Има разглобяеми ЛЕД крушки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения и препоръки за LED H1 крушки за фарове.
Collapse
X
-
При повечето китайски ЛЕД-ки тази част, която ляга в леглото на фара, е независима и подвижна/разглобяема от самата лампа. Лампата излиза изцяло самостоятелно назад, кръгла е. Монтажът е в тази последователност:
1. поставя се адаптерът, който е за самия цокъл, например в твоя случай - H4.
2. Ако е предвидено пружината директно да подпира лампата - затваряш пружината и така във фара има захванат само адаптер, без лампа.
2.1. ако след поставяне на лампата фабрично е предвидено да има допълнителен адаптер, който всъщност държи лампата и след това пружината подпира този адаптер (какъвто е случаят при мен, но на H1) - трябва да си осигуриш и този допълнителен адаптер-заместител от търговеца, защото и той е с дупка в центъра, през който да мине лампата накрая
3. След като всички нужни адаптери са поставени - затваряш маншона. Той си ляга плътно на адаптера, ако адаптерът е с точни размери.
4. Накрая на цялата работа просто нахлузваш лампата през дупката в центъра и тя уплътнява в първоначалния си нейн адаптер - дали с о-пръстени, дали с нещо като резба - няма значение вече. важно е само да застане стабилно
Ето картинка на адаптерите. На твоята картинка е сглобен към лампата, но не знам дали се разглобява от нея или не.
================================================== =======================
Иначе ето моят оригинален адаптер, който държи лампа H1:
И съответният адаптер, който ще го замести:
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоПри повечето китайски ЛЕД-ки тази част, която ляга в леглото на фара, е независима и подвижна/разглобяема от самата лампа. Лампата излиза изцяло самостоятелно назад, кръгла е.
Явно трябваше да потърся по-сръчно това нещо, в частност точки 6 и 7, които визираш:
https://dammedia.osram.info/media/re...iving%20HL.pdfA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
После няма с какво да затвори фара. Ще се напълни много бързо с кал и прах. Иначе ако са с пасивно, значи са доста добри чиповете - високо-ефективни и при едно и също натоварване отделят по-малко топлина и повече светлина. Даже вече малко ме е яд, че не ги видях по-рано, за да си поръчам направо такива, а не китайчета.
Коментар
-
Бях с оригинални на Филипс с пасивно охлаждане на фаровете за мъгла, може да е разради формата на отразителя, че бяха две в едно дневни и за мъгла (2 крушки) ама не светеха добре...
ogi28b написа: Преглед на мнениетоПосле няма с какво да затвори фара. Ще се напълни много бързо с кал и прах. Иначе ако са с пасивно, значи са доста добри чиповете - високо-ефективни и при едно и също натоварване отделят по-малко топлина и повече светлина. Даже вече малко ме е яд, че не ги видях по-рано, за да си поръчам направо такива, а не китайчета.
Коментар
-
Закупих и монтирах мини ЛЕД Н1 крушки "L6" с параметри:2х25Вт,2х5400 лумена,6000К с вентилатор.
Цялата работа ми отне 40 мин. със свалянето и качването на фаровете от колата.
След това на реглаж,а там майстора вика:"а,ти си сложил ксенон?".Казах ,че са лед,а той-не може да бъде,виж каква плътна светлина има" и мести уреда от единия на другия фар 3 пъти и ми обясняваше къде и какво да гледам.Най-важното боло фокусното разстояние,демек,диодите на ЛЕД-а да са на еднакво разстояние на вътре в отражателя,колкото нажежаемата жичка на обикновената крушка.Явно за това ЛЕД крушките са с подвижен цокъл.
За това как светят на тъмно и т.н. след понеделник,като тръгна за Варна в 4.00 часа.
Коментар
-
Ето крушките, които купих:
Спрях се точно на тези по няколко обективни причини:
1. Държах да е на реномиран производител - предполага се, че качеството е високо и няма да се наложи да ги сменям след 1-2 години.
2. Държах на пасивното охлаждане - всички с вентилатор рано или късно той умира. Колкото и добре да е изчислена крушката това автоматично води и до умирането ѝ. Охлаждането намалява с натрупване на прах, който се набива от вентилатора и т.н., и т.н.
3. Само на тези крушки диодите изглеждаха да са с изместване и дължина 1:1 спрямо източника на светлина при стандартната "оригинална" крушка - предполагаемо запазване на точното изрязване на светлината. По-малък риск, защото ако не се получи точното изрязване, за мен това са пари на вятъра, защото няма да ги използвам.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Виделин Райчинов написа: Преглед на мнениетоБоби, колко пари ги взе и от къде?
ogi28b написа: Преглед на мнениетоАко не им измериш тока при захранване от работеща кола - все едно не си ги купил! Да видим колко са близо или далеч от истината.
Но със сигурност ще измеря колко лукса има промяна в сравнение с халогенните крушки.Последна редакция от BO; 13.02.2020, 16:01.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар