Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора пада

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатора пада

    Колеги,вече втори нов акумулатор ми се изтощава при 3 дни без каране. Първият беше през зимата и въпреки,че бе нов за 3 дни свърши. Сега не е толкова студено,с нов акумулатор Баррен съм и един път вече се изтощи,но продавача беше сигурен,че нещо в колата го изтощава.Зареди го в магазина и след месец отново падна за 3 дни.
    Проверихме колко волта зарежда алтернатора-14.3.При натоварване пада малко-нормално.
    Проверихме колко ампера харчи колата в покой-0.03.
    Първият акумулатор го смениха без проблем. За втория казаха,че с гаранционната карта ще го пратят в завода и там ще решат дали да го сменят или е наред.
    Какво друго мога да проверя,за да съм сигурен,че не е от колата?
    Преди зимата колата се караше всеки ден по 30 км.и нямаше проблеми,сега по-рядко.
    Някакви идеи?
    Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

    #2
    Мери какво черпи като не е на контакт.
    Вадиш бушоните един по един.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа: Преглед на мнението
      Мери какво черпи като не е на контакт.
      Вадиш бушоните един по един.
      Проверихме колко ампера харчи колата в покой-0.03.
      Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

      Коментар


        #4
        Някакви други идеи или контакт с човек,който би могъл да помогне.
        Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

        Коментар


          #5
          На 99% е от колата.
          Най-често такива проблеми правят допълнително монтирани устройства, стил касетофон например. Не заспива електрониката и пада акумулатора.
          Също така казваш за 3 дни. Ако оставиш колата без да я мърдаш за 3 дни всеки път ли ще падне акумулатора, или може 5 месеца редовно да я оставяш за 3 дни без проблем и на 6-тия месец отново за 3 дни го е дръпнала?
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Бях при ел.техник и той се съмнява в допълнително поставен датчик аларма при отваряне на предния капак. Откачихме го и сега ще дебнем.

            --- Автоматично слети последователни мнения ---

            Засега резултатът е,че радиото спря да работи.Не светва изобщо.Проверих предпазител 39 под таблото,но е здрав.
            Радиото има ли собствен предпазител на плюса?
            Какво друго да проверя -няма захранване към него.
            Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

            Коментар


              #7
              Мани радиото мани алармата за ден два и виж как е .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                За радиото някакви идеи?
                Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                Коментар


                  #9
                  Махни бушона или буксата на радиото. Може и стоповете да правят проблем ако са с ръжда.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Не ми работи радиото,не че дава проблеми
                    Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                    Коментар


                      #11
                      Като пишеш, че няма ток до него да разбирам ли, че си мерил куплунга към самото радио? Би трябвало и в самото радио също да има бушон.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Бушон под волана здрав ли е .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          При мерене в покой на отечки щом дава 0,03 са напълно нормални стойности.Ако сте мерили правилно и сте изчакали достатъчно да "заспят"всички модули аз не виждам проблема там.Както беше писал някой мерете при подаване на контакт и палене ,какво показва уреда.

                          Коментар


                            #14
                            При --подаване на контакт и палене-- тогава ще е поне 40 А
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Радиото се оправи-бушона под таблото. Сега дебна акумулатора.
                              Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X