Брзо върти стартера ако се скъса ремъка
и тогава си се върти коляновия вал няма как
Да се развият болтовете на стартера трябва да не е сложен както трябав
а бендикса ще разкаже играта на маховика .
На Путото ако превърти ремък -малко -колата не работи както трябва но работи .
Може аз да не съм обяснил нещо правилно. Болта или болтовете който държи зъбното колело се е разхлабил и се е изкъртила шпонката. За това стартера върти коляновия вал но не зацепя да завърти разпределителния вал въпреки че ремъка е там. Този двигател среща ли клапани? Някъде четох че 1.2 е от типа Fair нещо беше, който е защитен. ДАНОО. Аз се чудех защо като завърти стартера много леко въртеше - без затруднение и от време на време закачи и изскачаха пушеци от дросела.
Че как ще се разхлаби сам болта на зъбното колело на коляновия вал?! Освен да не е бил стегнат... това, чудо няма отвъртане на ръка. Ама щом казваш, че много леко е въртял мисля си, че клапани е ударил... щото и аз съм удрял клапани и така леко въртеше. Не съм чувал Фиатските мотори да имат от тая защита, ама може и да греша.
От дросела излизат пушеци когато превъти ремък
Ако извадиш филтъра и се опиташ да запалиш излиза и огън
Така е когато вместо изгорелите газове да излизат през ауспуха излизат пред филтъра
Свеща пали преди да е затворил всмукателния клапан
Може да се оправи и без смяна на каквото и да е само да се презацепи ремъка
Правил съм го на път отнема час враме има белези за зацепване и става лесно поне на този двигател.
другия ремък не го пипаш https://www.youtube.com/watch?v=ekCAtNqm7LU
Че как ще се разхлаби сам болта на зъбното колело на коляновия вал?! Освен да не е бил стегнат... това, чудо няма отвъртане на ръка. Ама щом казваш, че много леко е въртял мисля си, че клапани е ударил... щото и аз съм удрял клапани и така леко въртеше. Не съм чувал Фиатските мотори да имат от тая защита, ама може и да греша.
На Пунто 1 с двигател 1,1 не удря клапани.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Сега се сетих нещо. Не знам дали има общо но преди месец замина едната бобина и се наложи да се прибера на два цилиндъра. Дали нещо от тогава да не се е прецакало?
Остава да кажеш кой позна от толкова хвърляне на боба.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Ами това което описах по горе. Сега е сменено всичко с ново и не мога да си позная колата. Сега изхвърля огън от ауспуха а не от дросела. Зъбното колело явно е било сваляно някога и болта не е бил резбован май рече майстора, лепен според мен затова се е разхлабил.
От цялата работа най много се радва жената, колата е нейна. Аз си платих за спокойствието.
Коментар