Преди около месец монтирахме лампи Philips LED H1 на един приятел. Излезли са му около 200 лв (85-90 паунда от Амазон или от И-бей). Като мощностни показатели - точно 20 вата дават. Ни повече, ни по-малко. Миналата седмица се повозих малко в колата и общо взето това, което се вижда на пътя, е както очаквах - за такава мощност на LED-лампа, светят доста добре - значително по-ярко и с по-приятен цвят от обикновена халогенка и малко по-слаби от ксенонови 35-вата за оригинално вграждане. Фарът е прожекторен и разпределението на петното ми се стори много добро. Монтажът общо взето беше лесен, защото радиаторът отзад е на резба. Сваля се, монтира се лампата, свързва се всичко и накрая се навива радиаторът.
Иначе в търсене на съвършенство, реших да поръчам от китайците един ксенонов комплект 55 вата, за цокъл D2. Пристигнаха и при пърото измерване показаха обща мощност 57 вата, при уж 55 вата за лампата. В сравнение с комплект за оригинално вграждане, той показа обща мощност от 46 вата при 35 вата номинална мощност на лампата. Имах малко по-големи очаквания към светенето на китайската лампа, но става и така. Като цвят е по-различна - 5000 К, видимо свети чисто бяло наистина - не топло, не студено. Определено е по-ярка. След няколко седмици ще ги монтирам за реален тест на пътя, защото монтажът им е малко по-сложен заради допълнителните баласти.
Иначе в търсене на съвършенство, реших да поръчам от китайците един ксенонов комплект 55 вата, за цокъл D2. Пристигнаха и при пърото измерване показаха обща мощност 57 вата, при уж 55 вата за лампата. В сравнение с комплект за оригинално вграждане, той показа обща мощност от 46 вата при 35 вата номинална мощност на лампата. Имах малко по-големи очаквания към светенето на китайската лампа, но става и така. Като цвят е по-различна - 5000 К, видимо свети чисто бяло наистина - не топло, не студено. Определено е по-ярка. След няколко седмици ще ги монтирам за реален тест на пътя, защото монтажът им е малко по-сложен заради допълнителните баласти.
Коментар