Здравейте колеги! Преди 2 години ми беше паднал акумулаторът и не можех дори и на контакт да дам след като колата беше седяла 2-3 дни без да се кара. Заредих го и после никакви проблеми. Тази зима купих нов и вчера пак след 2-3 дни престой нямаше никакъв ток. Свалих акумулатора и беше на 5 V. Заредих го и започнах да меря. В покой има минимална консумация от 0.01 А, при палене напрежението падна за малко до 10.5 V и се възстанови. После зареждане 14.1 V без консуматори и 14.0 V с фарове и парно. След първия случай имам навика постоянно да гледам за забравени включени консуматори като заключвам и този път съм сигурен, че нищо не съм забравил. Колата се кара само градско. Според вас къде може да е причината?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пада акумулаторът
Collapse
X
-
Зареди акумулатора на зарядно за поне 12 часа.След това не го закачай на колата 2-3 дни.След тези 2-3 дни виж каква е ситуацията,измери напрежение и виж дали ще пали колата.В книгите пише,че не трябва да се допуска разреждане на 12 В. автомобилен акумулатор до под критичното напрежение.А то е 10,2 В.И падне ли под това напрежение е за скраб!Макар,че има много случаи в които акумулатор е падал до 0 в. и след зареждане си работи!OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Преди да отворя темата го зареждах 16 часа на зарядно. После веднага го сложих на колата и запали от раз и не съм имал проблеми до сега. Аз повече клоня за някаква утечка, която не се появява винаги. Ако стартерът гълта много ток или алтернаторът не зарежда винаги би трябвало да усетя по запалването, че акумулаторът пада, а като паля стартерът винаги върти бързо и пали лесно. И предния път и сега акумулаторът падна след като колата е седяла няколко дни без да се пали.Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
-
angels написа: Преглед на мнениетоАко имаш аларма може тя да прави проблем... щом на място не можеш да установиш висока консумация, пробвай след заключване да видиш как стоят нещата.Последна редакция от stockbroker; 15.05.2019, 16:40.Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
-
stockbroker написа: Преглед на мнениетоПреди да отворя темата го зареждах 16 часа на зарядно. После веднага го сложих на колата и запали от раз и не съм имал проблеми до сегаOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ivan_pop написа: Преглед на мнениетоАко активната маса на някоя клетка е паднала на дъното,тя окъсява тази клетка.В такъв случай акумулатора се държи така както си го описал.Прочети и направи това което написах в предния си пост!Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар