Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема за климатроник фиат крома малко помощ за разчитането им

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Схема за климатроник фиат крома малко помощ за разчитането им

    Здравейте,прилагам 2 схеми от вебасто с който имам малко въпросителни.Идеята на цялото нещо е ,че съм монтирал печка и искам да съживя климатроника ,без да е на контакт колата.Немога да намеря тази диодна група която я има на схемата,въпросната 18 пинова букса(St A Или M070) я намирам и жилата 13 и 14 също,но не смея да им подам 12 волта за да не взема да изгоря нещо,ако може някой от епер или друга програма да извади по-подробна схема на климатроника ще съм му много благодарен.
    Click image for larger version

Name:	82258439_1512135575601915_3411829978793246720_n.jpg
Views:	1
Size:	33,2 KB
ID:	2170414Click image for larger version

Name:	82285730_781265455703142_6505572033944879104_n.jpg
Views:	1
Size:	45,2 KB
ID:	2170415

    #2
    valioboy написа: Преглед на мнението
    Здравейте,прилагам 2 схеми от вебасто с който имам малко въпросителни.Идеята на цялото нещо е ,че съм монтирал печка и искам да съживя климатроника ,без да е на контакт колата.Немога да намеря тази диодна група която я има на схемата,въпросната 18 пинова букса(St A Или M070) я намирам и жилата 13 и 14 също,но не смея да им подам 12 волта за да не взема да изгоря нещо,ако може някой от епер или друга програма да извади по-подробна схема на климатроника ще съм му много благодарен.
    [ATTACH=CONFIG]107877[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107878[/ATTACH]
    На пин 13 и 14 идват +12в след като подадеш контакт. Щом си тръгнал да слагаш такива неща, то трябва да можеш да направиш тези измервания.
    Въпросните пинове са предпазени от съответните 31 и 49 предпазители. Ако тях ги махнеш няма страшно да изгориш нещо по веригата назад. Така може да тестваш дали печката ще може да пусне управлението на климата. И ако всичко е наред, по-добре сложи по един диод от печката назад (за към 31 и 49), за да не може да отива назад напрежението до въпросните предпазители, респективно до модула за управление на контакта (заключващия механизъм на волана).
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Да да ,вече ми е ясна схемата ,тази диодна група я няма в колата ,аз ще я осъществят с 4 диода за да не връща напрежение назад ,прекъсвам 13 и 14 кабел и слагам диодната схема ,замерих ги вече 12 волта са ,просто за момент помислих ,че съществуват тези диоди ,Д1
      Мерси!
      Последна редакция от valioboy; 17.01.2020, 20:07.

      Коментар


        #4
        С диодите съм готов и всичко е 6 ,сега търся схема за мигачите ,искам да вкл сигнал от дистанционното да знам кога паля печката и кога я спирам.Мисля,че най-лесно ще ми е от копчето за аварийните,някой ако има схема или се е връзвал към мигачите да помагама.Мерси!

        Коментар


          #5
          Правилно си се ориентирал.
          На крайния пин-6 подаваш "временна" маса. Така симулираш натискане на копчето и съответно активиране на аварийните.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Колега сигурен ли си ,че е така .Погледнах копчето,4 кабела са и 2 празни пина ,но мисля,че имаше напрежение 3.5 волта на 1-ви пин ,но пак ще го измеря.Ако работят с минус ще трябва да сложа реле,че модула подава +12.
            Мерси!

            Коментар


              #7
              Това, че идват 3.5 волта ти показва, че няма логика, която да пуска 5 или 12 волта, напреженията, които се използват най-често в автомобила.
              Като махнеш копчето и го натиснеш ще измериш, че между пин 3 и пин 6, демек двата крайни кабела, които виждаш, прави контакт (късо). Ако измериш другия краен кабел (3-ти пин) ще видиш, че е на постоянна маса. И така ще се убедиш, че най-вероятно съм прав.
              Средните 2 пина са за управление на подсветката на копчето и неговото светване/мигане, когато го активираш.
              Последна редакция от BO; 22.01.2020, 12:08.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Ок,колега .Мерси за инфото,ще го проверя при първа възможност.

                Коментар


                  #9
                  Днес ми остана време да проверя дали ще мога да свържа мигачите и колегата е прав от части ,между двата крайни кабела (пин 3 и пин 6 ) при замостване се вкл.мигачите,но за да се изкл.очакват импулс ,в смисъл да махна моста и да го направя на ново.Измерих бутона и той не е със задръжка ,тоест само в момента когато е натиснат дава контакт.Ако някой може да извади схеми да помага ,мерси!

                  Коментар


                    #10
                    Трябва ти -T тригер. Той е синхронен. Има два входа: T (превключващ, и тактов C. Когато на входа Т се подаде логическа „1“, всеки тактов импулс превключва тригера в противоположно състояние. Така входът Т се разглежда като разрешаващ вход. T тригера е делител на тактовата честота на две. Реализира се по-лесно от останалите типове тригери. Може да бъде получен както от RS, така и от JK тригер.
                    Лесно се реализира с СМОS 40ХХ.
                    Успех.

                    Прикачени файлове
                    Последна редакция от ivka-1; 15.04.2020, 23:27.
                    [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

                    Коментар

                    Working...
                    X