Вече съм монтирал и втората, с двете заедно осветяването наистина е феноменално! Не съм пробвал и виждал други модели, но този определено свети мега-топ-хипер-ултра силно. Остава и да издържат повече от 3 месеца....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения и препоръки за LED H1 крушки за фарове.
Collapse
X
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоАко не им измериш тока при захранване от работеща кола - все едно не си ги купил! Да видим колко са близо или далеч от истината.Последна редакция от BO; 12.04.2020, 00:24.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мерси. Така и предполагах - имат си собствен контролер, който им подава постоянен ток с една и съща стойност. И моите китайци са такива. Решил съм го - ако се повредят в скоро време, ще пробвам с тези, които са обявени като Osram за H1 цокъл, които ги няма на официалния сайт, но в Алито ги има и изглеждат като истински.
Не знам дали вече си ги монтирал или не, но при мен срещнах значителна трудност с монтажа на маншона, затова ти предлагам да си поръчаш и маншони с диаметъра на оригиналния, за да можеш да си затвориш фара хубаво. Предполагам, че ще се справиш, но ако искаш - мога да ти пратя линкове какво поръчах.
Коментар
-
Ако не стане оригиналния маншон, няма да ги ползвам.
Съмнявам се да намеря нещо подходящо - с изместен център и под ъгъл.
Точно за това питах, ама и не съм мерил, дали ф-то на адаптера съвпада с това на крушката.
Последна редакция от BO; 12.04.2020, 20:48.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Добре, ще ти кажа, без да ме питаш.
И при мен не става нищо с оригиналния маншон, въпреки че е в центъра отвора му. Просто захващането на маншона към цокъла на лампата няма нищо общо с това на LED-лампата и затова се налага побългаряване. Единият начин е да обърна маншона наопаки, като кабела на лампата минава през отвора му. Само трябва този отвор да се запуши с нещо, някакво парцалче, дунапренче... Така радиаторът остава вътре във фара. Така карам в момента и разчитам на това, че дългите ги ползвам много рядко. Едва ли скоро ще прегреят.
Иначе съм поръчал едни други маншони, като ще пробвам с тях по някакъв начин да изкарам радиатора отвън, но почти сигурен съм, че няма да стане. Затова ще си го затворя, но ще е с по-голям маншон. Само трябва кабелчето да се прекара през него.
70 mm са моите.
Коментар
-
Прилагам линкове към 2 клипа, на които може да се види горе долу прилично за какво иде реч:
https://youtu.be/n7P8g1HlXBk
https://youtu.be/Ps3CykLx5co
Подчертавам, че на камерата къси и дълги на моменти може да изглеждат почти еднакво, но това е защото камерата автоматично променя яркостта според силата на светлината. На пътя разликата е огромна и дори при скорост 140 , се вижда пефектно доста напред. Като покарам малко на дълги и после като пусна къси - все едно нямам къси, а те са фабричен ксенон и също светят чудесно.
Коментар
-
Може и да не е нов продукт, но аз тези дни научих за него. Най-после и маркови лампи за цокъл H1 от Philips:
https://www.philips.bg/c-p/11258XUX2...headlight-bulb
Според спецификацията са 20 вата и 1500 лумена, което е малко по-добре от халогенна и доста далеч от ксенонова. Все пак от съществено значение е и състоянието на рефлектора/прожектора на фара. Пише, че са предвидени за дълги светлини, което предполага не много дълго постоянно използване. Все пак марката и най-вероятно - цената, предполагат по-високо качество и аз бих ги пробвал за къси. Стига да не са някаква безбожна цена... Засега не мога да намеря някой търговец да ги продава. По руските сайтове цената е около 200 български лева.
Коментар
-
Показаните от теб са стария модел - 5800К. Може би затова ги намираш трудно.
Актуалните са 6500К - https://www.ebay.de/itm/H1-LED-PHILI...wAAOSwjmhedIrY
Прегледай и снимките в обявата, има показани размери.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоПише, че са предвидени за дълги светлини, което предполага не много дълго постоянно използване. Все пак марката и най-вероятно - цената, предполагат по-високо качество и аз бих ги пробвал за къси.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоНе знам къде си прочел, че са за дълги светлини, но ако визираш обозначението HL, то най-вероятно това е свързано с "фар", а не конкретна светлина на фара.
https://www.download.p4c.philips.com..._pss_bulbg.pdf
---------------
Stefanaki написа: Преглед на мнениетоПоказаните от теб са стария модел - 5800К. Може би затова ги намираш трудно.
Актуалните са 6500К - https://www.ebay.de/itm/H1-LED-PHILI...wAAOSwjmhedIrY
Прегледай и снимките в обявата, има показани размери.
Иначе изглежда съм изостанал с международните новини, но в България доскоро нямаше никакъв подобен продукт. Нито стар, нито нов модел, или поне аз не съм виждал никъде в по-известните магазини, а не е като да не съм търсил. Ако някъде си виждал - може да пуснеш линк, за да сравним цената поне.
Колкото до цветната температура, производителят е написал нещо по въпроса в документацията към продукта, т. 1.1 на стр. 4 от файла, тук:
https://www.download.p4c.philips.com...x2_iim_bul.pdf
Ако нещо не работи линкът, ето цитат:
1.1. Защо цветната температура намалява от 6500 K за първо поколение на X-tremeUltinon LED Philips до 5800 K за второ поколение?
Цветната температура на модернизирана LED лампа зависи от модела на използваните LED чипове и от нивото на ефективност, което трябва да се постигне. Ние изпълняваме изискванията на дефиницията на ECE за "студено бяла светлина". Според разпоредбите на ECE "студено бяла светлина" е в рамките на диапазона от 5500 до 6000 K. Повечето производители на автомобили определят своето LED осветление като 5800 K, което осигурява най-доброто съотношение на бялото с ограничено количество UV светлина (онзи “синкав оттенък”) за превъзходен контраст на пътя. Вече следваме тази препоръка за производството на XtremeUltinon LED gen2 Philips, за да предоставим превъзходен контраст и видимост.
Коментар
-
Всъщност сега и аз се чувствам объркан.
"Старите" X-tremeUltinon LED са с +200%.
"Новите" X-tremeUltinon LED gen2 са с +250% и нов вид опаковка.
От друга страна не откривам Н1 X-tremeUltinon LED gen2. Виждам само Н4 и Н7 за фарове и H8/H11/H16 за светлини при мъгла.
Но пък има и Н1 X-tremeUltinon с +200% (което всъщност би трябвало да е gen1) и 5800k, но в нова опковка тип gen2:
И понеже тези лампи нямат ЕСЕ одобрение, не се интересувах повече, защото тук глобяват за такива неща.
Все още ми "държи влага" предупреждението, което получих от полицаите за ксенона на Брава-та през 2010. Добре, че бяха доброжелателни към мен и ми дадоха 10 дни да въведа колата в законоустановен вид за движение в Германия.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоВизирам това, че пише "Приложение: Дълги светлини", което за мен не значи "фар", а значи конкретна светлина на фара. Най-вероятно съм го прочел в описанието на продукта на линка, който съм оставил.
И основно идва от типа крушки, които се срещат в различните приложения.
А това, че пише в описанието дълги, в мен би породило съмнение за загуба в превод и от този род.
Като прочетеш и линка, който даде, обърнеш внимание на точка 1.9, то съмнението отново би се засилило в неподходящо предоставяне на информацията, дори и от "първоизточника".
Какво пише на опаковката - че стават само за дълги светлини ли?Последна редакция от BO; 01.06.2020, 17:32.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Няма как да знам какво пише на опаковката, защото не знам къде се продават, за да ги видя наживо. Засега мога да разчитам единствено на това, което производителят им е написал - приложение: дълги светлини. А дали е грешка в превода - няма да задълбавам да търся. То така ако търся - всяка една дума може да е сгрешена. В крайна сметка лампите са забранени за използване на обществени пътища и всеки сам може да носи отговорност дали ги монтира на дълги или на къси.
Благодаря, че вече си обърнал по-сериозно внимание на написаното в линка.
А ако някой си мисли да ги продава по 400 лв за комплект - абсолютно ми е все тая дали изобщо пише нещо на опаковката и дали са за дълги или къси. Няма да си ги купя. До 200 обаче може би ще прежаля и то само след като се повредят китайчетата с активното охлаждане. А те вече са добре защитени от прах и до момента ги подложих на известно натоварване, на което издържаха. Има изгледи да изкарат някоя и друга година, като за 45 лв - допустимо.
----------
Ред.: Виж как направих на моя фар - с китайския маншон от 2 $, голям колкото чаена чаша, запечата фара идеално и сега вече нямам притеснения, че ще влизат боклуци. Просто няма откъде. Мисля, че при теб, с това пасивно охлаждане на Осрамките, които взе - ти е перфектно решение.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнението
Ред.: Виж как направих на моя фар - с китайския маншон от 2 $, голям колкото чаена чаша, запечата фара идеално и сега вече нямам притеснения, че ще влизат боклуци. Просто няма откъде. Мисля, че при теб, с това пасивно охлаждане на Осрамките, които взе - ти е перфектно решение.
Ето как изглежда маншона при мен и как минава през основата на крушката:
Отделно и окръжността, върху която трябва да легне маншон евентуално е доста по-голяма. Да кажем около 150мм, което при твоята схема имаше маншони до 100 мм. Сигурно има и по-големи, ама не съм ровил защото разчитам, че оригиналния маншон просто ще може да си застане върху базата на крушката и да си уплътни както със стандартна крушка:
Чакам да ми изгори една от двете крушки, по-скоро дясната, че е малко по-тегава за смяна и е сменена на 05.12.2018, та има шанс скоро да се предаде, та тогава да се занимавам и да видя дали ще светнат тези крушки в рефлектора, и дали ще направят коректно изрязване на светлината.Последна редакция от BO; 02.06.2020, 10:34.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Някой би ли препоръчал за Браво 2 подходящ цокъл(сокет) за дълги светлини, тези които имат този модел автомобил знаят какви са буксите(цокъл и пр.), или някакъв преход.Последна редакция от charliii; 09.06.2020, 15:24.Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар