Здравейте, понеже не открих нищо по въпроса Ви моля за съдействие! Може ли някой да ми покаже ясна схема за цветните кабелчета в буксата за задните светлини на стоповете на Фиат Стило 3 врати? В смисъл, кой кабел за кабел за какво е ? И как мога да прикача допълнителен (+) (-) да си закача допълнително осветление към задните светлини? Много благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква е схемата на кабелите в буксата на задните светлини на Фиат Стило 3 врати ?
Collapse
X
-
Каква е схемата на кабелите в буксата на задните светлини на Фиат Стило 3 врати ?
Последна редакция от aesirValhalla; 07.11.2019, 15:22.Етикети: –
-
Колега (-) се взима от купето винаги , а (+) който ти е необходим можеш спокойно да замериш с пробна лампа на буксата . Успех и в лъгането на компютъра за наличното съпротивлениеkoce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
-
Съвсем спокойно можеш да закачиш допълнителни LED светлини с товар до 500 мА към който и да е кабел, за каквото ти е нужно. Не е добре да закачаш обикновени лампи по причините, споменати от Ключаря - по-големият ток може да повреди нещо по платката на контролера за изгоряла светлина. Това, което колегата Константинов ти е казал - не е проблем. Контролерът не следи съпротивление, а следи консумацията на по веригата. Ако спадне - реагира, но ако е по-голяма, си мълчи. Ти ще добавиш консумация -> контролерът ще си мълчи. Проблем би било ако ти изгори лампата, към чийто кабел е присъединено новото осветление, защото може консумацията му да е над зададената и контролерът пак ще си мълчи.
За да разбереш кой кой е - не ти трябват никакви инструменти, но само ако можеш да свалиш платката с лампите. Достатъчно е да погледнеш платката и пистите по нея. Тази писта, която е обща за всички лампи, вероятно излиза на ЧЕРЕН кабел и тя е маса. Както колегата горе каза - маса вземаш от купето, не го пипай този кабел. После светваш габаритите, гледаш коя лампа свети и гледаш другата ѝ писта на цокъла към кабел води. След габаритите светваш задните светлини за мъгла, маркираш и техния кабел. Спираш габаритите и включваш на задна предавка, като гледаш нейната писта на кой кабел излиза. Правиш това и с лампата на мигачите. Накрая последния немаркиран кабел - той е за спирачките.
5 са светлините отзад: габарит, стоп, мъгла, мигач, движение назад. Общо 6 кабела на буксата, шестият е общ - маса.
ИДЕЯ:
Буксата може внимателно да се отвори, да се извадят пиновете на стоп-светлината и светлината за мъгла и да се разменят. Така ще имаш отделна стоп-светлина, която няма да е комбинирана с габаритите. На габаритите ще ти остане допълнителната светлина за мъгла. Така работи на предишния модел - на Фиат Брава. На Стило също съм го правил и резултатът е чудесен, стоповете се виждат много по-ясно и отчетливо за задните шофьори при натискане на спирачки, защото светва секция, която е била изцяло тъмна. Двете лампи са еднакви - по 21 вата, така че смяната на пиновете не е проблем. Това може да подобри и ускори реакцията на задния шофьор с 0.5 - 1 секунди, което при скорост от 140 км/ч е разстояние от близо 40 метра
Прегледай и картинките в Гугъла с търсене за "stilo tail lights pinout"
Коментар
-
Много благодаря
ogi28b написа: Преглед на мнениетоСъвсем спокойно можеш да закачиш допълнителни LED светлини с товар до 500 мА към който и да е кабел, за каквото ти е нужно. Не е добре да закачаш обикновени лампи по причините, споменати от Ключаря - по-големият ток може да повреди нещо по платката на контролера за изгоряла светлина. Това, което колегата Константинов ти е казал - не е проблем. Контролерът не следи съпротивление, а следи консумацията на по веригата. Ако спадне - реагира, но ако е по-голяма, си мълчи. Ти ще добавиш консумация -> контролерът ще си мълчи. Проблем би било ако ти изгори лампата, към чийто кабел е присъединено новото осветление, защото може консумацията му да е над зададената и контролерът пак ще си мълчи.
За да разбереш кой кой е - не ти трябват никакви инструменти, но само ако можеш да свалиш платката с лампите. Достатъчно е да погледнеш платката и пистите по нея. Тази писта, която е обща за всички лампи, вероятно излиза на ЧЕРЕН кабел и тя е маса. Както колегата горе каза - маса вземаш от купето, не го пипай този кабел. После светваш габаритите, гледаш коя лампа свети и гледаш другата ѝ писта на цокъла към кабел води. След габаритите светваш задните светлини за мъгла, маркираш и техния кабел. Спираш габаритите и включваш на задна предавка, като гледаш нейната писта на кой кабел излиза. Правиш това и с лампата на мигачите. Накрая последния немаркиран кабел - той е за спирачките.
5 са светлините отзад: габарит, стоп, мъгла, мигач, движение назад. Общо 6 кабела на буксата, шестият е общ - маса.
ИДЕЯ:
Буксата може внимателно да се отвори, да се извадят пиновете на стоп-светлината и светлината за мъгла и да се разменят. Така ще имаш отделна стоп-светлина, която няма да е комбинирана с габаритите. На габаритите ще ти остане допълнителната светлина за мъгла. Така работи на предишния модел - на Фиат Брава. На Стило също съм го правил и резултатът е чудесен, стоповете се виждат много по-ясно и отчетливо за задните шофьори при натискане на спирачки, защото светва секция, която е била изцяло тъмна. Двете лампи са еднакви - по 21 вата, така че смяната на пиновете не е проблем. Това може да подобри и ускори реакцията на задния шофьор с 0.5 - 1 секунди, което при скорост от 140 км/ч е разстояние от близо 40 метра
Прегледай и картинките в Гугъла с търсене за "stilo tail lights pinout"
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоКакви задни светлини искаш да слагаш? Ако са слаби (100-200ma) направо можеш да си ги закачиш към текущите светлини. Ако са по-силни ти трябва реле. Въпросът е какви светлини искаш да закачаш за задна, за габарити, за мъгла?
Дневни светлини с COB матрични 68 лед диода 6W 6500К
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар