Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак датчик на запалването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така! Вчера позвънях на няколко морги и се оказа, че нямам проблем с намирането, имам познати които са ме спасявали не веднъж, само дето трябваше да запиша номера на дюзата, не знаех как се вади, а то се оказа доста лесно. Занесох си номерчето и ми намериха дюза за 20 лв., запали от раз, за сега мисля, че реших двуседмичния проблем. На EcuScan-а вече не се доверявам на 100%, ама не се сетих да пусна и Алфата да видя тя какво щеше да даде. През EcuScan-а при изваден куплунг на инжектора ми дава грешка 02 - Air temperature sensor, но не и за инжектора. А знаете ли колко струва една нова? Започва от 568,21 лв https://www.avto.bim.bg/Vsmukatelen-...m115e5719.html има и по-скъпи.
    Последна редакция от NikMar; 30.07.2019, 12:45.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Извади куплунга и завърти на стартер.След това виж какво ще даде ЕкуСкан!
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #18
        На почти всички моноинжекции куплунга е с 4 пина, като 2 са за инжектора и другите 2 за температурния сензор.
        Така, че е абсолютно нормално като откачиш буксата, то да ти дава проблем в температурата.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Нали точно това направих, откачих буксата и Скана ми даде само грешка в температурния датчик, но не и в инжекторът.
          Някои колеги четат по диагонал.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            Евала, че си намерил дюза.. Аз последно като беше колата в сервиз заради скапан бензин онея бяха търсили дюзи из всичките морги в областа и не намериха, мегапартс и те нямаха. Дюзи в ебай имаше по 200 евро, което пак не е хич малко де. На Хонда Акорд 2.2 комън-рейл дюзите бош са по около 380лв, това моно изби рибата. От един пич тук от форума и от олх взех 2 монота по 20-25лв барабар с ТПС-а, регулатора за налягане и т.н.. да има за всеки случай
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              Нали точно това направих, откачих буксата и Скана ми даде само грешка в температурния датчик, но не и в инжекторът.
              Някои колеги четат по диагонал.
              Тъй,значи...........Свали тази пластмаса дето е отгоре върху моното,не зная как се казва.След това откачи буксата която е САМО НА ДЮЗАТА.Тази букса се намира под пластмасата която е като капак на моното и тази букса е ВЪРХУ САМАТА ДЮЗА ОТГОРЕ.След това влизаш в колата и палиш НА БЕНЗИН.Колата няма да запали(ако всичко и е наред).След това гледаш ЕКУСКАН-а дали ще даде някакви грешки!
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #22
                Знам за какво говориш, но съм на принципа "нещо като работи не го пипай", така че с експериментите за сега приключвам, но факт е че до сега не ми е дало индикация за дюзата.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #23
                  Дали ще даде грешка ЕКУСКАН-а при прекъснала дюза не зависи само от него.Зависи и от това дали производителя на колата е заложил в бензиновото ЕКУ да отчита този проблем!
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #24
                    И това е вярно, наистина незнам дали е включено в грешките, но се съмнявам за една толкова жизненоважна част да е пропуснат.
                    Последна редакция от NikMar; 06.08.2019, 10:28.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Имам следния проблем
                      Имам fiat bravo 1.9jtd една сутрин много трудно запали след 10 пъти въртене запали при което ми казаха че проблема е в подгревните свещи - смених ги обаче проблема продължава и при студен и при топъл двигател трудно пали и когато е в движение гаснее при подаване на пълна газ,т.е. когато тръгна да я гоня набира се и в един момент забива сякаш й спира притока на горивото и угасва ...
                      Някой да е имал такъв проблем и можете ли да не насочите какво може да е
                      Благодаря ви
                      Не съм я закачвала на диагностика понеже в момента майстора е зает

                      Коментар


                        #26
                        iwka_9201 написа: Преглед на мнението
                        Имам следния проблем
                        Имам fiat bravo 1.9jtd една сутрин много трудно запали след 10 пъти въртене запали при което ми казаха че проблема е в подгревните свещи - смених ги обаче проблема продължава и при студен и при топъл двигател трудно пали и когато е в движение гаснее при подаване на пълна газ,т.е. когато тръгна да я гоня набира се и в един момент забива сякаш й спира притока на горивото и угасва ...
                        Някой да е имал такъв проблем и можете ли да не насочите какво може да е
                        Благодаря ви
                        Не съм я закачвала на диагностика понеже в момента майстора е зает
                        Трябва да се види на диагностика какво ще покаже. Иначе ми звучи като помпа или регулатор на налягането това.

                        Коментар


                          #27
                          Такъв проблем имах пролетта тази година 1,9 jtd 8v 120 коня Браво 2 . Докато е студена при студено време при натискане на газта забиваше и влизаше в авариен режим без турбо,като понякога гаснеше. Оказа се ,след сменени филтър за гориво и регулатор налягане ,ГНП Ремонта беше рециклиране на помпата и сега не забива. Имах обаче грешка свързана с налягането на гориво.

                          Коментар

                          Working...
                          X