Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е схемата на кабелите в буксата на задните светлини на Фиат Стило 3 врати ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е схемата на кабелите в буксата на задните светлини на Фиат Стило 3 врати ?

    Здравейте, понеже не открих нищо по въпроса Ви моля за съдействие! Може ли някой да ми покаже ясна схема за цветните кабелчета в буксата за задните светлини на стоповете на Фиат Стило 3 врати? В смисъл, кой кабел за кабел за какво е ? И как мога да прикача допълнителен (+) (-) да си закача допълнително осветление към задните светлини? Много благодаря предварително.
    Последна редакция от aesirValhalla; 07.11.2019, 15:22.

    #2
    Колега (-) се взима от купето винаги , а (+) който ти е необходим можеш спокойно да замериш с пробна лампа на буксата . Успех и в лъгането на компютъра за наличното съпротивление
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #3
      Не прави експерименти. Може да повреди друго.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Съвсем спокойно можеш да закачиш допълнителни LED светлини с товар до 500 мА към който и да е кабел, за каквото ти е нужно. Не е добре да закачаш обикновени лампи по причините, споменати от Ключаря - по-големият ток може да повреди нещо по платката на контролера за изгоряла светлина. Това, което колегата Константинов ти е казал - не е проблем. Контролерът не следи съпротивление, а следи консумацията на по веригата. Ако спадне - реагира, но ако е по-голяма, си мълчи. Ти ще добавиш консумация -> контролерът ще си мълчи. Проблем би било ако ти изгори лампата, към чийто кабел е присъединено новото осветление, защото може консумацията му да е над зададената и контролерът пак ще си мълчи.

        За да разбереш кой кой е - не ти трябват никакви инструменти, но само ако можеш да свалиш платката с лампите. Достатъчно е да погледнеш платката и пистите по нея. Тази писта, която е обща за всички лампи, вероятно излиза на ЧЕРЕН кабел и тя е маса. Както колегата горе каза - маса вземаш от купето, не го пипай този кабел. После светваш габаритите, гледаш коя лампа свети и гледаш другата ѝ писта на цокъла към кабел води. След габаритите светваш задните светлини за мъгла, маркираш и техния кабел. Спираш габаритите и включваш на задна предавка, като гледаш нейната писта на кой кабел излиза. Правиш това и с лампата на мигачите. Накрая последния немаркиран кабел - той е за спирачките.

        5 са светлините отзад: габарит, стоп, мъгла, мигач, движение назад. Общо 6 кабела на буксата, шестият е общ - маса.

        ИДЕЯ:

        Буксата може внимателно да се отвори, да се извадят пиновете на стоп-светлината и светлината за мъгла и да се разменят. Така ще имаш отделна стоп-светлина, която няма да е комбинирана с габаритите. На габаритите ще ти остане допълнителната светлина за мъгла. Така работи на предишния модел - на Фиат Брава. На Стило също съм го правил и резултатът е чудесен, стоповете се виждат много по-ясно и отчетливо за задните шофьори при натискане на спирачки, защото светва секция, която е била изцяло тъмна. Двете лампи са еднакви - по 21 вата, така че смяната на пиновете не е проблем. Това може да подобри и ускори реакцията на задния шофьор с 0.5 - 1 секунди, което при скорост от 140 км/ч е разстояние от близо 40 метра

        Прегледай и картинките в Гугъла с търсене за "stilo tail lights pinout"

        Коментар


          #5
          Какви задни светлини искаш да слагаш? Ако са слаби (100-200ma) направо можеш да си ги закачиш към текущите светлини. Ако са по-силни ти трябва реле. Въпросът е какви светлини искаш да закачаш за задна, за габарити, за мъгла?

          Коментар


            #6
            Много благодаря

            Съвсем спокойно можеш да закачиш допълнителни LED светлини с товар до 500 мА към който и да е кабел, за каквото ти е нужно. Не е добре да закачаш обикновени лампи по причините, споменати от Ключаря - по-големият ток може да повреди нещо по платката на контролера за изгоряла светлина. Това, което колегата Константинов ти е казал - не е проблем. Контролерът не следи съпротивление, а следи консумацията на по веригата. Ако спадне - реагира, но ако е по-голяма, си мълчи. Ти ще добавиш консумация -> контролерът ще си мълчи. Проблем би било ако ти изгори лампата, към чийто кабел е присъединено новото осветление, защото може консумацията му да е над зададената и контролерът пак ще си мълчи.

            За да разбереш кой кой е - не ти трябват никакви инструменти, но само ако можеш да свалиш платката с лампите. Достатъчно е да погледнеш платката и пистите по нея. Тази писта, която е обща за всички лампи, вероятно излиза на ЧЕРЕН кабел и тя е маса. Както колегата горе каза - маса вземаш от купето, не го пипай този кабел. После светваш габаритите, гледаш коя лампа свети и гледаш другата ѝ писта на цокъла към кабел води. След габаритите светваш задните светлини за мъгла, маркираш и техния кабел. Спираш габаритите и включваш на задна предавка, като гледаш нейната писта на кой кабел излиза. Правиш това и с лампата на мигачите. Накрая последния немаркиран кабел - той е за спирачките.

            5 са светлините отзад: габарит, стоп, мъгла, мигач, движение назад. Общо 6 кабела на буксата, шестият е общ - маса.

            ИДЕЯ:

            Буксата може внимателно да се отвори, да се извадят пиновете на стоп-светлината и светлината за мъгла и да се разменят. Така ще имаш отделна стоп-светлина, която няма да е комбинирана с габаритите. На габаритите ще ти остане допълнителната светлина за мъгла. Така работи на предишния модел - на Фиат Брава. На Стило също съм го правил и резултатът е чудесен, стоповете се виждат много по-ясно и отчетливо за задните шофьори при натискане на спирачки, защото светва секция, която е била изцяло тъмна. Двете лампи са еднакви - по 21 вата, така че смяната на пиновете не е проблем. Това може да подобри и ускори реакцията на задния шофьор с 0.5 - 1 секунди, което при скорост от 140 км/ч е разстояние от близо 40 метра

            Прегледай и картинките в Гугъла с търсене за "stilo tail lights pinout"
            Колега беше изчерпателен!!! А това за проследяването на кабелите близко да акъла ама кой да се сети .

            Коментар


              #7
              Какви задни светлини искаш да слагаш? Ако са слаби (100-200ma) направо можеш да си ги закачиш към текущите светлини. Ако са по-силни ти трябва реле. Въпросът е какви светлини искаш да закачаш за задна, за габарити, за мъгла?

              Дневни светлини с COB матрични 68 лед диода 6W 6500К

              Коментар

              Working...
              X