Здравейте колеги, преди няколко дни започна да примигва и накрая светна постоянно лампата на таблото за изгоряла крушка на номера. Смених я и.......не светна(крушката), а на таблото си свети. Както се полага започнах да търся проблема. Проверих крушките(купих две) - изправни са. Здрава е и старата, макар и почерняла. Замерих дали има напрежение - има. Но когато се монтира крушка напрежението се губи и крушката не свети. Другата си е ОК. Свалих панела с осветлението, но се оказа че частите му са залепени термично или с някакво сериозно лепило и трябва да се счупи за да се разглоби. Вижда се само лентов кабел към осветлението. Крачетата на крушката са върху някаква платка. В тоя панел е и бутона за отваряне на стъклото на багажника. Затова се отказах от по-груби действия засега. Попитах тук там за съвет, но всеки повдига рамене и се чуди. Ако някой има идея какъв е проблема моля да пише. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мистерия с осветление на номера на Стило
Collapse
X
-
BaiStilaki написа: Преглед на мнениетоЗдравейте колеги, преди няколко дни започна да примигва и накрая светна постоянно лампата на таблото за изгоряла крушка на номера. Смених я и.......не светна(крушката), а на таблото си свети. Както се полага започнах да търся проблема. Проверих крушките(купих две) - изправни са. Здрава е и старата, макар и почерняла. Замерих дали има напрежение - има. Но когато се монтира крушка напрежението се губи и крушката не свети. Другата си е ОК. Свалих панела с осветлението, но се оказа че частите му са залепени термично или с някакво сериозно лепило и трябва да се счупи за да се разглоби. Вижда се само лентов кабел към осветлението. Крачетата на крушката са върху някаква платка. В тоя панел е и бутона за отваряне на стъклото на багажника. Затова се отказах от по-груби действия засега. Попитах тук там за съвет, но всеки повдига рамене и се чуди. Ако някой има идея какъв е проблема моля да пише. Благодаря предварително.
Без снимка на въпросната платка малко трудно да се каже, но може просто да е от лош контакт, явно е имало причина някой да го лепи. Според мен просто трябва да намериш от къде идва това напрежение и да му прекараш един или два кабела. Ако качиш снимки може да мога и по-детайлно да те насоча къде да гледаш.
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоС мултицет ли мериш?
Често при изгнили кабели има напрежение, но кабелът няма пропускателна способност и не преминава ток или преминава толкова малък ток, че лампата не може да светне. Все едно водопроводът у дома да е със затлачени тръби - като затвориш чешмата, налягането е 5 бара, но като отвориш чешмата - едва църцори - няма дебит. Преди време съм виждал на няколко коли така да са изгнили кабелите на перката на радиатора и същото - мериш с мултицета - напрежение има, но ток - не.
Ако и пробната лампа не светне - трябва да се проверят кабелите.
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоС мултицет ли мериш?ogi28b написа: Преглед на мнениетоПодкрепям този въпрос. Трябва да се провери с пробна лампа.
Често при изгнили кабели има напрежение, но кабелът няма пропускателна способност и не преминава ток или преминава толкова малък ток, че лампата не може да светне. Все едно водопроводът у дома да е със затлачени тръби - като затвориш чешмата, налягането е 5 бара, но като отвориш чешмата - едва църцори - няма дебит. Преди време съм виждал на няколко коли така да са изгнили кабелите на перката на радиатора и същото - мериш с мултицета - напрежение има, но ток - не.
Ако и пробната лампа не светне - трябва да се проверят кабелите.
BaiStilaki написа: Преглед на мнениетоПроверих крушките(купих две) - изправни са. Здрава е и старата, макар и почерняла.BaiStilaki написа: Преглед на мнениетоНо когато се монтира крушка напрежението се губи и крушката не свети.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар