Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при сваляне на оригинално радио - Фиат Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при сваляне на оригинално радио - Фиат Браво 2

    Здравейте.
    Ясна е системата за сваляне на радиото - има много клипчета и информация.
    Въпроса ми е какво правим като заседне до някъде?
    В смисъл - при вкарването на пластините от дясно си се чува пукане. От ляво се чу само веднъж пукане, тръгна да излиза радиото, но спира почти в началото. От дясно изглежда свободно може да излезе, но в ляво нещо някъде го държи. Като вкарвам пластината от лявата страна вече нищо не се чува - нито има трудност, нито нещо се отключва. Явно или нещо се е счупило или нещо заяжда. Идеи къде може да е и как да го освободя?
    Имало е теми за браво първа версия, за някакви усукани пластини, но тук не виждам такива...
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    #2
    Ако си прецакал щипката, а ми мяза на това, има един начин въпреки, че малко брутален, но изпитан. Взимаш непотребен нож, мушкаш отстрани и го разбиваш с чук. Става и с нещо тънко и здраво и бой с чука да счупиш щипката. Много хора ръчкат с неправилните инструменти за екстракция и нямат друг избор. След това радиото ще се държи на една щипка или на нито една, може да се чува потракване при гадни павета. Тъпото е, че може някой преди теб да си е играл и да я е прецакал и ти да го отнасяш. Ако ще сменяш с друга мултимедия няма да те е толкова яд поне.
    Последна редакция от yeksuh; 05.07.2020, 01:41.

    Коментар


      #3
      Засега идеята е само заради AUX кабел.... Уф ще се помъча още малко. А за да разбия щипката - вътре в уредбата ли се бърка(от където се отключва, за да се свали) или странично?
      Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
      Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
      Fiat Bravo 1.4 120k.с.

      Коментар


        #4
        Видях я пущината. Много шибанячески е застанала. Не съм сигурен че ми се пробва така с чука. Ще отида при професионалист да погледне. Ако може да предложи по-културен начин, макар и с повече разглобяване
        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

        Коментар


          #5
          Тя е пластмасова ще е счупиш и после ще кпаче може другаде да се е изкривило
          https://www.youtube.com/watch?v=KTnK9gpH5a0
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Умните хора работят с умни инструменти,другите с чук.Колега ,ти кофраж на кенефа на село ли разваляш(декофрираш)или аудиосистема сваляш.Нещата са коренно различни,така че по добре замълчи
            198mjet Bravo

            Коментар


              #7
              GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
              Умните хора работят с умни инструменти,другите с чук.Колега ,ти кофраж на кенефа на село ли разваляш(декофрираш)или аудиосистема сваляш.Нещата са коренно различни,така че по добре замълчи
              Аз казвам бърз брутален начин, не съм казал, че е най-добрият и културен. Плюс това не съм го измислил аз. Просто имах същият проблем преди около 2 години и го четох в английския форум и много хора имат същия проблем и са го решили по бруталния начин. При смяна с double din като не ти трябва радиото, не си струва да се занимаваш с глупости. Кофраж, кенеф, покрив, важното е да се свърши работа. Щом ще пази радиото да търси друг начин, не случайно съм упоменал, че не е подходящо за това. Има друг начин с разглобяване на пластмасата под радиото и от там по някакъв много пинизчийски начин да отвориш щипките, но това са само митове и легенди.
              Последна редакция от yeksuh; 06.07.2020, 00:48.

              Коментар


                #8
                Не е проблем заключваща механизъм. И да са счупи може да не се извади.
                Нали после пак ще се ползва няма да се сменя трябва да си е здраво.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Ако си прецакал щипката, а ми мяза на това, има един начин въпреки, че малко брутален, но изпитан. Взимаш непотребен нож, мушкаш отстрани и го разбиваш с чук. Става и с нещо тънко и здраво и бой с чука да счупиш щипката. Много хора ръчкат с неправилните инструменти за екстракция и нямат друг избор. След това радиото ще се държи на една щипка или на нито една, може да се чува потракване при гадни павета. Тъпото е, че може някой преди теб да си е играл и да я е прецакал и ти да го отнасяш. Ако ще сменяш с друга мултимедия няма да те е толкова яд поне.
                  Колегата се оказа прав. Реално щипката се чупи и влиза в самата скоба и на пред няма никакво мърдане. Единственият начин е наистина да се разбие.
                  При мен стана с дълга отверка и удари с ръка. До чук не стигнахме
                  Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                  Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                  Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                  Коментар


                    #10
                    Може ли потвърждение, че оригиналното радио няма код? Трябва да сваля акумулатора и ако се заключи ще е голяма драма. При другата ми кола кода се генерира безплатно в интернет. Четох нещо в английския форум че радиото е кодирано само към компютъра на колата, но все пак да попитам защото не съм сигурен

                    Коментар


                      #11
                      Тази пластина трябва да се отключи -пластината за вадене е с чопалче и се дърпа леко на прет и се отключва.

                      https://outlet-online.news/4-share_w...1%80-54704.jpg
                      Последна редакция от kluchar; 11.01.2022, 21:02.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Има код.
                        В пликчето с резервния ключ има пластика с кодовете на ключа и аудиотоClick image for larger version

Name:	fgf.jpg
Views:	1
Size:	91,1 KB
ID:	2099301

                        Коментар


                          #13
                          нямам резервен ключ. Има ли начин въобще да стане безплатно или свалям акумулатора и бракувам радиото?

                          Коментар


                            #14
                            Optimst5 написа: Преглед на мнението
                            нямам резервен ключ. Има ли начин въобще да стане безплатно или свалям акумулатора и бракувам радиото?
                            Ами ако дадеш серийния номер на радиото и модела тук може да си получиш кода!

                            Коментар


                              #15
                              Трябва ПИН коде за радйо или да се генерира и друго да купиш пак ще трябва код
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X