Не знам дали съм кърък или късметлия, но добичето все ме докарва до вкъщи и се инати. От миналата седмица взе да ми прави магарии. Отидох при сестра ми и на тръгване не запали както обикновено, а от втория път, спряхме на Кауфланд и същата работа, все пак ме докара до дома и няма палене. Мерих бобина, бензинова помпа, ток към бобината и всичко е ОК. Закачих я на компа и даде:
1: 02 - Water temperature sensor
The Coolant Temperature signal is missing or out of the range. This may be caused by a signal circuit or sensor fault.
Check the sensor resistance and the wiring to the ECU for opens, shorts and weak connections, before replacing parts.
Причината за тази грешка е Късо съед. към маса
Текущото състояние е
Броячът на грешките е 158
2: 02 - RPM sensor
Lack or wrong RPM or TDC information. Causes can be due to connections, the phonic wheel (broken teeth, dirt, excessive mechanic clearances) or the sensor itself (dirt, wrong air gap, damaged sensor).
NOTE: Without this information the ECU cannot work and, consequently, the engine does not start. Moreover, the signal wires are equipped with antinoise shielding (sensor connector pin 3) which has to be grounded. The ECU disconnected, check the resistance value of the sensor - 500/1000 Ohm - between the Ecu connector pins and, between the pins by oscilloscope, the signal sent from the starting attempt sensor.
Moreover, the fault can be shown in case of engine not running or if the operator did not attempt the cranking.
Причината за тази грешка е Късо съед. към маса
Текущото състояние е
Броячът на грешките е 131
Това е след меренето като съм откачал някои куплунги, изчистих грешките и после никакви и до сега, като поизстина си пали от раз. Днес стана същото, но отказа пак на двора, на компа няма никакви грешки, след изстиване пак си пали само с чукването. А този филм съм го играл преди години, писах на времето затова. оказа се датчика, сега пак него съм го заплюл и утре ще го сменям, следва и теста на стария, сега не ми се занимава да го свалям и тествам.
1: 02 - Water temperature sensor
The Coolant Temperature signal is missing or out of the range. This may be caused by a signal circuit or sensor fault.
Check the sensor resistance and the wiring to the ECU for opens, shorts and weak connections, before replacing parts.
Причината за тази грешка е Късо съед. към маса
Текущото състояние е
Броячът на грешките е 158
2: 02 - RPM sensor
Lack or wrong RPM or TDC information. Causes can be due to connections, the phonic wheel (broken teeth, dirt, excessive mechanic clearances) or the sensor itself (dirt, wrong air gap, damaged sensor).
NOTE: Without this information the ECU cannot work and, consequently, the engine does not start. Moreover, the signal wires are equipped with antinoise shielding (sensor connector pin 3) which has to be grounded. The ECU disconnected, check the resistance value of the sensor - 500/1000 Ohm - between the Ecu connector pins and, between the pins by oscilloscope, the signal sent from the starting attempt sensor.
Moreover, the fault can be shown in case of engine not running or if the operator did not attempt the cranking.
Причината за тази грешка е Късо съед. към маса
Текущото състояние е
Броячът на грешките е 131
Това е след меренето като съм откачал някои куплунги, изчистих грешките и после никакви и до сега, като поизстина си пали от раз. Днес стана същото, но отказа пак на двора, на компа няма никакви грешки, след изстиване пак си пали само с чукването. А този филм съм го играл преди години, писах на времето затова. оказа се датчика, сега пак него съм го заплюл и утре ще го сменям, следва и теста на стария, сега не ми се занимава да го свалям и тествам.
Коментар