Здравейте, колеги! Имам следния проблем с токовете - когато запаля колата някой път свети лампата на алтернатора и следователно хидравликата не работи. Когато замеря на момента се оказва, че изобщо не зарежда. Гася, паля, изфорсирам я веднъж и всичко е ток и жица, зарежда си както трябва. Също се случва понякога, когато се натовари хидравликата(при паркиране, при обратен с ниска скорост) направо да се изключи. Съмнявам се в четки и реле регулатор, но искам да съм сигурен. Ако някой се е сблъсквал със същия проблем моля да сподели дали е от това. Съжалявам ако има вече такава тема, но не открих. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с алтернатор Punto mk2 1.2 16v
Collapse
X
-
При така поднесено описание и аз се съмнявам в четките. Това, което наричаш хидравлика, е електромотор, който върти волана в същата посока като теб и те улеснява. Това Пунто няма хидравлика, в този смисъл.
Като си го мерил, какви напрежения и в какви режими измери?
Добре е също да погледнеш и буксите към този електромотор (и релето му), защото ако не контактува добре, може да не успява да премине толкова голям ток, колкото му е нужно - няколко десетки ампера, което води до срив на напрежението към самия електромотор, а не в колата изобщо, и затова да изключва.
-
Да де, знам че тия пунтота са с ел усилвател и им е проблемен по принцип, но ми се струва, че тук го бърка алтернатора. Паля колата, при което свети лампата за алтернатора, не свети лампата за ел усилвателя, но той не работи, измервам на клемите на АБ - 12V, форсирам я на място - никаква промяна в напрежението, т.е. изобщо не зарежда . Гася, паля пак и я изфорсирам и всичко е ОК, ел усилвателя работи, на клемите на АБ 13.8V.Fiat Punto Mk1 1.2i 75 --> EX
Коментар
-
Имах абсолютно същия проблем миналата есен с Кромата.Купих си мултицет и при палене меря-12V.Чакам известно време и нищо.Гася,пак паля и 13,8-14V.Карах я на двама майстори,но като е загряла и там показваше че алтернатора зарежда нормално.И така до следващия ден.Паля и пак 12V.Накрая свалих алтернатора и го занесох на ремонт.Оказа се че диодния блок е за смяна.Смениха го и сега всичко е нормално.Ланча Капа 2,0 VIS
Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар