Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Grande Punto 1.4 8v няма мощност след CHECK ENGINE

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Grande Punto 1.4 8v няма мощност след CHECK ENGINE

    Здравейте,след сигнал на таблото чек енджине автомобилът губи мощност.Движи се в някакъв авариен режим,форсира се а не набира.На диагностика излизат следните грешки:
    P0704 clutch pedal P0340 phase sensor.След изтриване отново всичко е нормално и така до следващия път.Ако някой се е сблъсквал с този проблем или е сигурен от каде е проблема,нека сподели.

    #2
    P0704 педал на съединителя-
    P0340 фазов сензор
    https://www.youtube.com/watch?v=_YOTlmERc_4
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Успявам да си ги преведа,но повече ме интересува дали някой се е сблъсквал с този проблем и дали има връзка между двете грешки.

      Коментар


        #4
        • P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя


        ----четох за тая машинка,че компа отчита по нея превключването на предавките само във възходящ ред и подава гориво/първоначално/ ако след превключване не се натисне педала за газта
        или чети тук
        http://www.fiatforum.bg/showthread.p...BB%D1%8F/page7
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Машинката ще я сменя утре или вдругиден и ще пиша за резултата тук.Интересното е защо тези две грешки се появяват винаги заедно.Датчик разпределителен вал или другия който е за газоразпределението ще е виновникът?

          Коментар


            #6
            Машинката не е сменяй веднага а виж дали ме може да се оправи първо-
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              машинката реагира на диагностика като е прибера с ръка дава че не е натиснат педала.В покой дава че е натиснат педала на съединителя а той всъшност си е свободен.Другото интересно което видях че при подаване на гас дросела не отчита положение стои си на 0% отворен.Педала на газта реагира нормално.Датчика на разпределителния вал който е под компа е изкаран и почистен.Грешките са изтрити и не са се появявали 20км градско каране.

              Коментар

              Working...
              X