Здравейте,прилагам 2 схеми от вебасто с който имам малко въпросителни.Идеята на цялото нещо е ,че съм монтирал печка и искам да съживя климатроника ,без да е на контакт колата.Немога да намеря тази диодна група която я има на схемата,въпросната 18 пинова букса(St A Или M070) я намирам и жилата 13 и 14 също,но не смея да им подам 12 волта за да не взема да изгоря нещо,ако може някой от епер или друга програма да извади по-подробна схема на климатроника ще съм му много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схема за климатроник фиат крома малко помощ за разчитането им
Collapse
X
-
valioboy написа: Преглед на мнениетоЗдравейте,прилагам 2 схеми от вебасто с който имам малко въпросителни.Идеята на цялото нещо е ,че съм монтирал печка и искам да съживя климатроника ,без да е на контакт колата.Немога да намеря тази диодна група която я има на схемата,въпросната 18 пинова букса(St A Или M070) я намирам и жилата 13 и 14 също,но не смея да им подам 12 волта за да не взема да изгоря нещо,ако може някой от епер или друга програма да извади по-подробна схема на климатроника ще съм му много благодарен.
[ATTACH=CONFIG]107877[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107878[/ATTACH]
Въпросните пинове са предпазени от съответните 31 и 49 предпазители. Ако тях ги махнеш няма страшно да изгориш нещо по веригата назад. Така може да тестваш дали печката ще може да пусне управлението на климата. И ако всичко е наред, по-добре сложи по един диод от печката назад (за към 31 и 49), за да не може да отива назад напрежението до въпросните предпазители, респективно до модула за управление на контакта (заключващия механизъм на волана).A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Да да ,вече ми е ясна схемата ,тази диодна група я няма в колата ,аз ще я осъществят с 4 диода за да не връща напрежение назад ,прекъсвам 13 и 14 кабел и слагам диодната схема ,замерих ги вече 12 волта са ,просто за момент помислих ,че съществуват тези диоди ,Д1
Мерси!Последна редакция от valioboy; 17.01.2020, 20:07.
Коментар
-
Това, че идват 3.5 волта ти показва, че няма логика, която да пуска 5 или 12 волта, напреженията, които се използват най-често в автомобила.
Като махнеш копчето и го натиснеш ще измериш, че между пин 3 и пин 6, демек двата крайни кабела, които виждаш, прави контакт (късо). Ако измериш другия краен кабел (3-ти пин) ще видиш, че е на постоянна маса. И така ще се убедиш, че най-вероятно съм прав.
Средните 2 пина са за управление на подсветката на копчето и неговото светване/мигане, когато го активираш.Последна редакция от BO; 22.01.2020, 12:08.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Днес ми остана време да проверя дали ще мога да свържа мигачите и колегата е прав от части ,между двата крайни кабела (пин 3 и пин 6 ) при замостване се вкл.мигачите,но за да се изкл.очакват импулс ,в смисъл да махна моста и да го направя на ново.Измерих бутона и той не е със задръжка ,тоест само в момента когато е натиснат дава контакт.Ако някой може да извади схеми да помага ,мерси!
Коментар
-
Трябва ти -T тригер. Той е синхронен. Има два входа: T (превключващ, и тактов C. Когато на входа Т се подаде логическа „1“, всеки тактов импулс превключва тригера в противоположно състояние. Така входът Т се разглежда като разрешаващ вход. T тригера е делител на тактовата честота на две. Реализира се по-лесно от останалите типове тригери. Може да бъде получен както от RS, така и от JK тригер.
Лесно се реализира с СМОS 40ХХ.
Успех.
Последна редакция от ivka-1; 15.04.2020, 23:27.[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар