Интересно е друго - при китайците въобще го няма тоя модел, а имат само с вентилатори. Но пък има H1, които тук не ги виждам, у нас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения и препоръки за LED H1 крушки за фарове.
Collapse
X
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоИнтересно е друго - при китайците въобще го няма тоя модел, а имат само с вентилатори. Но пък има H1, които тук не ги виждам, у нас.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
И аз от това се опасявам, ама като истински изглеждат.... Все пак предпочитам да ги видя първо в тукашен магазин, имам предвид - европейски. Филипс също не предлага нищо на тоя цокъл, а на всички други - има.
Само да припомня - въпреки че са маркови, нямат одобрение от ИКЕ (ECE-маркировка) и са незаконни за обществени пътища. Да се знае. Гледам - стегнали са се да проверяват дали камионите са чисти по улиците, а те улиците ги няма от кал. Някой ден ще започнат да проверяват и светлините...
Ред.: Видях коментар на някакъв от Мозамбик - много е доволен. Мисля, че му имам доверие.
Коментар
-
Боби е казал нещо много много важно за лед крушките :
BO написа: Преглед на мнението3. Само на тези крушки диодите изглеждаха да са с изместване и дължина 1:1 спрямо източника на светлина при стандартната "оригинална" крушка - предполагаемо запазване на точното изрязване на светлината. По-малък риск, защото ако не се получи точното изрязване, за мен това са пари на вятъра, защото няма да ги използвам.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоФилипс също не предлага нищо на тоя цокъл, а на всички други - има.
ogi28b написа: Преглед на мнениетоBO, ко стана, светна ли?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Първо впечатление при 3 часово нощно шофиране,почти през целия път мъгла и температура от -5 до 0*С./Н.Загора-Ришки проход-Варна/
-Осветяват много по-добре от обикновените крушки с плътна бяла светлина и където свършва лъча,е като отсечен.
-Светлината не се поглъщаше от мократа настилка.
-И в най-гъстата мъгла,през която преминах,имах поне 10м. видимост.
-С малкото коли с които се разминах,никой не ми присветна,че го заслепявам.
И май тези крушки не нагряват чак толкова,защото като спрях,по стъклата на фаровете имах поне 3 мм. лед.
Коментар
-
Приключи чакането, малко по-късно ще ги тествам и на колата с уредите, да видим ще яде ли Асан баница.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ето как изглеждат във фар на Браво/Брава/Мареа с рефлектор на късите:
Първата снимка показва как изглежда адаптерът, монтиран в цокъла за дълга светлина. Няма никакви проблеми с монтажа на адаптера, защото е точно срещу капачката:
След това лампата влиза безпроблемно, но затварянето на капачката е невъзможно, защото радиаторът стърчи твърде много от равнината на леглото на капачката:
--------------------------------------------------------------------------------------------
За да монтирате такъв тип лампа на този фар, трябва разстоянието от равнината на лягане в цокъла до върха на радиатора да е не повече от 27-28 мм. На този модел лампа това разстояние е 40 мм:
--------------------------------------------------------------------------------------------
При късата светлина проблемът е от това, че там, където ляга лампата, е твърде извъртяно. За да може да се монтира, трябва да се измести рефлекторът от регулиращия винт за ляво-дясно. Така леглото ще е точно срещу капачката, адаптерът се монтира лесно и след това лампата. После от регулиращия винт фарът се връща на предишното положение, затова е добре да се брои колко точно оборота са направени при разместването и да върнете точно толкова оборота обратно след монтажа.
След това капачката се затваря нормално, защото целият радиатор влиза вътре.
Нямам фар с лупа, за да кажа как би стояло на него на късата светлина.
================================================== ==
На работеща кола и 14.0 зареждане, токът е 2.3 А, което си е над 30 вата! Вентилаторчето не върти с някаква дяволска скорост и едва ли е повече от 3-4 вата самото то. Но дори и 5 да е, за светодиодите остават 25 и дори да приемем някакъв абсолютен минимум от 80 лумена на ват мощност, излизат към мин. 2000 лумена.
В следващите дни ще имам по-добри възможности за тест и ще сравня видимото светене заедно с халогенна лампа. Сега само набързо ги включих директно към акумулатора за проба.
Коментар
-
Бях си монтирал китайски на Фиaт Брава 1.8,монтаж със сваляне на окото,после дълго нагласяне поради причината че опират в корпуса на фара,успях да се спрява и светеха перфектно.За жалост след един месец ми изгоря едната и се отказах от повторно нагласяне,след първото механизмите ми доста страдаха.. Всяка крушка свети добре стига да се нагласи както трябва.
Коментар
-
Ха, та тя след 30 минути работа ако изобщо свети си е чист бонус, еле пък 80 %! За целта, за която ще ги ползвам при мен - на дългите светлини - е достатъчно да светят макс. 5-6 минути без да изгорят и без да намалят сериозно интензитета. За толкова време все с някого ще се размина. Е, вероятно няма да изстинат особено много за 5-10 секунди до разминаването, но... ще видим. Докато изгорят, може и Осрам или Филипс да се сетят да направят истински техни H1 (да ги има и на сайтовете им), че сега тези, които намирам в Алито - силно ме съмняват.
Коментар
-
Монтаж и газ!
Надминаха очакванията ми, определено. Сега остава да разбера колко време ще поживеят.
Значи разликата ще я определя така: преди включвам дълги и все едно не съм включил нищо. Сега - включвам дълги и все едно няма къси. А съм сложил само дясната! Огромна разлика. А като покарам повече от минута на дълги, така свиквам, че после като ги спра, ми е тъмно само на къси. Това всъщност е сериозен недостатък.
На клипа точно над чупката на светлината се вижда едно малко жълто петно при изгасване. Това е лявата дълга светлина. Много е мизерна на фона на останалите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар