Писах им и преди 15 мин получих съобщение от тях за търговец Krik.bg, че имат няколко оферти и да им пиша подробности за да уточним цена. Писах им че искам да е работещ и по възможност virgin plug end play, параметрите които съм писал по-горе съм написал и в търсенето за оферта, незнам какво още искат.
Като отида на страницата на търговеца не откривам търсения комп.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
А бе тия май ме смятат за голям балък. Изпратиха ми ето това https://krik.bg/products/kompyutr-fi...1-td-1ca65af65 Като гледам директен преводач от незнам си кой сайт. Как да се върже човек като в него пише "ВНИМАНИЕ!!! - Шофьорът, предложен в този търг, е ПОВРЕДЕН И НЕПЪЛЕН !!!Платката не разполага с всички елементи и корпусът е повреден. Без гаранция, без възможност за ремонт или връщане"! То и аз мога да отида в ebay и да си го поръчам, незнам каква им е комисионната ама няма да им я дам, пък и не е точния модел, камо ли да е virgin.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Тръси от някоя бракувана вадиш всичко и сменяш или от вън
Това да е здраво пак трялват пари за да почне да работи на твоята кола
в Ибеи имакомплект за толкова пари .То и ти тогава твоят може така да го продадеш
Даде време и почоплихме по колата. Компа не е абсолютен мъртвец, колата си запали въпреки грешките които дава. Закачихме я на лаптопа и прочетохме грешките, доста променлива ситуация.
Ето грешките, доста дълго се получи, но какво ви е мнението, дали наистина е от компа? След последния запис направихме 200 м пробег и няма мощност.
ECU ISO Code: 0D 07 98 01 02
27.3.2022 г. 12:41:56
CONNECTED TO:
FIAT STILO 1.6 16V
Magneti Marelli IAW 5NF EOBD Injection
--------------------------------------------------------------
ISO код: 0D 07 98 01 02
Номер на чертеж от FIAT: 55189584
Сериен номер на хардуера: IAW5NFHW102
Версия на хардуера: 00
Сериен номер на софтуера: 2616K34A
Версия на софтуера: 0000
Номер на одобрение: 5NFT9
Дата на програмиране: 04/10/2003
READING ERROR CODES:
1: P0638 - Throttle Actuator (1)
Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1)
Грешката е регистрирана поради липса на сигнал от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
2: P0560 - Напрежение на акумулатора
The ECU supply voltage is below or above the specifications.
Check the voltage between all the ECU harness positive and negative terminals key on, engine off, during cranking, and when the engine runs. Further, measure the voltages with and without the electric loads turned on, and verify that there are no ground differences when under load. Check the charging system voltage and the battery and cable condition.
Please Note: Disconnected battery or cranking the engine with weak battery may also set the code.
Грешката е регистрирана поради високо ниво на сигнала от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото.
3: P1687 - Electrically actuated throttle (learn stop)
The electically actuated throttle system has a defect, shown by the following numbers:
1 = Throttle return spring
2 = Throttle return spring
3 = Generic
4 = Back-up mode (the ECU substitutes the throttle signal with a pre-set value)
5 = Plausibility
6 = No learned values
7 = Track 1 idle learned value
8 = Stop learning
9 = Track 2 idle learned value
10 = Throttle driving by self-compensation
- Check the system wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
- Inspect the actuator motor as well as the system for not being mechanically stuck or sticky. PLEASE NOTE: moving the throttle by hand may set code(s)
Грешката е регистрирана поради невалиден сигнал от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото.
4: P1325 - Детонационен сензор
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Грешката е регистрирана поради високо ниво на сигнала от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
CLEARING ERROR CODES...
READING ERROR CODES:
Няма грешки
ECU ISO Code: 0D 07 98 01 02
27.3.2022 г. 12:44:08
CONNECTED TO:
FIAT STILO 1.6 16V
Magneti Marelli IAW 5NF EOBD Injection
--------------------------------------------------------------
ISO код: 0D 07 98 01 02
Номер на чертеж от FIAT: 55189584
Сериен номер на хардуера: IAW5NFHW102
Версия на хардуера: 00
Сериен номер на софтуера: 2616K34A
Версия на софтуера: 0000
Номер на одобрение: 5NFT9
Дата на програмиране: 04/10/2003
READING ERROR CODES:
1: P0638 - Throttle Actuator (1)
Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1)
Грешката е регистрирана поради липса на сигнал от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
ECU ISO Code: 0D 07 98 01 02
27.3.2022 г. 13:02:29
CONNECTED TO:
FIAT STILO 1.6 16V
Magneti Marelli IAW 5NF EOBD Injection
--------------------------------------------------------------
ISO код: 0D 07 98 01 02
Номер на чертеж от FIAT: 55189584
Сериен номер на хардуера: IAW5NFHW102
Версия на хардуера: 00
Сериен номер на софтуера: 2616K34A
Версия на софтуера: 0000
Номер на одобрение: 5NFT9
Дата на програмиране: 04/10/2003
READING ERROR CODES:
1: P0638 - Throttle Actuator (1)
Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1)
Грешката е регистрирана поради липса на сигнал от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
2: P1325 - Детонационен сензор
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
3: P1687 - Electrically actuated throttle (learn stop)
The electically actuated throttle system has a defect, shown by the following numbers:
1 = Throttle return spring
2 = Throttle return spring
3 = Generic
4 = Back-up mode (the ECU substitutes the throttle signal with a pre-set value)
5 = Plausibility
6 = No learned values
7 = Track 1 idle learned value
8 = Stop learning
9 = Track 2 idle learned value
10 = Throttle driving by self-compensation
- Check the system wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
- Inspect the actuator motor as well as the system for not being mechanically stuck or sticky. PLEASE NOTE: moving the throttle by hand may set code(s)
Грешката е регистрирана поради невалиден сигнал от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото.
CLEARING ERROR CODES...
READING ERROR CODES:
1: P1325 - Детонационен сензор
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
READING ERROR CODES:
1: P1325 - Детонационен сензор
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
2: P0638 - Throttle Actuator (1)
Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1)
Грешката е регистрирана поради липса на сигнал от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
CLEARING ERROR CODES...
READING ERROR CODES:
1: P1325 - Детонационен сензор
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
READING ERROR CODES:
1: P1325 - Детонационен сензор
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
2: P0105 - MAP/BARO Pressure (1)
MAP/BARO Pressure Circuit Malfunction
Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
CLEARING ERROR CODES...
READING ERROR CODES:
1: P1325 - Детонационен сензор
The ECU does not receive correctly the signal from the indicated knock sensor. Probably the harness is interrupted or a SC is present, or the sensor itself does not work correctly. Check the harness and connections condition and check the sensor functioning by means of an oscilloscope or a voltmeter in V/PEAK by beating on the sensor clamping screw.
NOTE: It is necessary to comply with the driving torque of the sensor since an improper torque may alter the sensor correct functioning.
Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Какво имаш впредвид "само букса-пинове"? Пиновете са презапоени, а за гората мисля че е ясно защо питам - защо ги дава и са доста променливи?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Че къде другаде, само че платката не е вадена, отворен е капака и са презапоени, нямаме нужната техника за изваждането и презапояването на платката и от другата страна, мислех че ти е ясно за какво става дума.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Къде се намира Детонационния датчик? Майстор ми каза,че проблема може да не е в компа а в датчика. А каква стойност трябва да меря за да знам дали е наред?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
То и аз знам на Пунто и Брава къде са, но това не ми помага за Стилото.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Къде се намира Детонационния датчик? Майстор ми каза,че проблема може да не е в компа а в датчика. А каква стойност трябва да меря за да знам дали е наред?
Проблемът е малко вероятно да е в датчика. Пак по-вероятната причина е в окабеляването или в самото ЕКУ/конектора му, след толкова много интервенции. Иначе стойността на съпротивлението му е много голяма. Нещо от рода на 4-5 мегаома. Ако го свалиш и с нещо твърдо удрящ по металната му част, там, където се захваща с винта, трябва да генерира изходящо напрежение. И поради причината, че тест съпротивлението през шунтовия резистор е много високо, а изходящия/работния волтаж нисък, съответно е чувствителен към лоши контакти. Проверете линията от сензора до пинове 41 и 48 на ЕКУ-то.
Намира се до масления филтър, от дясната му страна.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар