Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откъде да дръпна +12 В след контакт (15) за радиото на Фиат Стило?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Откъде да дръпна +12 В след контакт (15) за радиото на Фиат Стило?

    Здравейте.

    Имам следния проблем.
    Заводското ми радио на Стилото се развали .
    И си купих ново радио , но новото радио има нужда от втори плюс , който трябва да идва след
    подаване на контакт .А при Стилото на буксата идва само един плюс , който е постоянен и управлението на радиото е по кан линията.

    Та някой знае ли откъде мога да дръпна този втори плюс БЕЗОПАСНО за новото радио?
    В момента съм свързал и двата плюса на новото радио към единствения на буксата , но
    консумацията на радиото, ако не извадя панела ,надвишава в пъти допустимата и акумулатора се изтощава.
    В цифри това са едни 140мА без изваден панел.И едни 30мА с изваден панел.
    А понякога го забравям.
    Всички знаете , че колата е пълна с електроника и е малко опасно да се правят експерименти с инсталацията.

    Благодаря предварително!
    Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

    #2
    На буксага имаш постоянен плюс. Трябва да направиш мост между калелите. Има цяла тема с това
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Банков, ела на среща на форума в неделя, да пийнеш хубаво кафе и да се разсъниш, за да не изпускаш части от постовете. Колегата е направил точно това, но консумацията му е висока - масовият проблем при подобна манипулация. Иска да избегне високата консумация, която е вследствие на захранването през постоянния +12.

      hifi_stereo, колега, имай предвид, че след като дръпнеш +12 след контакт от някъде и разделиш двата плюса на буксата, след това като нямаш контакт - най-вероятно радиото няма да ти работи изобщо, ако не си на контакт. Само ще си помни настройките и часовника, защото ще му остане постоянния плюс за паметта. Сега може би не обръщаш внимание на това, защото си работи при нужда. Казвам го просто да знаеш и да не мислиш, че се е повредило, като го направиш.

      Коментар


        #4
        ......

        hifi_stereo, колега, имай предвид, че след като дръпнеш +12 след контакт от някъде и разделиш двата плюса на буксата, след това като нямаш контакт - най-вероятно радиото няма да ти работи изобщо, ако не си на контакт. Само ще си помни настройките и часовника, защото ще му остане постоянния плюс за паметта. Сега може би не обръщаш внимание на това, защото си работи при нужда. Казвам го просто да знаеш и да не мислиш, че се е повредило, като го направиш.
        Наясно съм с това. Просто незнам откъде да дръпна +12-те волта.Колата е доволно сложна и ме е страх да бърникам.
        Но сега си мисля, не може ли да се дръпне от запалката?

        Потърсих в търсачката, но подобна тема не намирам.
        Последна редакция от hifi_stereo; 02.12.2018, 12:08.
        Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

        Коментар


          #5
          Може, стига да е след контакт. Иначе - от контактния ключ изглежда най-логично.

          Коментар


            #6
            На запалката мисля, че има постоянен плюс, ама лесно може да се потвърди с леко замерване.

            Коментар


              #7
              На моето Стило 1.6 2002г. запалката работи само на контакт

              Коментар


                #8
                AngelIvanov написа: Преглед на мнението
                На моето Стило 1.6 2002г. запалката работи само на контакт
                На всички е така. Запалката - само на контакт.

                Коментар


                  #9
                  Нещо се отказах да разглобявам половината кола за прекарването на един кабел.
                  Иначе от запалката мислех но .
                  Честита Коледа на всички и успешна нова година!
                  Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                  Коментар


                    #10
                    Шо да разглобяваш всичко
                    Вадиш CD и кората около волана
                    Взимаш допълнителен + от клемореда и го свързваш към буксата
                    Кабел сигурно 60 см-Зависи каква марка е новото CD
                    има и различна букса ---тази е евробукса
                    Click image for larger version

Name:	букса.jpg
Views:	1
Size:	96,5 KB
ID:	2098192
                    Последна редакция от kluchar; 30.12.2018, 19:13.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X