Така! Вчера позвънях на няколко морги и се оказа, че нямам проблем с намирането, имам познати които са ме спасявали не веднъж, само дето трябваше да запиша номера на дюзата, не знаех как се вади, а то се оказа доста лесно. Занесох си номерчето и ми намериха дюза за 20 лв., запали от раз, за сега мисля, че реших двуседмичния проблем. На EcuScan-а вече не се доверявам на 100%, ама не се сетих да пусна и Алфата да видя тя какво щеше да даде. През EcuScan-а при изваден куплунг на инжектора ми дава грешка 02 - Air temperature sensor, но не и за инжектора. А знаете ли колко струва една нова? Започва от 568,21 лв https://www.avto.bim.bg/Vsmukatelen-...m115e5719.html има и по-скъпи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак датчик на запалването
Collapse
X
-
На почти всички моноинжекции куплунга е с 4 пина, като 2 са за инжектора и другите 2 за температурния сензор.
Така, че е абсолютно нормално като откачиш буксата, то да ти дава проблем в температурата.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нали точно това направих, откачих буксата и Скана ми даде само грешка в температурния датчик, но не и в инжекторът.
Някои колеги четат по диагонал.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Евала, че си намерил дюза.. Аз последно като беше колата в сервиз заради скапан бензин онея бяха търсили дюзи из всичките морги в областа и не намериха, мегапартс и те нямаха. Дюзи в ебай имаше по 200 евро, което пак не е хич малко де. На Хонда Акорд 2.2 комън-рейл дюзите бош са по около 380лв, това моно изби рибата. От един пич тук от форума и от олх взех 2 монота по 20-25лв барабар с ТПС-а, регулатора за налягане и т.н.. да има за всеки случайFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоНали точно това направих, откачих буксата и Скана ми даде само грешка в температурния датчик, но не и в инжекторът.
Някои колеги четат по диагонал.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Знам за какво говориш, но съм на принципа "нещо като работи не го пипай", така че с експериментите за сега приключвам, но факт е че до сега не ми е дало индикация за дюзата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
И това е вярно, наистина незнам дали е включено в грешките, но се съмнявам за една толкова жизненоважна част да е пропуснат.Последна редакция от NikMar; 06.08.2019, 10:28.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Имам следния проблем
Имам fiat bravo 1.9jtd една сутрин много трудно запали след 10 пъти въртене запали при което ми казаха че проблема е в подгревните свещи - смених ги обаче проблема продължава и при студен и при топъл двигател трудно пали и когато е в движение гаснее при подаване на пълна газ,т.е. когато тръгна да я гоня набира се и в един момент забива сякаш й спира притока на горивото и угасва ...
Някой да е имал такъв проблем и можете ли да не насочите какво може да е
Благодаря ви
Не съм я закачвала на диагностика понеже в момента майстора е зает
Коментар
-
iwka_9201 написа: Преглед на мнениетоИмам следния проблем
Имам fiat bravo 1.9jtd една сутрин много трудно запали след 10 пъти въртене запали при което ми казаха че проблема е в подгревните свещи - смених ги обаче проблема продължава и при студен и при топъл двигател трудно пали и когато е в движение гаснее при подаване на пълна газ,т.е. когато тръгна да я гоня набира се и в един момент забива сякаш й спира притока на горивото и угасва ...
Някой да е имал такъв проблем и можете ли да не насочите какво може да е
Благодаря ви
Не съм я закачвала на диагностика понеже в момента майстора е зает
Коментар
-
Такъв проблем имах пролетта тази година 1,9 jtd 8v 120 коня Браво 2 . Докато е студена при студено време при натискане на газта забиваше и влизаше в авариен режим без турбо,като понякога гаснеше. Оказа се ,след сменени филтър за гориво и регулатор налягане ,ГНП Ремонта беше рециклиране на помпата и сега не забива. Имах обаче грешка свързана с налягането на гориво.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар