Колеги,
на скоро си закупих ELM327 Bluetooth модул, за да си зануля интервала на маслото (поне)! Първо поръчах грешен модул (VAG KKL) или поне така реших, но няма значение, пдодадох го на едно момче от Пловдив за цената, на която ми легна и поне се надявам да съм му свършил работа... После съответно видях в сайта на multiecuscan, че не става за Punto Evo. Съответно поръчах ELM327 1.4 BT и като го закача си чете всичко описано в сайта без преходник. Понеже не ми се чакаше да пристигне и преходника (Жълт Adapter Cable 3), който ми трябва за зануляване на интервала за маслото си купих комплект преходници пак от някаквъ безумен сайт. Като стигна да чета каквото и да е и трябва преходник A3 не ставаха нещата. Мерих с мултицет, два от пиновете не излизаха... Ядосах се, отрязах кабела и разчистих до PIN-ове, бяга скъсани и разбира се запоени много нескопосано! Така или иначе ги бях зачистил, реших да ги направя по схемата на multiecuscan, но когато закача софтуера с въпросния самоделен преходник ми вади грешка "multiecuscan visual c++ runtime error...", а без него няма проблем, чете си каквото може без жълтия преходник... Някой ако има идея, нека даде едно рамо. Ако не ще чакам да дойде и кабела от Али-то и пак да се пробвам. Единственото, което не спазих по схемата е пиновете за земно, които са дадени замостени, но не ми се иска да търся компютри или модули за смяна Много ще съм благодарен ако някой по-запознат помогне. Също и ако има някой от Пловдив, който може да услужи с кабел за навигация TomTom Blue And Me, а да си ъпдейтна картите или пък ако някой има излишен, мога да го купя...
Колата е Punto Evo 2011-та година
на скоро си закупих ELM327 Bluetooth модул, за да си зануля интервала на маслото (поне)! Първо поръчах грешен модул (VAG KKL) или поне така реших, но няма значение, пдодадох го на едно момче от Пловдив за цената, на която ми легна и поне се надявам да съм му свършил работа... После съответно видях в сайта на multiecuscan, че не става за Punto Evo. Съответно поръчах ELM327 1.4 BT и като го закача си чете всичко описано в сайта без преходник. Понеже не ми се чакаше да пристигне и преходника (Жълт Adapter Cable 3), който ми трябва за зануляване на интервала за маслото си купих комплект преходници пак от някаквъ безумен сайт. Като стигна да чета каквото и да е и трябва преходник A3 не ставаха нещата. Мерих с мултицет, два от пиновете не излизаха... Ядосах се, отрязах кабела и разчистих до PIN-ове, бяга скъсани и разбира се запоени много нескопосано! Така или иначе ги бях зачистил, реших да ги направя по схемата на multiecuscan, но когато закача софтуера с въпросния самоделен преходник ми вади грешка "multiecuscan visual c++ runtime error...", а без него няма проблем, чете си каквото може без жълтия преходник... Някой ако има идея, нека даде едно рамо. Ако не ще чакам да дойде и кабела от Али-то и пак да се пробвам. Единственото, което не спазих по схемата е пиновете за земно, които са дадени замостени, но не ми се иска да търся компютри или модули за смяна Много ще съм благодарен ако някой по-запознат помогне. Също и ако има някой от Пловдив, който може да услужи с кабел за навигация TomTom Blue And Me, а да си ъпдейтна картите или пък ако някой има излишен, мога да го купя...
Колата е Punto Evo 2011-та година