Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отказа ми шибидаха на крома 2012

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отказа ми шибидаха на крома 2012

    Добър вечер
    На кратко, първо ми отказа ел. Сенника на шибидаха отива в крайно положение и не се връща обратно до затворено положение. Оказа се че е разлепен и една водеща шина е счупена от водачите, пада се по средата. От там разбрах, че и самото стълко не тръгва на нито една степен. Въпроса ми е дали са вързана електрически и къде по точно да търся проблема. Мисля си че проблема е механичен и при товар сенника е връща в отворено положение но най странното е че и стъклото не се отваря само слаб шум се чува за кратко при смяна на степените.

    Ще бъда благодарен на всеки който може да даде съвет или снимки на разглобен шибидах да вида принципа на работата. Колата е имам от мес. И даже не успях да му се порадвам от това келево време и вчера ми отказа по време на разходка в балкана.

    #2
    Здравей колега, по това което си описал най-вероятно има нещо по шините на стъклото. И двете моторчета (и на щората и на стъклото) имат защита от пренатоварване, в момента в който усетят зор спират движението и го обръщат - заради това щората се връща на отворено положение. Това е направено с цел някой да не си отреже главата ако се подава през люка. При отворена щора сваляш задния плафон и със едно здраво лимбусче въртиш внимателно на ръка моторчето на стъклото. Така може да провериш дали жилото на моторчето е здраво и дали са здрави запчатките на моторчето и шините на стъклото. Ако стъклото се отвори чистиш много хубаво релсите с въздух и след това му пръскаш обилно WD40. Моето стъкло също заяждаше защото релсите ми бяха нещо страшно - шума, пясък, буболечки... Проблемът ти според мен е механичен, ако беше по токовете изобщо нямаше да дава признаци на живот. Ако имаш други въпроси пиши

    Коментар


      #3
      Здравей колега, по това което си описал най-вероятно има нещо по шините на стъклото. И двете моторчета (и на щората и на стъклото) имат защита от пренатоварване, в момента в който усетят зор спират движението и го обръщат - заради това щората се връща на отворено положение. Това е направено с цел някой да не си отреже главата ако се подава през люка. При отворена щора сваляш задния плафон и със едно здраво лимбусче въртиш внимателно на ръка моторчето на стъклото. Така може да провериш дали жилото на моторчето е здраво и дали са здрави запчатките на моторчето и шините на стъклото. Ако стъклото се отвори чистиш много хубаво релсите с въздух и след това му пръскаш обилно WD40. Моето стъкло също заяждаше защото релсите ми бяха нещо страшно - шума, пясък, буболечки... Проблемът ти според мен е механичен, ако беше по токовете изобщо нямаше да дава признаци на живот. Ако имаш други въпроси пиши
      Мерси колега , ще пробвам това което си написал . Иначе нямах никайви шумове нито на щората нито на стъклото . Просто се разлепи черния плат който предпазва щората и там намерих алуминиев елепсовиден профил който е държал щората по средата да не провисва и точно при него единия пласмосов водач се е счупиш и не знам как се сменя. Но не мисля че от него проблема, някъде по жилата или релсите нещо е влязло ( може и да е разплетено жило но не знам как да ги видя )

      Коментар

      Working...
      X