумулатор, изчистих всички грешки, но усилвателя не проработи. При подаване на контакт лампата му светва, след това гасне и грешки не се появяват и след палене. Бушонът е здрав.
Реших да се обърна за съвет към вас, преди да го подменям и него.
Преди два месеца си взех фиат крома 1.9 мултиджет, 2009, 150кс, автомат. Направих си стандартното за всяка кола нов внос обслужване (масла, филтри, антифриз, ангренаж и водна помпа) и не толкова стандарни като рециклиране на турбо, премахване на дпф и вихрови клапи и разни други дреболии. За съжаление подцених смяната на акумулатора, защото колата палеше без проблеми и усилвателя спря да работи и светна червения волан на таблото (грешката беше - ниско напрежение). Оказа се, че напрежението при палене пада на 8V. Днес я дарих и с нов акумулатор, изчистих всички грешки, но усилвателя не проработи. При подаване на контакт лампата му светва, след това гасне и грешки не се появяват и след палене. Бушонът е здрав.
Реших да се обърна за съвет към вас, преди да го подменям и него.
Коментар