Приятели имам няколко тъпи може би въпроса но за мен са важни, тъй като аз обичам всичко да ми функционира изправно. Първият ми въпрос е, отляво на волана където са копчетата за борд компютъра и има едно копче с буква "Р", това за какво е? Другото е за халогените, а третото е за стоповете за мъгла. Втория ми въпрос е, вчера минах покрай едно стило и на лявата врата до бутона за заключване има един диод който мига, при мен като заключа това не мига, защо? Друго онзи ден се разминах с едно стило на което отпред светеха халогените във фаровете, а отзад само горните стопове, това да не би да са дневни светлини? И последно, моят ключ си прибира но, на кутийката няма копчета за отключване и заключване и аз действам с ключа, но все пак да не би да има дистанционно? Това са ми въпросите, може би са тъпи но за мен са важни. Благодаря на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса важни за мен относно Стило 1.6
Collapse
X
-
Най-вероятно има централно заключване, което не работи, а нищо чудно и имобилайзера да е премахнат. Затова са ти дали обикновен ключ, за да не си личи, че има централно, което не работи. Не мига светодиодът пак заради това.
Бутона "P" - изгаси колата и преди да я заключиш - натисни го, излез и заключи колата, след което огледай дали нещо свети. Може да има нужда и да се дръпне ръчната спирачка. Би трябвало да включи габаритните светлини. На предишните модели това се правеше като завъртиш контактния ключ не към контакт, а наобратно + натискане на черното бутонче до патрона.
Стило няма дневни светлини. Може водачът на другата да е карал с включени светлини за мъгла (ако на тях казваш "халогени"). Отзад стоповете са по един от всяка страна, няма горни и долни. Може габаритите да са дублирани и да има по две габаритни светлини от всяка страна, но стоповете не са.
-
Централното ми работи, но нямам дистанционно за отключване и заключване, трябва ли да има фабрично дистанционно или бутоните са на самата кутия където се сгъва конт. ключ. Да не би мигането на този диод да е за включена аларма, ако е да има как аз да си я активирам чрез диагностика? При мен на кутийката няма копчета. Стопа е един но при включен габарит на този стоп свети отгоре и отдолу, тоест две крушки /двоен габарит/, така ли е фабрично?. Халогените са фарове за мъгла, но при мен не могат да се пуснат без да са включени основните фарове, докато при това Стило светеха само фаровете за мъгла "халогени"Кирил Кирилов
Коментар
-
Самият ключ е с кух корпус и в него е поместена платката на предавателя (дистанционното). Това е на оригинален ключ. А ако предишният собственик е искал такъв ключ, от тези дето се сгъват - може да не е имало място за платката и затова да я няма. Алармата ти най-вероятно си работи, в такъв случай, просто нямаш дистанционно за нея, за активиране. На някои коли алармата се активира ако заключиш дори и само с ключа, а не с бутон. На тази не знам дали може така, който има Стило - да каже.
За стоповете - не съм се изразил добре, затова пояснявам - имам предвид стоп-светлините. Само по една е от всяка страна. По принцип е хубаво да уточниш точно каква е колата ти, защото ти я знаеш, но ние - не. Най-добре става със снимка, така се спестява много време от излишни въпроси. Например Стило има хечбек и комби, хечбека има с 2 врати и с 4 врати, при модела с 4 врати има различни видове стопове, при някои светлините за мъгла са около номера, при други - вградени в основното тяло за светлините. На Стило с 2 врати габаритните светлини отзад са по 2 в тяло, една за стоп, една за мигач, една за движение назад и една за мъгла.
Предните фарове за мъгла на Браво/Брава/Мареа могат да светят без да са включени късите светлини. Не знам дали при Стило се използва същата комбинация или има направени промени по инсталациите, които не позволяват това.
Банков, Стило няма дневни светлини. Ако видиш Стило с каквото и да е подобие на дневни - със сигурност е нещо, правено извън завода.
Коментар
-
Благодаря, за стоповете ще направя снимка. Относно алармата, как да я активирам с ключ да работи и другото ако си намеря дистанционно от друго стило, ще мога ли да го обуча за моята аларма. Моята кола е Стило 1.6 16V, 2001 година., 5 врати. Съжалявам, че не съм написал точния модел.Кирил Кирилов
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоБутона "P" - изгаси колата и преди да я заключиш - натисни го, излез и заключи колата, след което огледай дали нещо свети. Може да има нужда и да се дръпне ръчната спирачка. Би трябвало да включи габаритните светлини. На предишните модели това се правеше като завъртиш контактния ключ не към контакт, а наобратно + натискане на черното бутонче до патрона.
.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Наскоро зетя купи Стило мултувагон, има два ключа единия е с бутони, а другия не. С първия се заключва и се пуска алармата с бутоните, а с втория със самия ключ пак се заключва и се активира алармата. Съответно и се отключва. С първия също може да се заключва/отключва и активира алармата със самия ключ.
B download секция има ръководства изтегли си и си чети.Последна редакция от NikMar; 15.11.2018, 23:47.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
При мен този диод мига като заключа, но нямам аларма. Но по принцип всичко изискващо бърникане по централни и аларми иска код от код картата... ако не са ти я дали няма да можеш да активираш нищо. Аз имах мерак да си включа сигнализацията с мигачите при отключване/заключване ама иска код а код картите ги няма.Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
А ми пробвай да видиш със софта какво ще ти разреши да бърникаш, но не мисля, че без кода ще имаш успех. Казват хора, че може срещу 30-на лева и големия талон, удостоверяващ собственост във официално представителство на Фиат да бъде издаден дубликат, на мен обаче ми отказаха в представителството в Добрич... така че не знам, не съм пробвал в друго.Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Ще пробвам с диагностиката, ако не стане ще слагам друга аларма. Сега забелязах друг проблем, вечер когато е тъмно, половината дисплей свети слабо, все едно има някъде отечка и подава някакво мижаво напрежение на крушките на дисплея?! По принцип като отварям вратите рядко светват плафоните, всички ключета на вратите са сдали багажа и трябва рязко да дърпам дръжките за отваряне, за да светнат и си мисля, че проблема е от тях. Мисля да сваля бравите и да се опитам да ги възстановя тези ключета с промивка. Някакви идеи относно проблема? Благодаря предварително.Кирил Кирилов
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар