Здравейте. PUNTO 2 8V При окъсяване на датчика на коляновия вал след ремонти по главата на колата в компютъра се записаха грешки за този проблем.
Карах 2 дни с въстановен кабел на датчика който се беше прекълцал близо до куплунга.Купих нов датчик който е с кабел комплект и го подмених
Същевременно след изчистване на всички грешки остана да мига чека.Предположих че трябва да се пусне от програмата MULTIECUSCAN нулиране на данните от самоадаптация.Това е последния раздел -НАСТРОЙКИ от софтуера.
Направих го горе долу както е описано форсирам двигателя 3 пъти като задържам по 3 секунди 5000-6000 оборота.Излизаше ми надпис че НЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ УСЛОВИЯТА .Според мен процедурата не завърши успешно.Въпреки това чека ми угасна и е ОК.
Може ли някой който го е правил да обясни последователноста защото явно бъркам нещо.
Трябва да форсираме 3 пъти по 3 секунди и тогава да натиснем СТАРТИРАЙ - YES или да натиснем СТАРТИРАЙ - YES и чак тогава да форсираме 3 пъти ?
И другия въпрос е трябва ли да се прави и второто нулиране в раздел настройки което е описано че се прави точно при смяна на сензор за обороти.Превода ми го дава като обучение на звуковото колело но не го разбирам правилно .Благодаря предварително
Карах 2 дни с въстановен кабел на датчика който се беше прекълцал близо до куплунга.Купих нов датчик който е с кабел комплект и го подмених
Същевременно след изчистване на всички грешки остана да мига чека.Предположих че трябва да се пусне от програмата MULTIECUSCAN нулиране на данните от самоадаптация.Това е последния раздел -НАСТРОЙКИ от софтуера.
Направих го горе долу както е описано форсирам двигателя 3 пъти като задържам по 3 секунди 5000-6000 оборота.Излизаше ми надпис че НЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ УСЛОВИЯТА .Според мен процедурата не завърши успешно.Въпреки това чека ми угасна и е ОК.
Може ли някой който го е правил да обясни последователноста защото явно бъркам нещо.
Трябва да форсираме 3 пъти по 3 секунди и тогава да натиснем СТАРТИРАЙ - YES или да натиснем СТАРТИРАЙ - YES и чак тогава да форсираме 3 пъти ?
И другия въпрос е трябва ли да се прави и второто нулиране в раздел настройки което е описано че се прави точно при смяна на сензор за обороти.Превода ми го дава като обучение на звуковото колело но не го разбирам правилно .Благодаря предварително
Коментар