Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Губи контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Губи контакт

    Здравейте. Имам следния проблем. Винаги като паля колата запалва и малко след това изчезва токът напълно и всичко изгасва - двигател, светлини и губи и контакт. Връщам ключа и после давам пак на контакт и пали. Това го прави 1-2 пъти и после не гасне до следващото запалване. Мисля, че контактният ключ е виновен, защото като изгасне всичко и го размърдам леко без да го връщам включва на контакт. Към него ли да се насоча?
    Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
    Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

    #2
    stockbroker написа: Преглед на мнението
    Мисля, че контактният ключ е виновен, защото като изгасне всичко и го размърдам леко без да го връщам включва на контакт. Към него ли да се насоча?
    Колега, сам си отговаряш на въпроса.

    Коментар


      #3
      Виж буксите на клемореда на волана зад патрона
      Клемите на акумулатора
      масата към купето и двигателя .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Благодаря! Ще ги погледна нещата.
        Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
        Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

        Коментар


          #5
          Вадиш корите около волана
          Навежаш се/ повече/ и вадиш клемите гледаш да не са нагорели
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Гледах клемите на клемореда, наред са. Проверих и масите и те са наред. От вчера се появи и друго, като запалих таблото взе да мига на дискотека и стрелката на горивото да играе, отказа и сервото на волата. Изгасих, запалих и се оправи всичко. Някъде губи контакт, но дали ако се смени клемореда, който според мен е най-вероятен причинител ще се оправи или цялата верига да се провери първо? Може ли да ми препоръчате добър авто-електро техник в София за тази работа. Мерси!
            Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
            Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

            Коментар


              #7
              Кабела към мотора.
              или самия клемореда където влизат буксите
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X