Здравейте! От доста време ми прави проблем кормилния усилвател. Постоянно се изключва и се удървя волана. Старите релета постоянно бръмчаха и ги смених с нови но не помогна. В последно време проблема зачести, така че ще се сменя датчика май. Гледах че има разлика в цветовете на кабелите и буксите. Моя е със светло син кабел и 6 пинова букса. С такава букса гледам че датчиците са със жълт цвят на кабела. Това същия датчик ли е или да търся със син кабел? Всички които намерих със син кабел са с други букси. Прави ми впечатление че малко ми дърпа на дясно след смяна на носач и амортисьори. Това дали не е причина за изключване на сервото? Изключването го прави точно на дясно при леко завиване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик за ъгъла на завиване Фиат Пунто 1,2 V8
Collapse
X
-
Няма нищо общо не центрирана предница, самия датчик, който е доста калпаво измислен има едни като писти, които се търкат една в друга и така дава сигнал на компа къде е волана. С времето те се износват, не се получава добър контакт и компа дава грешка. Разбира се, обаче не е лошо да си оправиш предницата
Моя съм го сменял преди години ама не помня къв беше, вадиш го отиваш с него в моргата и го сменяш след смяна, трябва да се нулира положението на "новия" датчик.
Реклама
Collapse
Коментар