Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора се изтощава за 20км.
Collapse
X
-
Здравейте колеги. Дойде и развръзката на моя проблем. Днес ми се обади майстора и ми каза всичко е ОК. Динамото зарежда. Утечка нямаш. Ремонт не е правен. Направо шах и мат. Най-много се страхувам от такива думи. Ходих и на второ мнение. Пак замерване, пак същият отговор. Май наистина нещо е било мокро и за два дена на слънце се е оправило. Извод: Аз съм 250лв напред, отивам да си купя кайсии за ракия. Успех на всички.
Коментар
-
Малко спам по темата с майсторите. Когато купих фиата ми препоръчаха и майстора, който е поддържал колата доста години. Изключително честен и коректен човек. За ремонтите си плащам за елементарните неща не.Няма да пиша кой е и къде работи за да не излезе като реклама. И сега в другата крайност: Имам пежо 307. Появи се чукане в предницата. Когато отидох в пежо сервиз-Русе искаха да ми сменят абсолютно всичко по предницата. Оказа се ЕДИН разбит шарнир. Така че всеки сам си избира къде да ходи. Аз в пежо-сервиз никога вече.
Коментар
-
По прицип като сменяш нещо по предницата е желателно да смениш и от двете стран, з/о като е тръгнал от едната в скоро време ще се обади и от другата, друг е въпроса дали искаш да си подновиш всичко, аз така направих на моята смених 4-те амортисьора т.к. бяха тръгнали левите и отперд и отзад, лявата къса щанга и тя беше пътник, и т.к. ги бях купил преди време смених комплект всичко, вътрешни и външни накрайници, биелетки /и те бяха пътници/ и амортисьори с изключение на носачите. Сега се надявам че скоро няма да имам проблем.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар